Dorota Ostrowska

Dyrektor Sprzedaży A&P Brands
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Coaching Ekonomika Zarządzanie Marketing

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry
norweski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales Director
A&P BRANDS
- rozwój polityki handlowej dla marek Pierre Balmain, DKNY, Melissa Odabash, Pretty Ballerinas, 1 Classe
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za poszczególne brandy
- pozyskiwanie nowych marek premium w celu nawiązania współpracy agencyjnej dla firmy A&P Brand
- pozyskiwanie i obsługa partnerów biznesowych na terenie całej Polski, Czech i Słowacji
- zarządzanie sprzedażą w celu zwiększenia możliwości biznesowych
- zarządzanie i koordynowanie pracą w showroomie
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych salonów monobrandowych i multibrandowych
- zarządzanie relacjami z klientami
- analiza rynku, konkurencji oraz ocena ogólnej sytuacji gospodarczej
- opracowywanie, planowanie i zarządzanie budżetem oraz prognozą sprzedaży
- opracowywanie business planu
- udział w globalnych konferencjach: Pierre Balmain, DKNY, Melissa Odabash, Pretty Ballerinas, 1 Classe
Logo
Sales Manager
FASHION LABORATORIUM - BOHOBOCO
- zbudowanie działu wsparcia retailowego dla 5 sklepów Retail na terenie całej Polski
- kierowanie zespołem pracowników
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych sklepów, monitorowanie budżetów, wskaźników KPI dla poszczególnych sklepów
- zarządzanie planem marketingowym oraz nadzór nad stosowaniem zasad Visual Merchandisingu
- kierowanie przygotowywaniem lokalnych kampanii i akcji specjalnych
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu produktu, technik sprzedaży, Ukrytego Klienta, Visual Merchandisingu
- organizacja pokazów i prezentacji kolekcji sezonowych
- opracowywanie biznes planu.
Logo
Dyrektor handlowy
G POLAND SP. Z.O.O
- rozwój polityki handlowej dla linii FTW i ACC (Lauren by Ralph Lauren, Calvin Klein, Furla, Liu Jo, Armani Jeans, Love Moschino, Tosca Blu, Manas, Roccobarocco, Rb by Roccobarocco, Valentino by Mario Valentino, Fabi, Coccinelle, Piquadro, Pollini)
- zarządzanie zespołem Brand i Sales Managerów odpowiedzialnych za poszczególne brandy
- pozyskiwanie nowych marek premium w celu nawiązania współpracy agencyjnej w kanale FTW i ACC dla spółki GPoland
- pozyskiwanie i obsługa partnerów biznesowych na terenie całej Polski
- zarządzanie sprzedażą w celu zwiększenia możliwości biznesowych
- zarządzanie i koordynowanie pracą w showroomie w dywizjach FTW i ACC
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych salonów monobrandowych i multibrandowych
- zarządzanie relacjami z klientami
- analiza rynku, konkurencji oraz ocena ogólnej sytuacji gospodarczej
- opracowywanie, planowanie i zarządzanie budżetem oraz prognozą sprzedaży
- opracowywanie business planu
- udział w globalnych konferencjach: Lauren by Ralph Lauren, Calvin Klein, Furla, Liu Jo, Armani Jeans, Love Moschino, Tosca Blu, Manas, Roccobarocco, Rb by Roccobarocco, Valentino by Mario Valentino, Fabi, Cocinnelle, Piquadro, Pollini
Logo
Brand Manager
G POLAND SP. Z.O.O
- pozyskiwanie i obsługa partnerów biznesowych na terenie całej Polski
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych salonów monobrandowych
- monitorowanie budżetów, wskaźników KPI dla poszczególnych sklepów
- prezentacja aktualnej oferty obuwia,akcesoriów trendów i inspiracji
- współpraca z kluczowymi klientami nad optymalnym wyborem produktów
- udział w globalnych konferencjach GUESS – dobór kolekcji regionalnej
- opracowywanie i aktualizowanie prognoz
- opracowywanie business planu
- szkolenie managerów i pracowników salonów GUESS w zakresie produktu.
Ecco Shoes Poland
Product Expert - Polska, Czechy, Słowacja, Węgry
- badanie rynku oraz konkurencji pod kątem oferty produktowej i cenowej
- przygotowywanie dla Brand Managerów analiz oraz raportów dotyczących odsprzedawalności kolekcji i oczekiwań w odniesieniu do przyszłego sezonu
- uczestnictwo w targach obuwniczych (Mediolan, Düsseldorf)
- prezentacja aktualnej oferty obuwia, trendów i inspiracji
- współpraca z kluczowymi klientami nad optymalnym wyborem produktów
- udział w globalnych konferencjach ECCO – dobór kolekcji regionalnej na rynek Europy Wschodniej i Środkowej oraz rynek lokalny obejmujący 4 kraje
- uczestnictwo w globalnej grupie Product Experts oraz udział w tzw. prototype meeting
- opracowywanie i aktualizowanie prognoz dla 4 rynków
- organizacja pokazów i prezentacji kolekcji sezonowych (Kick-off)
- opracowywanie business planu
- szkolenie managerów i pracowników ECCO w zakresie produktu (technologie, materiały).
Ecco Shoes Poland
Retail Operation Manager
- zbudowanie działu wsparcia retailowego dla ponad 40 sklepów partnerskich na terenie całej Polski
- kierowanie zespołem pracowników
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych sklepów, monitorowanie budżetów, wskaźników KPI dla poszczególnych sklepów
- współpraca z partnerami hurtowymi w zakresie zakupu towarów na dany sezon i optymalnego wyboru kolekcji
- zarządzanie planem marketingowym oraz nadzór nad stosowaniem zasad Visual Merchandisingu
- kierowanie przygotowywaniem lokalnych kampanii i akcji specjalnych
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu produktu, technik sprzedaży, Ukrytego Klienta, Visual Merchandisingu
- uczestnictwo w zagranicznych targach obuwniczych
- udział w globalnych konferencjach ECCO – dobór kolekcji na rynek Europy Wschodniej i Środkowej
- opracowywanie prognoz oraz ich uaktualnianie dla rynków: polskiego, czeskiego, słowackiego
- uczestnictwo w globalnej grupie Product Experts
- organizacja pokazów i prezentacji kolekcji sezonowych (Kick-off)
- opracowywanie biznes planu.
Varner Polska Ltd. Sp. z o.o.
shop manager
- zarządzanie pracownikami
- koordynacja prac działu
- dbałość o odpowiednią ekspozycję towarów i stan zapasów magazynowych
- organizowanie promocji
- obsługa klientów
- przygotowywanie raportów sprzedaży dziennej, tygodniowej i miesięcznej
- monitorowanie i analiza budżetów.

