Edyta Predel

Play
Sobieski, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Koordynator ds. Obsługi Klienta
P4
Nadzorowanie pracy firm zewnętrznych zajmujących się Weryfikacją Umów, wydrukiem dokumentów klienckich. Ponadto opiniowanie innowacyjnych projektów prowadzonych w firmie, które mają wpływ na poziom Obsługi Klienta.
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Konsultant ds. Obsługi Klienta
P4
Kompleksowa Obsługa Klienta , Utrzymanie Klienta, Obsługa Forum internetowego.
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
P4
Pisemna oraz telefoniczna Obsługa Klientów

Szkolenia i kursy

1. Jak trenujesz swój mózg? Ju-jitsu mózgu. Trenerki w Podróży.
2. Skuteczne Prezentacje. Dale Carnegie Training Poland.
3. Zarządzanie projektami - praktyczne klucze do sukcesu. Stowarzyszenie Menedżerów Projektów.
4. Tworzenie prezentacji Power Point. Dale Carnegie Training Poland.
5. Rozwój kreatywności – poszukiwanie nowych rozwiązań. Dale Carnegie Training Poland.
6. MS Excel – poziom średniozaawansowany. ALTKOM.

Edukacja

Logo
Studia trzeciego stopnia - doktoranckie, doktoranckie
AWF im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie
Logo
Physical Education, magisterskie
AWF im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja