Umiejętności
Coaching
Angielski
konsulting HR
Microsoft Office
Rozwój organizacyjny
PowerPoint
Rozwiązywanie problemów
Public Relations
Badania
Planowanie strategiczne
Budowanie zepołu
Rekrutacje techniczne
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Rekrutacji
•kompleksowa organizacja i realizacja procesu rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska niższego i wyższego szczebla oraz pracowników tymczasowych (różnorodne branże);
•wsparcie w realizacji procesów rekrutacji za granicę;
•sporządzanie opisu stanowisk pracy oraz profili kandydatów zgodnie z wymaganiami Klienta;
•wybór odpowiednich narzędzi i metod rekrutacji;
•analiza rynku pracy;
•aktywna promocja firmy w środowisku lokalnym: uczestnictwo w Targach Pracy, w spotkaniach organizowanych przez uczelnie, lokalne instytucje rynku pracy typu MOPS, UP, OHP, spotkaniach biznesowych, itp.;
•koordynacja procesu zatrudnienia kandydatów do pracy;
•wsparcie w administracji kadrowej pracowników tymczasowych i outsourcingowych; udzielanie porad z zakresu prawa pracy i ustawy o pracownikach tymczasowych;
•tworzenie raportów dot. rekrutacji oraz raportów o kandydatach.
•wsparcie w realizacji procesów rekrutacji za granicę;
•sporządzanie opisu stanowisk pracy oraz profili kandydatów zgodnie z wymaganiami Klienta;
•wybór odpowiednich narzędzi i metod rekrutacji;
•analiza rynku pracy;
•aktywna promocja firmy w środowisku lokalnym: uczestnictwo w Targach Pracy, w spotkaniach organizowanych przez uczelnie, lokalne instytucje rynku pracy typu MOPS, UP, OHP, spotkaniach biznesowych, itp.;
•koordynacja procesu zatrudnienia kandydatów do pracy;
•wsparcie w administracji kadrowej pracowników tymczasowych i outsourcingowych; udzielanie porad z zakresu prawa pracy i ustawy o pracownikach tymczasowych;
•tworzenie raportów dot. rekrutacji oraz raportów o kandydatach.
wystawiono
Dorota była opiekunem moich praktyk w oddziale Adecco, było mi niezmiernie miło współpracować z tą fantastyczną osobą. Dorota jest bardzo sumienna i zaangażowana w swoją pracę. Dobra organizacja pracy, profesjonalne podejście do klienta oraz zdolności interpersonalne na bardzo wysokim poziomie, to tylko niektóre z atutów Doroty.
Praktykant HR
•prowadzenie wstępnej selekcji nadesłanych aplikacji;
•prowadzanie wywiadów telefonicznych z potencjalnymi kandydatami;
•prowadzenie samodzielnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na stanowiska niższego i średniego szczebla; udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska wyższego szczebla;
•prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe pracowników); kontaktowanie się z instytucjami rynku pracy; zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych;
•udział w codziennej organizacji pracy biura pod kątem organizacji jak i bieżącego zapotrzebowania wewnętrznego.
•prowadzanie wywiadów telefonicznych z potencjalnymi kandydatami;
•prowadzenie samodzielnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na stanowiska niższego i średniego szczebla; udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska wyższego szczebla;
•prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe pracowników); kontaktowanie się z instytucjami rynku pracy; zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych;
•udział w codziennej organizacji pracy biura pod kątem organizacji jak i bieżącego zapotrzebowania wewnętrznego.
wystawiono
Dorota jest osobą sumienną i zaangażowaną w pracę, powierzone zadania wykonuje dokładnie i systematycznie. Znakomicie sprawdza się w sytuacjach pod presją czasu.
Duża samodzielność w realizacji działań czynią ją idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią.
Duża samodzielność w realizacji działań czynią ją idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią.
Koordynator ds. Mediów projektu Karole 2011 (10.2010-04.2011)/ Manager ds. mediów i komisji 10.2009
Międzywydziałowe Koło Naukowe „Project Management” na Politechnice Gdańskiej
Koordynator ds. Mediów projektu Karole 2011 (10.2010-04.2011):
•koordynacja pracy zespołu 7 osób działu Media;
•delegowanie zadań;
•wsparcie merytoryczne podległego zespołu oraz pomoc na każdym etapie realizacji projektu;
•motywowanie zespołu;
•planowanie i nadzór nad realizacją zadań działu.
Manager ds. mediów i komisji 10.2009 – 05.2010):
•współrealizacja projektu Karole 2010;
•aktywne poszukiwanie patronów medialnych projektu;
•kontakt z mediami;
•szeroko pojęty kontakt z uczestnikami konkursu oraz komisją nominującą prace do niego, jak i je oceniającą.
•koordynacja pracy zespołu 7 osób działu Media;
•delegowanie zadań;
•wsparcie merytoryczne podległego zespołu oraz pomoc na każdym etapie realizacji projektu;
•motywowanie zespołu;
•planowanie i nadzór nad realizacją zadań działu.