Szkolenia i kursy

VI 2010
"Finansowe aspekty decyzji handlowych" - szkolenie przeprowadzone przez Fundację Kształcenia Menedżerów

2002 - 2010
Shop Manager I / Shop Manager II / Shop Manager III / Shop Manager IV - seria szkoleń dla Kierowników Sprzedaży w firmie ECCO Shoes Poland Sp. z o.o.

II 2007
"Perswazyjna prezentacja" - szkolenie przeprowadzone przez firmę Executive-Conversation w ramach projektu "On the Way to Excellence!"

I 2007
"MS Excel course for advanced users" - szkolenie wewnętrzne dla pracowników ECCO Shoes Poland Sp. z o.o.

I 2007
"Perswazyjna komunikacja" - szkolenie przeprowadzone przez firmę Executive-Conversation w ramach projektu "On the Way to Excellence!"

III 2006
"Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych" - szkolenie przeprowadzone przez firmę TOP ARH s.c.

VI 2003
"From cow to shoe" - szkolenie dla menedżerów przeprowadzone przez centralę ECCO w Danii

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

- Moda
- Trendy
- Stylizacja
- Muzyka
- Kultura starożytna

Inne

- Obsługa komputera – na poziomie bardzo dobrym
- Pakiet MS Office (Word, Power Point, Outlook, Excel) – w stopniu b.dobrym
- Lotus Notes, Outlook – w stopniu b.dobrym
- Prawo jazdy kategorii B

Grupy

Avocado Travel
Avocado Travel
Avocado Travel to zespół ludzi z pasją i zaangażowaniem we własną pracę. Miejsce, w którym nie tylko wybierzesz wakacje, ale spotkasz ludzi, dla których turystyka to powód