Dorota Michalik

Specjalista ds. HR
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Coaching Angielski konsulting HR Microsoft Office Rozwój organizacyjny PowerPoint Rozwiązywanie problemów Public Relations Badania Planowanie strategiczne Budowanie zepołu Rekrutacje techniczne Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Adecco Poland
Specjalista ds. Rekrutacji
•kompleksowa organizacja i realizacja procesu rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska niższego i wyższego szczebla oraz pracowników tymczasowych (różnorodne branże);
•wsparcie w realizacji procesów rekrutacji za granicę;
•sporządzanie opisu stanowisk pracy oraz profili kandydatów zgodnie z wymaganiami Klienta;
•wybór odpowiednich narzędzi i metod rekrutacji;
•analiza rynku pracy;
•aktywna promocja firmy w środowisku lokalnym: uczestnictwo w Targach Pracy, w spotkaniach organizowanych przez uczelnie, lokalne instytucje rynku pracy typu MOPS, UP, OHP, spotkaniach biznesowych, itp.;
•koordynacja procesu zatrudnienia kandydatów do pracy;
•wsparcie w administracji kadrowej pracowników tymczasowych i outsourcingowych; udzielanie porad z zakresu prawa pracy i ustawy o pracownikach tymczasowych;
•tworzenie raportów dot. rekrutacji oraz raportów o kandydatach.
Magdalena P.
Magdalena P. · współpracownik
wystawiono
Dorota była opiekunem moich praktyk w oddziale Adecco, było mi niezmiernie miło współpracować z tą fantastyczną osobą. Dorota jest bardzo sumienna i zaangażowana w swoją pracę. Dobra organizacja pracy, profesjonalne podejście do klienta oraz zdolności interpersonalne na bardzo wysokim poziomie, to tylko niektóre z atutów Doroty.
Adecco Poland
Praktykant HR
•prowadzenie wstępnej selekcji nadesłanych aplikacji;
•prowadzanie wywiadów telefonicznych z potencjalnymi kandydatami;
•prowadzenie samodzielnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na stanowiska niższego i średniego szczebla; udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska wyższego szczebla;
•prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe pracowników); kontaktowanie się z instytucjami rynku pracy; zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych;
•udział w codziennej organizacji pracy biura pod kątem organizacji jak i bieżącego zapotrzebowania wewnętrznego.
Anna F.
Anna F. · przełożony
wystawiono
Dorota jest osobą sumienną i zaangażowaną w pracę, powierzone zadania wykonuje dokładnie i systematycznie. Znakomicie sprawdza się w sytuacjach pod presją czasu.
Duża samodzielność w realizacji działań czynią ją idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią.
Logo
Koordynator ds. Mediów projektu Karole 2011 (10.2010-04.2011)/ Manager ds. mediów i komisji 10.2009
Międzywydziałowe Koło Naukowe „Project Management” na Politechnice Gdańskiej
Koordynator ds. Mediów projektu Karole 2011 (10.2010-04.2011):
•koordynacja pracy zespołu 7 osób działu Media;
•delegowanie zadań;
•wsparcie merytoryczne podległego zespołu oraz pomoc na każdym etapie realizacji projektu;
•motywowanie zespołu;
•planowanie i nadzór nad realizacją zadań działu.

Manager ds. mediów i komisji 10.2009 – 05.2010):
•współrealizacja projektu Karole 2010;
•aktywne poszukiwanie patronów medialnych projektu;
•kontakt z mediami;
•szeroko pojęty kontakt z uczestnikami konkursu oraz komisją nominującą prace do niego, jak i je oceniającą.
Logo
Praktykant w Dziale Obsługi Klienta i Dziale Handlowym
Coffee Promotion Waldemar Bojanowski w Kwidzynie
•kontakt z mediami;
•zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta,
•prowadzenie i nadzór nad korespondencją,
•zapewnianie efektywnej komunikacji wewnętrznej,
•prowadzenie zaopatrzenia biura,
•sprawdzanie stanów magazynowych,
•wystawianie zleceń spedycyjnych,
•realizacja zleconych prac

Szkolenia i kursy

•„Shingijutsu Kaizen Workshop” – kaizen prowadzony przez japońskiego Senseja dot. wprowadzenia nowego pracownika do organizacji – Flextronics International Poland Sp. z o.o. (10.2011)
•„Rekrutacja i selekcja” – Adecco Poland Sp. z o.o. (09.2010; 02.2011)
•„Nowoczesne i niestandardowe metody rekrutacji” – Perfect Consulting (06.2011)
•„Prawo pracy” – Adecco Poland Sp. z o.o. (02.2011)
•„Strategiczne zarządzanie wiekiem oraz aspekty prawne zarządzania wiekiem” – ProFirma Sp. z o.o. (04.2011)
•„Zarządzanie wiekiem w procesie szkoleń i rozwoju pracowników” – ProFirma Sp. z o.o. (04.2011)
•„Jak stworzyć i wdrożyć system mentoringu w firmach „mentorzy 45+” – ProFirma Sp. z o.o. (05.2011)
•„Flexicurity” – elastyczne formy zatrudnienia (Organizacja Międzyzakładowa NSZZ „Solidarność” w Stoczni Gdańskiej
•„Project Management” – ODiTK (03.2010)
•kurs języka angielskiego First Certificate – British School (10.2007 – 02.2008)
•„Warsztaty z kreatywności” – Zvrot (03.2010)

Edukacja

Logo
Prawo Pracy (Wydział Prawa i Administracji), studia podyplomowe
Uniwersytet Gdański
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Politechnika Gdańska
Logo
Zarządzanie, specjalność: Small Business Economics and Management, magisterskie
Politechnika Gdańska
Logo
Business Studies, specjalność: Balic Management Studies, studia na uczelni niemieckiej w ramach programu Socrates-Erasmu, licencjackie
Fachhochschule Stralsund, University of Applied Sciences (Niemcy)
Logo
Ekonomia, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Zainteresowania

obszar HR, fotografia, języki obce, sport (pływanie, siatkówka), gotowanie, podejmowanie wyzwań i ciekawych zadań

Organizacje

1. Od 09.2009 Międzywydziałowe Koło Naukowe „Project Management” na Politechnice Gdańskiej w Gdańsku
- współorganizacja konkursu KAROLE 2010 i Karole 2011,
- stanowisko: Manager ds. mediów i komisji (Karole 2010)
- stanowisko: Koordynator ds. Mediów (Karole 2011)

2. 2007-2008 Koło Naukowe „SENEKA” w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu
- zajęcie: współorganizacja konferencji

3. 2002-2004 Działalność w Lokalnej Fundacji Filantropijnej „PROJEKT” w Kwidzynie
- zajęcie: organizacja akcji charytatywnych

4. 1993 – obecnie Polskie Towarzystwo Turystyczno – Krajoznawcze w Kwidzynie
- zajęcie: współorganizacja rajdów turystycznych

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU? Od czego zależy sukces osobisty? CO ma wpływ na Twój sukces?
Adecco Poland
Adecco Poland
Grupa obecnych i byłych pracowników Adecco Poland
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Asesorzy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dish of the Day
Dish of the Day
Your favourite recipes! Ulubione przepisy
Doradztwo Personalne
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)? jakie są najlepsze źródła
Doskonała rekrutacja
Doskonała rekrutacja
Grupa skupia ludzi zawodowo związanych z rekrutacja
Head Hunters
Head Hunters
Łowcy Talentów.
Headhunter
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.