Manager ds. mediów i komisji 10.2009 – 05.2010):
•współrealizacja projektu Karole 2010;
•aktywne poszukiwanie patronów medialnych projektu;
•kontakt z mediami;
•szeroko pojęty kontakt z uczestnikami konkursu oraz komisją nominującą prace do niego, jak i je oceniającą.
Praktykant w Dziale Obsługi Klienta i Dziale Handlowym
Coffee Promotion Waldemar Bojanowski w Kwidzynie
•kontakt z mediami;
•zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta,
•prowadzenie i nadzór nad korespondencją,
•zapewnianie efektywnej komunikacji wewnętrznej,
•prowadzenie zaopatrzenia biura,
•sprawdzanie stanów magazynowych,
•wystawianie zleceń spedycyjnych,
•realizacja zleconych prac
•zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta,
•prowadzenie i nadzór nad korespondencją,
•zapewnianie efektywnej komunikacji wewnętrznej,
•prowadzenie zaopatrzenia biura,
•sprawdzanie stanów magazynowych,
•wystawianie zleceń spedycyjnych,
•realizacja zleconych prac
Szkolenia i kursy
•„Shingijutsu Kaizen Workshop” – kaizen prowadzony przez japońskiego Senseja dot. wprowadzenia nowego pracownika do organizacji – Flextronics International Poland Sp. z o.o. (10.2011)
•„Rekrutacja i selekcja” – Adecco Poland Sp. z o.o. (09.2010; 02.2011)
•„Nowoczesne i niestandardowe metody rekrutacji” – Perfect Consulting (06.2011)
•„Prawo pracy” – Adecco Poland Sp. z o.o. (02.2011)
•„Strategiczne zarządzanie wiekiem oraz aspekty prawne zarządzania wiekiem” – ProFirma Sp. z o.o. (04.2011)
•„Zarządzanie wiekiem w procesie szkoleń i rozwoju pracowników” – ProFirma Sp. z o.o. (04.2011)
•„Jak stworzyć i wdrożyć system mentoringu w firmach „mentorzy 45+” – ProFirma Sp. z o.o. (05.2011)
•„Flexicurity” – elastyczne formy zatrudnienia (Organizacja Międzyzakładowa NSZZ „Solidarność” w Stoczni Gdańskiej
•„Project Management” – ODiTK (03.2010)
•kurs języka angielskiego First Certificate – British School (10.2007 – 02.2008)
•„Warsztaty z kreatywności” – Zvrot (03.2010)
•„Rekrutacja i selekcja” – Adecco Poland Sp. z o.o. (09.2010; 02.2011)
•„Nowoczesne i niestandardowe metody rekrutacji” – Perfect Consulting (06.2011)
•„Prawo pracy” – Adecco Poland Sp. z o.o. (02.2011)
•„Strategiczne zarządzanie wiekiem oraz aspekty prawne zarządzania wiekiem” – ProFirma Sp. z o.o. (04.2011)
•„Zarządzanie wiekiem w procesie szkoleń i rozwoju pracowników” – ProFirma Sp. z o.o. (04.2011)
•„Jak stworzyć i wdrożyć system mentoringu w firmach „mentorzy 45+” – ProFirma Sp. z o.o. (05.2011)
•„Flexicurity” – elastyczne formy zatrudnienia (Organizacja Międzyzakładowa NSZZ „Solidarność” w Stoczni Gdańskiej
•„Project Management” – ODiTK (03.2010)
•kurs języka angielskiego First Certificate – British School (10.2007 – 02.2008)
•„Warsztaty z kreatywności” – Zvrot (03.2010)
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
obszar HR, fotografia, języki obce, sport (pływanie, siatkówka), gotowanie, podejmowanie wyzwań i ciekawych zadań
Organizacje
1. Od 09.2009 Międzywydziałowe Koło Naukowe „Project Management” na Politechnice Gdańskiej w Gdańsku
- współorganizacja konkursu KAROLE 2010 i Karole 2011,
- stanowisko: Manager ds. mediów i komisji (Karole 2010)
- stanowisko: Koordynator ds. Mediów (Karole 2011)
2. 2007-2008 Koło Naukowe „SENEKA” w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu
- zajęcie: współorganizacja konferencji
3. 2002-2004 Działalność w Lokalnej Fundacji Filantropijnej „PROJEKT” w Kwidzynie
- zajęcie: organizacja akcji charytatywnych
4. 1993 – obecnie Polskie Towarzystwo Turystyczno – Krajoznawcze w Kwidzynie
- zajęcie: współorganizacja rajdów turystycznych
- współorganizacja konkursu KAROLE 2010 i Karole 2011,
- stanowisko: Manager ds. mediów i komisji (Karole 2010)
- stanowisko: Koordynator ds. Mediów (Karole 2011)
2. 2007-2008 Koło Naukowe „SENEKA” w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu
- zajęcie: współorganizacja konferencji
3. 2002-2004 Działalność w Lokalnej Fundacji Filantropijnej „PROJEKT” w Kwidzynie
- zajęcie: organizacja akcji charytatywnych
4. 1993 – obecnie Polskie Towarzystwo Turystyczno – Krajoznawcze w Kwidzynie
- zajęcie: współorganizacja rajdów turystycznych
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.