Umiejętności
prace administracyjne
Reklama
Umiejętności komunikacyjne
Negocjacje kontraktu
Pozyskiwanie klientów
Zdolności interpersonalne
Microsoft Office
Lista płac
Selekcja kandydatów
Reklama rekrutacyjna
Szkolenia rekrutacyjne
Selekcja CV
tłumaczenia
Obsługa klienta
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Recruitment Specialist
CPC Consulting Group
-samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych dla zagranicznych klientów firmy
- screening aplikacji
- prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- rekomendowane kandydatur
- zamieszczanie ogłoszeń o pracę
- kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami przebywającymi za granicą
- aktywne rozwiązywanie bieżących problemów pojawiających się w czasie trwania kontraktów
- współpraca z działem sprzedaży oraz działem kadr
- screening aplikacji
- prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
- rekomendowane kandydatur
- zamieszczanie ogłoszeń o pracę
- kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami przebywającymi za granicą
- aktywne rozwiązywanie bieżących problemów pojawiających się w czasie trwania kontraktów
- współpraca z działem sprzedaży oraz działem kadr
Recruitment Consultant
Smart Group Recruitment Solutions, Yeovil UK
• Obsługa nowych i obecnych klientów przy zapełnianiu wakatów.
• Współpraca z partnerami w celu skompletowania dokumentacji; uzyskiwanie referencji od poprzednich pracodawców.
• Pisanie i publikacja ofert pracy wg. wymagań.
• Poprawne wprowadzanie otrzymanych informacji do bazy danych, ze szczegółami dotyczącymi kandydatów i klientów.
• Przygotowywanie umów dla klientów i kandydatów, oraz zapewnienie ich zgodności z procedurami.
• Prowadzenie procedur administracyjnych, związanych z przyjmowaniem pracowników tymczasowych.
• Efektywne zarządzanie czasem w celu wykonania codziennych obowiązków oraz obsługa oddziałów firmy.
• Koordynacja procesu rekrutacji aby zapewnić dopasowanie kandydatów pod kątem firmowych standardów/procedur
• Współpraca z partnerami w celu skompletowania dokumentacji; uzyskiwanie referencji od poprzednich pracodawców.
• Pisanie i publikacja ofert pracy wg. wymagań.
• Poprawne wprowadzanie otrzymanych informacji do bazy danych, ze szczegółami dotyczącymi kandydatów i klientów.
• Przygotowywanie umów dla klientów i kandydatów, oraz zapewnienie ich zgodności z procedurami.
• Prowadzenie procedur administracyjnych, związanych z przyjmowaniem pracowników tymczasowych.
• Efektywne zarządzanie czasem w celu wykonania codziennych obowiązków oraz obsługa oddziałów firmy.
• Koordynacja procesu rekrutacji aby zapewnić dopasowanie kandydatów pod kątem firmowych standardów/procedur
Warehouse Assistant
DHL Exel Supply Chain, Bridgwater UK
• Wdrażania koniecznych procedur podczas wykonywania kontroli jakości.
• Zapewnienie zgodności z procedurami, podczas realizowania zamówień.
• Praca zgodna z procedurami BHP.
• Natychmiastowe zgłaszanie wszystkich istotnych problemów do bezpośredniego przełożonego lub wyższego szczebla.
• Zapewnienie zgodności z procedurami, podczas realizowania zamówień.
• Praca zgodna z procedurami BHP.
• Natychmiastowe zgłaszanie wszystkich istotnych problemów do bezpośredniego przełożonego lub wyższego szczebla.
Customer Service Assistant
Tonio Limited, London
• Dokładne i punktualne wykonywanie wszystkich przypisanych zadań.
• Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących jak również zapytań mailowych, w uzgodnionych przedziałach czasowych.
• Współpraca z innymi członkami zespołu w celu uzyskania lub przekazania informacji.
• Prowadzenie firmowej bazy danych i wykorzystanie jako narzędzia pomocnego w wykonywaniu codziennych zadań.
• Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących jak również zapytań mailowych, w uzgodnionych przedziałach czasowych.
• Współpraca z innymi członkami zespołu w celu uzyskania lub przekazania informacji.
• Prowadzenie firmowej bazy danych i wykorzystanie jako narzędzia pomocnego w wykonywaniu codziennych zadań.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Inne
Skuteczna i zorientowana na cel profesjonalistka, z wiodącymi cechami elastyczności oraz pracowitości. Posiada doświadczenie i kompetencje w obszarze rekrutacji i administracji, połączone z umiejętnościami współpracy z klientem oraz budowania relacji w firmie i jej partnerami zewnętrznymi. Wysoko rozwinięta zdolność do szybkiego budowania relacji z klientami i zrozumienia ich potrzeb, aby dostarczyć produkt/usługę na wymaganym poziomie.
Biegła znajomość dwóch języków (polski i angielski) oraz umiejętność obsługi programów komputerowych.
Obecnie gotowa na nowe wyzwania.
Biegła znajomość dwóch języków (polski i angielski) oraz umiejętność obsługi programów komputerowych.
Obecnie gotowa na nowe wyzwania.