Edyta Lewandowska

wyposażanie wnętrz biurowych i budynków użyteczności publicznej
Pabianice, łódzkie

Umiejętności

B2B CMS E-commerce GIMP HTML Microsoft Office Outlook Express Paint PowerPoint OpenOffice Obsługa klienta praca w zespole Zarządzanie produktem organizacja imprez Obsługa CRM wielozadaniowość zdolność adaptacji Configura

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Kinnarps Polska Sp. z o.o.
Sales Assistant
* koordynowanie pracy działu sprzedaży -
* obsługa klienta z sektora B2B (doradzanie, wsparcie techniczne, ofertowanie)
* obsługa posprzedażowa (przyjmowanie reklamacji, umawianie wizyt serwisu, etc.)
* obsługa showroomu
Gandalf Sp. z o.o.
category manager / specjalista ds. oferty e-bookowej
* zarządzanie ofertą e-wydań w księgarni internetowej Gandalf.com.pl i aktywne wpływanie na wykonanie zaplanowanego budżetu sprzedaży,
* tworzenie planów promocyjnych dla działu i odpowiedzialność za jego realizację,
* analiza działań konkurencji i trendów na rynku, identyfikacja potencjalnych obszarów rozwoju,
* współtworzenie strategii cenowej,
* współpraca z innymi działami, aktywne uczestniczenie w kształtowaniu strategii produktowej.
Jakub Łuczyński
Jakub Łuczyński · współpracownik
wystawiono
Świetna koleżanka znająca się na swojej pracy. Profesjonalnie wykonuje powierzone obowiązki.
Gandalf Sp. z o.o.
specjalista ds. marketingu i promocji
* kreowanie i opracowanie konkursów oraz promocji na stronie (w tym tworzenie haseł promocyjnych)
* zarządzanie treścią
* nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami, negocjacje biznesowe
* koordynacja polityki reklamowej firmy (w tym tworzenie haseł i tekstów reklamowych)
* raportowanie wyników, działań konkurencji
* prowadzenie profili sklepu na portalach: Facebook, Twitter i Netlog

# kompleksowa organizacja udziału firmy w Targach Książki w Krakowie - edycja 2012 oraz 2013
Marzena Mikołajczyk
Marzena Mikołajczyk · współpracownik
wystawiono
Edyta jest bardzo konkretną osobą, potrafiącą precyzyjnie i trafnie podejmować decyzje. Jest partnerem rzetelnym, skrupulatnym oraz świetną organizatorką różnego rodzaju imprez. Edyta to osoba niezwykle sumienna, dokładna, perfekcyjna w tym, co robi. Nigdy nie zostawia nic na później - wszystkie sprawy rozwiązuje na bieżąco. Bardzo profesjonalne podejście do realizacji zadań, szybka reakcja na zaistniałe problemy, otwarta postawa oraz pozytywne i kreatywne myślenie najlepiej charakteryzują Edytę.
Radosław Cetnarowicz
Radosław Cetnarowicz · współpracownik
wystawiono
Solidny pracownik
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Współpraca z Panią Edytą przebiegała harmonijnie. To bardzo konkretna i profesjonalna osoba.
Logo
specjalista ds. obsługi klienta
Księgarnia Internetowa Gandalf
* procesowanie zamówień w ramach BOK
* wstępny monitoring płatności
* obsługa reklamacji
* kontakt z Klientem w trzech kanałach: telefon, e-mail, komunikator gg
* podnoszenie jakości obsługi Klienta poprzez dociekliwe wypytywanie o ewentualne problemy, zgłaszanie zmian ułatwiających kontakt, etc.

-----------------------------------------------------------

od marca 2009 roku - jednocześnie: młodszy specjalista ds. marketingu i promocji:
* kreowanie i opracowanie konkursów oraz promocji na stronie (w tym tworzenie haseł promocyjnych)
* zarządzanie treścią
* nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami, negocjacje biznesowe
* koordynacja polityki reklamowej firmy (w tym tworzenie haseł i tekstów reklamowych)
* raportowanie wyników, działań konkurencji
* prowadzenie profili sklepu na portalach: Facebook, Twitter, Blip i Netlog
* aktywna opieka nad forum sklepu
* przygotowywanie informacji prasowych
* merytoryczne opracowanie działu strony 'o firmie' (maj 2010r.)

# aktywne przygotowania do Targów Książek w Krakowie - edycja 2009

# organizacja udziału firmy w Targach Książki w Krakowie - edycja 2010
mBank S.A.
operatorka mLinii
* udzielanie rzetelnych informacji dotyczących usług i oferty banku
* dokonywanie operacji na rachunkach Klientów
* aktywna sprzedaż telefoniczna usług banku
BP Polska
sprzedawca
* sprawna i miła obsługa Klientów
* dbanie o czystość placówki
* merchandising
Logo
przedstawiciel handlowy
Biuro Plus Pabianice
* utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
* pozyskiwanie nowych kontrahentów
* merchandising
* aktywna sprzedaż
* przygotowywanie ofert handlowych
Logo
korespondent sportowy
PLKK.pl
* relacjonowanie spotkań sportowych
* przygotowywanie zapowiedzi meczowych
* przeprowadzanie wywiadów
* bieżąca opieka newsowa nad klubem koszykarskim
ABM Jędraszek
stażystka w dziale logistyki
* telefoniczna obsługa Klientów
* przygotowywanie dokumentacji towaru do wysyłki
* przyjmowanie zamówień
* rozporządzanie dokumentacją po wysyłce towaru
Prokuratura Rejonowa
stażystka
Prokuratura Rejonowa w Pabianicach
* przygotowywanie dokumentacji wewnątrz- i zewnątrz obiegowej oraz specjalistycznej
Logo
dziennikarz sportowy
Agencja Dziennikarzy Sp. z o.o.
* relacjonowanie spotkań sportowych
* wyszukiwanie newsów
* przeprowadzanie wywiadów
* przygotowywanie zapowiedzi
* sporządzanie okresowych podsumowań
* bieżąca opieka newsowa nad klubem koszykarskim i szczypiorniaka
Logo
kelnerka
Pizzeria Parma
* obsługa Klientów na sali
* telefoniczna obsługa Klientów
* pomoc na kuchni
* obsługa kasy fiskalnej
* dbanie o porządek lokalu
Logo
korespondent sportowy
E-basket.pl
* relacjonowanie spotkań sportowych
* przygotowywanie zapowiedzi meczowych
* przeprowadzanie wywiadów
* bieżąca opieka newsowa nad klubem koszykarskim

Szkolenia i kursy

* warsztat "MOTYWACJA A SILNA WOLA. Jak w codziennym trudzie zrobić to, co ma się do zrobienia?" [Miłosz Brzeziński] - marzec 2016

* wykład „Wystąp przed siebie - sztuka prezentacji w pigułce" [Magdalena Fedor] - listopad 2015

* prelekcja "Lider XXI wieku" [Mateusz Grzesiak] - wrzesień 2015

* warsztat "Matematyka zaufania" [Sebastian Karpow] - wrzesień 2015

* warsztat "The Power of ONE" [Effectiveness] - kwiecień 2015

* szkolenie "Facebook dla zaawansowanych - jak wykorzystać promocyjno-marketingowy potencjał fanpage. Warsztaty dla specjalistów prowadzących fanpage" [Ap Edukacja] - sierpień 2012

* szkolenie z narzędzia Google Analitycs [Conversion] - luty 2012

* szkolenie "Z mediami za pan brat" [Abilita Communications] - sierpień 2010

* prawo jazdy kat. B - od 2004

Edukacja

Logo
dziennikarstwo i komunikacja społeczna / specjalizacja: Reklama, Public Relations i Promocja Firmy, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Książki - reportaże, biografie, dzienniki.

Sport - koszykówka kobieca (oglądana i trenowana), siatkówka, tennis, piłka nożna.

Organizacje

* samorząd szkolny - sekretarz, zastępca, przewodnicząca
* Rada Młodzieżowa przy Staroście Powiatowym w Pabianicach
* Niezależne Zrzeszenie Studentów (epizod w latach 2004-2005)
* KU AZS UŁ - zawodniczka sekcji koszykarskiej oraz łącznik sekcji z zarządem AZS

Inne

* szybkość pisania na klawiaturze - śr. ok. 275 znaków na minutę

* gotowość do relokacji

Grupy

781 wszystkich wypowiedzi
256 plusów
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Krystyna Janda
Krystyna Janda
Dla zakochanych w Jandzie. Dla tych nielubiących też ;)
Łódź
Łódź
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujących w Łodzi