Edyta Schmidt

Senior CRC representative, General Electric Budapeszt

Umiejętności

Zadowolenie klienta Angielski Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Project Management SAP Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Języki

węgierski
ojczysty
polski
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

GE Power Controls
Customer Service Representative
Answer incoming customer and cross functional contacts
Initiate outbound contacts with the customers to respond to any enquiries
Ensure customers and other GE functions are communicated to effectively
Undertake all aspects of customer order management (order entry, order book maintenance and proactive notification)
Document all customer related activities
Responsible for customer data entry and data maintenance (e.g. customer knowledge base, pricing records and customer master file)
Creation of customer documents and notification (order confirmation, invoices and statements etc)
Resolve all customers complaints to the customer satisfaction and to proactively seek to identify root cause and prevent reoccurrence
Logo
Assistant of the HR manager
Volánbusz Zrt. Budapest
Controlling and improvement of HR processes related cafeteria system

Edukacja

Logo
Kierunek Ekonomia i Zarzadzanie, magisterskie
College of Modern Business Studies Budapest

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Organizacje

General Electric C&I - Power Controls

Grupy

GE
GE
Grupa pracowników GE wszystkich korporacji General Electric obecnych, byłych i praktykantów.