Doświadczenie zawodowe
HR Country Cluster Manager
• Zarządzała i motywowała zespół ponad 40 podwładnych w 5 krajach (Polska, Kraje Bałtyckie, Czechy, Słowacja i Węgry) w celu zapewnienia realizacji standardów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
• Identyfikowała i rozwijała talenty uwzględniając długoterminowe ścieżki karier.
• Organizowała szkolenia umiejętności technicznych oraz bieżące przekazywanie wiedzy pomiędzy zespołami.
• Nadzorowała i koordynowała wspólnie z zewnętrznym dostawcą lokalne usługi kadrowo-płacowe dla ponad 6 000 pracowników firmy.
• Planowała odpowiednie zasoby oraz umiejętności w podległych działach HR na podstawie obecnych oraz przyszłych potrzeb organizacji.
• W celu osiągnięcia odpowiedniej struktury kosztów optymalizowała podział obowiązków pomiędzy Centrum Usług Wspólnych a filiami zagranicznymi.
• Opracowywała i przeprowadzała szkolenia oparte na metodzie MBTI, ze szczególnym naciskiem położonym na komunikację, pracę zespołową oraz rozwój karier.
• Identyfikowała i rozwijała talenty uwzględniając długoterminowe ścieżki karier.
• Organizowała szkolenia umiejętności technicznych oraz bieżące przekazywanie wiedzy pomiędzy zespołami.
• Nadzorowała i koordynowała wspólnie z zewnętrznym dostawcą lokalne usługi kadrowo-płacowe dla ponad 6 000 pracowników firmy.
• Planowała odpowiednie zasoby oraz umiejętności w podległych działach HR na podstawie obecnych oraz przyszłych potrzeb organizacji.
• W celu osiągnięcia odpowiedniej struktury kosztów optymalizowała podział obowiązków pomiędzy Centrum Usług Wspólnych a filiami zagranicznymi.
• Opracowywała i przeprowadzała szkolenia oparte na metodzie MBTI, ze szczególnym naciskiem położonym na komunikację, pracę zespołową oraz rozwój karier.
HR Operations Manager
Roche Shared Service Center
• Zapewniała wysokiej jakości wsparcie Centrum Usług Wspólnych dla filii zlokalizowanych w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii w następujących obszarach: administracja kadrowa, zarządzanie strukturą organizacyjną, szkolenia i rozwój, efektywność zawodowa pracowników.
• Przeprowadzała rekrutację oraz szkolenia kadry Centrum Usługowego; nadzorowała pracę oraz rozwój 21 doradców.
• Aktywnie wspierała projekty dla 6 krajów w zakresie transformacji zarówno procesowej, jak i technologicznej: przygotowanie i implementacja planów projektowych, dokumentacja procesowa, przygotowanie i przeprowadzanie testów technicznych, wprowadzanie procedur używanych przez doradców Centrum Usługowego.
• Opracowywała i przeprowadzała szkolenia z procesów HRowych, umiejętności miękkich, jak i opartych na metodzie MBTI dla ponad 60 pracowników.
• Przeprowadzała rekrutację oraz szkolenia kadry Centrum Usługowego; nadzorowała pracę oraz rozwój 21 doradców.
• Aktywnie wspierała projekty dla 6 krajów w zakresie transformacji zarówno procesowej, jak i technologicznej: przygotowanie i implementacja planów projektowych, dokumentacja procesowa, przygotowanie i przeprowadzanie testów technicznych, wprowadzanie procedur używanych przez doradców Centrum Usługowego.
• Opracowywała i przeprowadzała szkolenia z procesów HRowych, umiejętności miękkich, jak i opartych na metodzie MBTI dla ponad 60 pracowników.
Team Leader
• Przeprowadzała rekrutację oraz szkolenia kadry Centrum Usługowego; nadzorowała pracę, zapewniała najwyższą efektywność zawodową oraz wspierała rozwój 7 doradców.
• Kontrolowała projekt dla Polski w zakresie transformacji zarówno procesowej jak i technologicznej: przygotowanie i implementacja planów projektowych, dokumentacja techniczna, przygotowanie i przeprowadzanie testów technicznych, wprowadzanie procedur używanych przez doradców Centrum Usługowego.
• Przeprowadzała wybór dostawców szkoleniowych, opracowywała zakres materiału, sprawdzała jakość dostarczanych szkoleń, pisała materiały szkoleniowe dla doradców.
• Udzielała porad z zakresu polskiego prawa pracy.
• Opracowywała i przeprowadzała szkolenia oparte na metodzie MBTI, ze szczególnym naciskiem położonym na komunikację, pracę zespołową oraz rozwój karier.
• Kontrolowała projekt dla Polski w zakresie transformacji zarówno procesowej jak i technologicznej: przygotowanie i implementacja planów projektowych, dokumentacja techniczna, przygotowanie i przeprowadzanie testów technicznych, wprowadzanie procedur używanych przez doradców Centrum Usługowego.
• Przeprowadzała wybór dostawców szkoleniowych, opracowywała zakres materiału, sprawdzała jakość dostarczanych szkoleń, pisała materiały szkoleniowe dla doradców.
• Udzielała porad z zakresu polskiego prawa pracy.
• Opracowywała i przeprowadzała szkolenia oparte na metodzie MBTI, ze szczególnym naciskiem położonym na komunikację, pracę zespołową oraz rozwój karier.
Analityk działu MOD / Analityk działu Relacji pracowniczych
• Doradzała działom Operacyjnym, Sprzedaży oraz Dystrybucji w zakresie zarządzania i rozwoju organizacji.
• Przygotowywała i przeprowadzała szkolenia, konferencje oraz warsztaty wspierające wizję i misję firmy.
• Aktywnie uczestniczyła w różnorodnych projektach z zakresu rozwoju organizacji: zarządzanie zmianą, poprawa komunikacji, zarządzanie efektywnością zawodową, rekrutacja oraz selekcja, przygotowywanie opisów stanowisk pracy, assessment centers. Współtworzyła efektywny proces wyboru dostawców usług szkoleniowych. Przygotowywała i wprowadzała różne programy szkoleniowe w oparciu o zapotrzebowania poszczególnych działów.
• Uczestniczyła w sesji Train the Trainer MBTI oraz współprowadziła warsztaty dla ponad 100 pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zmianą, zarządzania stresem i usprawnieniem komunikacji międzydziałowej.
• Wspierała pracowników produkcyjnych w fabryce PM w Krakowie w obszarze administracji personalnej, spraw kadrowo płacowych a także Planu Dobrowolnych Odejść.
Kwiecień 2000 – Czerwiec 2001 – Menedżerski Program Rozwoju Kariery w PM Węgry – odpowiedzialna za transfer wiedzy oraz najlepszych praktyk, zwłaszcza w zakresie szkoleń oraz rozwoju organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki zakładów produkcyjnych.
Luty 2004 – Czerwiec 2004 – Projekt rozwoju intranetu dla PM Korea – odpowiedzialna za budowę i rozwój platformy komunikacyjnej działu Zasobów Ludzkich.
• Przygotowywała i przeprowadzała szkolenia, konferencje oraz warsztaty wspierające wizję i misję firmy.
• Aktywnie uczestniczyła w różnorodnych projektach z zakresu rozwoju organizacji: zarządzanie zmianą, poprawa komunikacji, zarządzanie efektywnością zawodową, rekrutacja oraz selekcja, przygotowywanie opisów stanowisk pracy, assessment centers. Współtworzyła efektywny proces wyboru dostawców usług szkoleniowych. Przygotowywała i wprowadzała różne programy szkoleniowe w oparciu o zapotrzebowania poszczególnych działów.
• Uczestniczyła w sesji Train the Trainer MBTI oraz współprowadziła warsztaty dla ponad 100 pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zmianą, zarządzania stresem i usprawnieniem komunikacji międzydziałowej.
• Wspierała pracowników produkcyjnych w fabryce PM w Krakowie w obszarze administracji personalnej, spraw kadrowo płacowych a także Planu Dobrowolnych Odejść.
Kwiecień 2000 – Czerwiec 2001 – Menedżerski Program Rozwoju Kariery w PM Węgry – odpowiedzialna za transfer wiedzy oraz najlepszych praktyk, zwłaszcza w zakresie szkoleń oraz rozwoju organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki zakładów produkcyjnych.
Luty 2004 – Czerwiec 2004 – Projekt rozwoju intranetu dla PM Korea – odpowiedzialna za budowę i rozwój platformy komunikacyjnej działu Zasobów Ludzkich.
Szkolenia i kursy
Certyfikowany trener MBTI (R)
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Inne
www.4hrsolutions.pl
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Kto zabrał mój ser
Dla szukających zrozumienia zmian w życiu, dla których książka "kto zabrał mój ser" wniosła wiele do filozofii życia.
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Shared Services Centers in Poland
Grupa przeznaczona dla obecnych, byłych i przyszłych pracowników Centrów Finansowo - Księgowych, Centrów Usług Wspólnych i BPO w Polsce