Ernest Przywozny

Service Desk Administrator, Wipro Poland Sp. z o.o.
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Active Directory IT Operations SCCM Windows 7 Windows Server obsługa komputera Microsoft Outlook Help Desk IT / Support IT

Języki

niemiecki
biegły
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Wipro
Service Desk Administrator
Atos Poland Global Services Sp. z o. o.
1st Line Support Analyst
Rozwiazuje techniczne problemy klientow zagranicznych, wspolpracuje z innymi grupami wsparcia, tworze raporty w jezyku angielskim
Logo
asystent biura
Diskont-Depot in Wien
Realizowanie prac wspomagajacych funkcjonowanie firmy, sporzadzanie umow z klientami, rozmowy telefoniczne z klientami

Projekty

DSM
Boehringer Ingelheim

Edukacja

Logo
pilka nozna, średnie
Zespół Szkół nr 32 im. K. K. Baczyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja