Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
Beauty Center Jacek Dobrzyński
- sprzedaż urządzeń opalających i podzespołów, lamp solaryjnych, kosmetyków opalających,
- zamówienia,
- obsługa posprzedażna, kontakt z serwisem,
- kontakt bezpośredni z klientami firmy i pozyskiwanie nowych klientów,
- kontakt pośredni z klientami (telefon, faks, poczta elektroniczna),
- działania wspierające sprzedaż (promocja, mailing),
- wystawianie faktur i kontrola ich płatności,
- kalkulacje sporządzane na życzenie klientów;
- negocjowanie warunków sprzedaży,
- przygotowanie i obsługa stoiska na targach.
- zamówienia,
- obsługa posprzedażna, kontakt z serwisem,
- kontakt bezpośredni z klientami firmy i pozyskiwanie nowych klientów,
- kontakt pośredni z klientami (telefon, faks, poczta elektroniczna),
- działania wspierające sprzedaż (promocja, mailing),
- wystawianie faktur i kontrola ich płatności,
- kalkulacje sporządzane na życzenie klientów;
- negocjowanie warunków sprzedaży,
- przygotowanie i obsługa stoiska na targach.
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Getin Service Provider S.A.
- obsługa klienta w zakresie usług świadczonych przez Spółkę,
- praca z narzędziami wspierającymi obsługę klientów (programy do zarządzania kontaktem z klientem, itp.),
- monitorowanie oraz prowadzenie formalności związanych z pozyskaniem klientów oraz ich obsługą posprzedażna (pomoc oraz konsultacje dla klientów),
- nawiązanie oraz utrzymanie stałego kontaktu z pozyskanym klientem: kontakt telefoniczny (telemarketing), bezpośredni w miejscu pracy, listowny, za pomocą faksu lub z wykorzystaniem poczty elektronicznej,
- działania koncepcyjne (opracowywanie procedur, tekstów, komunikatorów, itp.),
- tworzenie bazy klientów,
- raportowanie wyników wykonywanych czynności.
- praca z narzędziami wspierającymi obsługę klientów (programy do zarządzania kontaktem z klientem, itp.),
- monitorowanie oraz prowadzenie formalności związanych z pozyskaniem klientów oraz ich obsługą posprzedażna (pomoc oraz konsultacje dla klientów),
- nawiązanie oraz utrzymanie stałego kontaktu z pozyskanym klientem: kontakt telefoniczny (telemarketing), bezpośredni w miejscu pracy, listowny, za pomocą faksu lub z wykorzystaniem poczty elektronicznej,
- działania koncepcyjne (opracowywanie procedur, tekstów, komunikatorów, itp.),
- tworzenie bazy klientów,
- raportowanie wyników wykonywanych czynności.
Agent Współpracujący
- skłanianie możliwie jak największej liczby osób do przystąpienia do OFE EGO oraz do pozostawania członkami tego funduszu,
- pośredniczenie w zawieraniu umów o członkostwo w OFE EGO,
- zawieranie umów.
- pośredniczenie w zawieraniu umów o członkostwo w OFE EGO,
- zawieranie umów.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Inne
znajomość programów Microsoft Office,
posługiwanie się Internetem jako narzędziem pracy,
obsługa sprzętu biurowego: faks, kserokopiarka, itp.,
komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
umiejętność pracy w zespole i samodzielnie,
odpowiedzialność za ludzi i powierzone zadania,
odporność na stres,
umiejętność szybkiej oceny sytuacji,
skuteczność i konsekwencja w działaniu,
prawo jazdy kat. B.
posługiwanie się Internetem jako narzędziem pracy,
obsługa sprzętu biurowego: faks, kserokopiarka, itp.,
komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
umiejętność pracy w zespole i samodzielnie,
odpowiedzialność za ludzi i powierzone zadania,
odporność na stres,
umiejętność szybkiej oceny sytuacji,
skuteczność i konsekwencja w działaniu,
prawo jazdy kat. B.
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.