Umiejętności
Rekrutacja konktraktowa
zaangażowanie pracowników
Rektrutacje absolwentów
Wywiady
Rekrutacja
Wyławianie talentów
praca tymczasowa
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Recruiter
Leading comprehensive recruitment processes using search and selection and direct search methods
Recruiting for low, middle and senior management level
Presenting candidates’ profiles together with own comments to the client
Creating and publishing job offers
Cooperation with international Kelly Services departments whenever necessary to close a project
Co-building personnel policies
Developing and maintaining good relations with the clients
Leading business meetings and negotiating contract conditions with retail and international clients
Creating and managing procedures related to temporary staff department
Examining recruitment needs of the clients and creating the ideal profile of a candidate
Temporary employees administration service
Managing recruitment documentation
Invoicing Clients
Recruiting for low, middle and senior management level
Presenting candidates’ profiles together with own comments to the client
Creating and publishing job offers
Cooperation with international Kelly Services departments whenever necessary to close a project
Co-building personnel policies
Developing and maintaining good relations with the clients
Leading business meetings and negotiating contract conditions with retail and international clients
Creating and managing procedures related to temporary staff department
Examining recruitment needs of the clients and creating the ideal profile of a candidate
Temporary employees administration service
Managing recruitment documentation
Invoicing Clients
Junior Project Manager
Coordinating market research projects within the whole area of Poland from the head office in Warsaw. Responsible for the project cycle in field area until its full completion.
Close cooperation with internal Client Services Department. Able to understand their needs and influence their decisions in order to find the best trade-off in case of issues on specifications, tests or project deadlines in field area.
Allocating and coordinating work to project team members (Coordinator for the whole area of Poland) to meet project objectives within time and cost constraints.
Building and sustaining effective communications with Field Coordinators and Researchers involved in the project as required.
Developing, tracking and reporting detailed project plans according to business needs (scope, budget and deadlines).
Tracking all costs of the development to ensure compliance within agreed budgets.
Creating reports for the Clients and coordinators within the whole area of Poland
Liaising with Client Services, Statistic and Data Basis Consultants
Conducting internal trainings for the interviewers
Close cooperation with internal Client Services Department. Able to understand their needs and influence their decisions in order to find the best trade-off in case of issues on specifications, tests or project deadlines in field area.
Allocating and coordinating work to project team members (Coordinator for the whole area of Poland) to meet project objectives within time and cost constraints.
Building and sustaining effective communications with Field Coordinators and Researchers involved in the project as required.
Developing, tracking and reporting detailed project plans according to business needs (scope, budget and deadlines).
Tracking all costs of the development to ensure compliance within agreed budgets.
Creating reports for the Clients and coordinators within the whole area of Poland
Liaising with Client Services, Statistic and Data Basis Consultants
Conducting internal trainings for the interviewers
Szkolenia i kursy
2011/2012 Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania-Podyplomowe Studium Rekrutacji
05.2009 W ramach projektu szkoleniowego Polskiej Szkoły Human Resources III
- Motywowanie pozapłacowe pracowników ( 4 godz.)
- Zarządzanie przez coaching ( 4 godz.)
- Współczesne trendy w budowaniu kultury organizacji (2,5 godz.)
05. 2009 Warsztat trenerski (15 godz.)
05.2009 W ramach projektu szkoleniowego Polskiej Szkoły Human Resources III
- Motywowanie pozapłacowe pracowników ( 4 godz.)
- Zarządzanie przez coaching ( 4 godz.)
- Współczesne trendy w budowaniu kultury organizacji (2,5 godz.)
05. 2009 Warsztat trenerski (15 godz.)
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
Kocham podróżować, poznawać nowe miejsca i nowych ludzi
Moją pasją jest muzyka- przez 7 lat śpiewałam w chórze "Szczygiełki" i grałam na wiolonczeli w amatorskiej orkiestrze smyczkowej.
Moim hobby jest także robienie prezentów, lubię kiedy są niestandardowe.
Moją pasją jest muzyka- przez 7 lat śpiewałam w chórze "Szczygiełki" i grałam na wiolonczeli w amatorskiej orkiestrze smyczkowej.
Moim hobby jest także robienie prezentów, lubię kiedy są niestandardowe.
Organizacje
2005 – 2009 Działalność w Kole Naukowym Psychologów UMCS
Inne
dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Office
podstawowa znajomość programu statystycznego SPSS
dobra znajomość zagadnień dotyczących planowania oraz realizacji badań rynkowych
podstawowa znajomość programu statystycznego SPSS
dobra znajomość zagadnień dotyczących planowania oraz realizacji badań rynkowych
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Odnawialne Źródła Energii (OŹE)
Grupa zrzeszająca osoby zaangażowane zawodowo lub poprzez swoje hobby w sektor OŹE
Ogłoszenia Eventowe
Grupa wspierająca biznes, kulturę i sztukę; łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, biznesowe, media… obiekty/ miejsca kulturalne, wypocz
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
PIENIĄDZ W CENIE
„PIENIĄDZ W CENIE” to GRUPA łącząca ludzi przedsiębiorczych, właścicieli firm, organizacji, jak i ludzi kreatywnych poszukujących nowych wyzwań. Każdy, kto ma na celu promować prestiż swo
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.
Stowarzyszenie Promocji OZE
Grupa powstała w celu przedstawiania informacji z działalności Stowarzyszenia Promocji OZE (SPOZE). Zachęcamy do obserwacji, uczestnictwa w naszej grupie oraz w SPOZE.