Umiejętności
Coaching
Ekonomika
Zarządzanie
Marketing
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
norweski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Director
A&P BRANDS
- rozwój polityki handlowej dla marek Pierre Balmain, DKNY, Melissa Odabash, Pretty Ballerinas, 1 Classe
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za poszczególne brandy
- pozyskiwanie nowych marek premium w celu nawiązania współpracy agencyjnej dla firmy A&P Brand
- pozyskiwanie i obsługa partnerów biznesowych na terenie całej Polski, Czech i Słowacji
- zarządzanie sprzedażą w celu zwiększenia możliwości biznesowych
- zarządzanie i koordynowanie pracą w showroomie
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych salonów monobrandowych i multibrandowych
- zarządzanie relacjami z klientami
- analiza rynku, konkurencji oraz ocena ogólnej sytuacji gospodarczej
- opracowywanie, planowanie i zarządzanie budżetem oraz prognozą sprzedaży
- opracowywanie business planu
- udział w globalnych konferencjach: Pierre Balmain, DKNY, Melissa Odabash, Pretty Ballerinas, 1 Classe
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za poszczególne brandy
- pozyskiwanie nowych marek premium w celu nawiązania współpracy agencyjnej dla firmy A&P Brand
- pozyskiwanie i obsługa partnerów biznesowych na terenie całej Polski, Czech i Słowacji
- zarządzanie sprzedażą w celu zwiększenia możliwości biznesowych
- zarządzanie i koordynowanie pracą w showroomie
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych salonów monobrandowych i multibrandowych
- zarządzanie relacjami z klientami
- analiza rynku, konkurencji oraz ocena ogólnej sytuacji gospodarczej
- opracowywanie, planowanie i zarządzanie budżetem oraz prognozą sprzedaży
- opracowywanie business planu
- udział w globalnych konferencjach: Pierre Balmain, DKNY, Melissa Odabash, Pretty Ballerinas, 1 Classe
Sales Manager
FASHION LABORATORIUM - BOHOBOCO
- zbudowanie działu wsparcia retailowego dla 5 sklepów Retail na terenie całej Polski
- kierowanie zespołem pracowników
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych sklepów, monitorowanie budżetów, wskaźników KPI dla poszczególnych sklepów
- zarządzanie planem marketingowym oraz nadzór nad stosowaniem zasad Visual Merchandisingu
- kierowanie przygotowywaniem lokalnych kampanii i akcji specjalnych
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu produktu, technik sprzedaży, Ukrytego Klienta, Visual Merchandisingu
- organizacja pokazów i prezentacji kolekcji sezonowych
- opracowywanie biznes planu.
- kierowanie zespołem pracowników
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych sklepów, monitorowanie budżetów, wskaźników KPI dla poszczególnych sklepów
- zarządzanie planem marketingowym oraz nadzór nad stosowaniem zasad Visual Merchandisingu
- kierowanie przygotowywaniem lokalnych kampanii i akcji specjalnych
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu produktu, technik sprzedaży, Ukrytego Klienta, Visual Merchandisingu
- organizacja pokazów i prezentacji kolekcji sezonowych
- opracowywanie biznes planu.
Dyrektor handlowy
G POLAND SP. Z.O.O
- rozwój polityki handlowej dla linii FTW i ACC (Lauren by Ralph Lauren, Calvin Klein, Furla, Liu Jo, Armani Jeans, Love Moschino, Tosca Blu, Manas, Roccobarocco, Rb by Roccobarocco, Valentino by Mario Valentino, Fabi, Coccinelle, Piquadro, Pollini)
- zarządzanie zespołem Brand i Sales Managerów odpowiedzialnych za poszczególne brandy
- pozyskiwanie nowych marek premium w celu nawiązania współpracy agencyjnej w kanale FTW i ACC dla spółki GPoland
- pozyskiwanie i obsługa partnerów biznesowych na terenie całej Polski
- zarządzanie sprzedażą w celu zwiększenia możliwości biznesowych
- zarządzanie i koordynowanie pracą w showroomie w dywizjach FTW i ACC
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych salonów monobrandowych i multibrandowych
- zarządzanie relacjami z klientami
- analiza rynku, konkurencji oraz ocena ogólnej sytuacji gospodarczej
- opracowywanie, planowanie i zarządzanie budżetem oraz prognozą sprzedaży
- opracowywanie business planu
- udział w globalnych konferencjach: Lauren by Ralph Lauren, Calvin Klein, Furla, Liu Jo, Armani Jeans, Love Moschino, Tosca Blu, Manas, Roccobarocco, Rb by Roccobarocco, Valentino by Mario Valentino, Fabi, Cocinnelle, Piquadro, Pollini
- zarządzanie zespołem Brand i Sales Managerów odpowiedzialnych za poszczególne brandy
- pozyskiwanie nowych marek premium w celu nawiązania współpracy agencyjnej w kanale FTW i ACC dla spółki GPoland
- pozyskiwanie i obsługa partnerów biznesowych na terenie całej Polski
- zarządzanie sprzedażą w celu zwiększenia możliwości biznesowych
- zarządzanie i koordynowanie pracą w showroomie w dywizjach FTW i ACC
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych salonów monobrandowych i multibrandowych
- zarządzanie relacjami z klientami
- analiza rynku, konkurencji oraz ocena ogólnej sytuacji gospodarczej
- opracowywanie, planowanie i zarządzanie budżetem oraz prognozą sprzedaży
- opracowywanie business planu
- udział w globalnych konferencjach: Lauren by Ralph Lauren, Calvin Klein, Furla, Liu Jo, Armani Jeans, Love Moschino, Tosca Blu, Manas, Roccobarocco, Rb by Roccobarocco, Valentino by Mario Valentino, Fabi, Cocinnelle, Piquadro, Pollini
Brand Manager
G POLAND SP. Z.O.O
- pozyskiwanie i obsługa partnerów biznesowych na terenie całej Polski
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych salonów monobrandowych
- monitorowanie budżetów, wskaźników KPI dla poszczególnych sklepów
- prezentacja aktualnej oferty obuwia,akcesoriów trendów i inspiracji
- współpraca z kluczowymi klientami nad optymalnym wyborem produktów
- udział w globalnych konferencjach GUESS – dobór kolekcji regionalnej
- opracowywanie i aktualizowanie prognoz
- opracowywanie business planu
- szkolenie managerów i pracowników salonów GUESS w zakresie produktu.
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych salonów monobrandowych
- monitorowanie budżetów, wskaźników KPI dla poszczególnych sklepów
- prezentacja aktualnej oferty obuwia,akcesoriów trendów i inspiracji
- współpraca z kluczowymi klientami nad optymalnym wyborem produktów
- udział w globalnych konferencjach GUESS – dobór kolekcji regionalnej
- opracowywanie i aktualizowanie prognoz
- opracowywanie business planu
- szkolenie managerów i pracowników salonów GUESS w zakresie produktu.
Product Expert - Polska, Czechy, Słowacja, Węgry
- badanie rynku oraz konkurencji pod kątem oferty produktowej i cenowej
- przygotowywanie dla Brand Managerów analiz oraz raportów dotyczących odsprzedawalności kolekcji i oczekiwań w odniesieniu do przyszłego sezonu
- uczestnictwo w targach obuwniczych (Mediolan, Düsseldorf)
- prezentacja aktualnej oferty obuwia, trendów i inspiracji
- współpraca z kluczowymi klientami nad optymalnym wyborem produktów
- udział w globalnych konferencjach ECCO – dobór kolekcji regionalnej na rynek Europy Wschodniej i Środkowej oraz rynek lokalny obejmujący 4 kraje
- uczestnictwo w globalnej grupie Product Experts oraz udział w tzw. prototype meeting
- opracowywanie i aktualizowanie prognoz dla 4 rynków
- organizacja pokazów i prezentacji kolekcji sezonowych (Kick-off)
- opracowywanie business planu
- szkolenie managerów i pracowników ECCO w zakresie produktu (technologie, materiały).
- przygotowywanie dla Brand Managerów analiz oraz raportów dotyczących odsprzedawalności kolekcji i oczekiwań w odniesieniu do przyszłego sezonu
- uczestnictwo w targach obuwniczych (Mediolan, Düsseldorf)
- prezentacja aktualnej oferty obuwia, trendów i inspiracji
- współpraca z kluczowymi klientami nad optymalnym wyborem produktów
- udział w globalnych konferencjach ECCO – dobór kolekcji regionalnej na rynek Europy Wschodniej i Środkowej oraz rynek lokalny obejmujący 4 kraje
- uczestnictwo w globalnej grupie Product Experts oraz udział w tzw. prototype meeting
- opracowywanie i aktualizowanie prognoz dla 4 rynków
- organizacja pokazów i prezentacji kolekcji sezonowych (Kick-off)
- opracowywanie business planu
- szkolenie managerów i pracowników ECCO w zakresie produktu (technologie, materiały).
