Ewa Reślińska

Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, J.W. Construction Holding S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

J.W. Construction Holding S.A.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
tworzenie zestawień, raportów i prezentacji; osobista oraz korespondencyjna i telefoniczna obsługa klienta; przygotowanie oraz koordynacja obiegu bieżącej korespondencji i dokumentacji;
J.W. Construction Holding S.A.
Starszy referent ds. napraw gwarancyjnych
obsługa klienta; przygotowanie oraz koordynacja obiegu bieżącej korespondencji i dokumentacji;
Logo
Referent ds. napraw gwarancyjnych
TBM „Batory” Sp. z o.o. w
prowadzenie elektronicznej ewidencji napraw i analiz; prowadzenie korespondencji z klientami;
Logo
Referent ds. napraw gwarancyjnych
Business Financial Construction Sp. z o.o.
prowadzenie ewidencji napraw; osobista oraz korespondencyjna i telefoniczna obsługa klienta; przygotowywanie zleceń oraz dokumentacji na przeglądy techniczne;

Szkolenia i kursy

Środowisko Windows XP wraz z obsługą poczty elektronicznej; Microsoft Word XP
Microsoft Excel XP

Edukacja

Logo
Organizacja i zarządzanie opieką nad osobami starszymi, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie
Logo
Wydział Ekonomiki Biznesu Międzynarodowego, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..