Retail Operation Manager
- zbudowanie działu wsparcia retailowego dla ponad 40 sklepów partnerskich na terenie całej Polski
- kierowanie zespołem pracowników
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych sklepów, monitorowanie budżetów, wskaźników KPI dla poszczególnych sklepów
- współpraca z partnerami hurtowymi w zakresie zakupu towarów na dany sezon i optymalnego wyboru kolekcji
- zarządzanie planem marketingowym oraz nadzór nad stosowaniem zasad Visual Merchandisingu
- kierowanie przygotowywaniem lokalnych kampanii i akcji specjalnych
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu produktu, technik sprzedaży, Ukrytego Klienta, Visual Merchandisingu
- uczestnictwo w zagranicznych targach obuwniczych
- udział w globalnych konferencjach ECCO – dobór kolekcji na rynek Europy Wschodniej i Środkowej
- opracowywanie prognoz oraz ich uaktualnianie dla rynków: polskiego, czeskiego, słowackiego
- uczestnictwo w globalnej grupie Product Experts
- organizacja pokazów i prezentacji kolekcji sezonowych (Kick-off)
- opracowywanie biznes planu.
- kierowanie zespołem pracowników
- przygotowywanie i realizacja projektów związanych z otwieraniem nowych sklepów, monitorowanie budżetów, wskaźników KPI dla poszczególnych sklepów
- współpraca z partnerami hurtowymi w zakresie zakupu towarów na dany sezon i optymalnego wyboru kolekcji
- zarządzanie planem marketingowym oraz nadzór nad stosowaniem zasad Visual Merchandisingu
- kierowanie przygotowywaniem lokalnych kampanii i akcji specjalnych
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu produktu, technik sprzedaży, Ukrytego Klienta, Visual Merchandisingu
- uczestnictwo w zagranicznych targach obuwniczych
- udział w globalnych konferencjach ECCO – dobór kolekcji na rynek Europy Wschodniej i Środkowej
- opracowywanie prognoz oraz ich uaktualnianie dla rynków: polskiego, czeskiego, słowackiego
- uczestnictwo w globalnej grupie Product Experts
- organizacja pokazów i prezentacji kolekcji sezonowych (Kick-off)
- opracowywanie biznes planu.
Szkolenia i kursy
VI 2010
"Finansowe aspekty decyzji handlowych" - szkolenie przeprowadzone przez Fundację Kształcenia Menedżerów
2002 - 2010
Shop Manager I / Shop Manager II / Shop Manager III / Shop Manager IV - seria szkoleń dla Kierowników Sprzedaży w firmie ECCO Shoes Poland Sp. z o.o.
II 2007
"Perswazyjna prezentacja" - szkolenie przeprowadzone przez firmę Executive-Conversation w ramach projektu "On the Way to Excellence!"
I 2007
"MS Excel course for advanced users" - szkolenie wewnętrzne dla pracowników ECCO Shoes Poland Sp. z o.o.
I 2007
"Perswazyjna komunikacja" - szkolenie przeprowadzone przez firmę Executive-Conversation w ramach projektu "On the Way to Excellence!"
III 2006
"Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych" - szkolenie przeprowadzone przez firmę TOP ARH s.c.
VI 2003
"From cow to shoe" - szkolenie dla menedżerów przeprowadzone przez centralę ECCO w Danii
"Finansowe aspekty decyzji handlowych" - szkolenie przeprowadzone przez Fundację Kształcenia Menedżerów
2002 - 2010
Shop Manager I / Shop Manager II / Shop Manager III / Shop Manager IV - seria szkoleń dla Kierowników Sprzedaży w firmie ECCO Shoes Poland Sp. z o.o.
II 2007
"Perswazyjna prezentacja" - szkolenie przeprowadzone przez firmę Executive-Conversation w ramach projektu "On the Way to Excellence!"
I 2007
"MS Excel course for advanced users" - szkolenie wewnętrzne dla pracowników ECCO Shoes Poland Sp. z o.o.
I 2007
"Perswazyjna komunikacja" - szkolenie przeprowadzone przez firmę Executive-Conversation w ramach projektu "On the Way to Excellence!"
III 2006
"Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych" - szkolenie przeprowadzone przez firmę TOP ARH s.c.
VI 2003
"From cow to shoe" - szkolenie dla menedżerów przeprowadzone przez centralę ECCO w Danii
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- Moda
- Trendy
- Stylizacja
- Muzyka
- Kultura starożytna
- Trendy
- Stylizacja
- Muzyka
- Kultura starożytna
Inne
- Obsługa komputera – na poziomie bardzo dobrym
- Pakiet MS Office (Word, Power Point, Outlook, Excel) – w stopniu b.dobrym
- Lotus Notes, Outlook – w stopniu b.dobrym
- Prawo jazdy kategorii B
- Pakiet MS Office (Word, Power Point, Outlook, Excel) – w stopniu b.dobrym
- Lotus Notes, Outlook – w stopniu b.dobrym
- Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Avocado Travel
Avocado Travel to zespół ludzi z pasją i zaangażowaniem we własną pracę. Miejsce, w którym nie tylko wybierzesz wakacje, ale spotkasz ludzi, dla których turystyka to powód