Umiejętności
Microsoft Office
Outlook
Negocjacje
Szkolenia pracowników
Sprzedaż
Obsługa klienta
Komunikacja
Planowanie
czynne prawo jazdy kat. B
Szkolenia produktowe
Obsługa CRM
mentoring pracowników
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Trener ds. Rozwoju i Wsparcia HR
1. Przeprowadzanie szkoleń i warsztatów, w tym:
- badanie potrzeb przed szkoleniem
- wsparcie w przygotowaniu programów szkoleniowych
- przeprowadzanie szkoleń
- ewaluacja szkoleń
- przeprowadzanie follow up.
2. Opieka nad dedykowanymi komórkami Obszaru Bezpośredniej Obsługi Klienta w zakresie wsparcia HR i rozwoju pracowników.
3. Konsultowanie kwestii personalnych i związanych z rozwojem pracowników GK KRUK.
4. Sporządzanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych z przeprowadzonych działań.
5. Wspieranie pracowników GK KRUK w przygotowaniu materiałów szkoleniowych.
6. Badanie potrzeb wsparcia i rozwoju pracowników GK KRUK.
7. Tworzenie programów: szkoleniowych, rekrutacyjnych, talentowych.
8. Optymalizowanie funkcjonujących procesów i produktów szkoleniowych, rekrutacyjnych i innych mieszczących się w zakresie odpowiedzialności i realizacji Działu.
9. Przygotowanie harmonogramów szkoleń wdrożeniowych i nadzór nad prawidłowym przebiegiem szkoleń.
10. Przygotowanie i optymalizacja materiałów szkoleniowych.
11. Prowadzenie szkoleń menadżerskich i specjalistycznych dla obszarów innych niż Struktury Obsługi Klienta.
12. Współpraca z zespołami dedykowanymi do wsparcia Struktur Obsługi Klienta ze spółek zagranicznych.
13. Prowadzenie rekrutacji pracowników.
14. Przeprowadzanie wywiadów Exit Interview.
15. Współpraca z innymi komórkami Firmy.
- badanie potrzeb przed szkoleniem
- wsparcie w przygotowaniu programów szkoleniowych
- przeprowadzanie szkoleń
- ewaluacja szkoleń
- przeprowadzanie follow up.
2. Opieka nad dedykowanymi komórkami Obszaru Bezpośredniej Obsługi Klienta w zakresie wsparcia HR i rozwoju pracowników.
3. Konsultowanie kwestii personalnych i związanych z rozwojem pracowników GK KRUK.
4. Sporządzanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych z przeprowadzonych działań.
5. Wspieranie pracowników GK KRUK w przygotowaniu materiałów szkoleniowych.
6. Badanie potrzeb wsparcia i rozwoju pracowników GK KRUK.
7. Tworzenie programów: szkoleniowych, rekrutacyjnych, talentowych.
8. Optymalizowanie funkcjonujących procesów i produktów szkoleniowych, rekrutacyjnych i innych mieszczących się w zakresie odpowiedzialności i realizacji Działu.
9. Przygotowanie harmonogramów szkoleń wdrożeniowych i nadzór nad prawidłowym przebiegiem szkoleń.
10. Przygotowanie i optymalizacja materiałów szkoleniowych.
11. Prowadzenie szkoleń menadżerskich i specjalistycznych dla obszarów innych niż Struktury Obsługi Klienta.
12. Współpraca z zespołami dedykowanymi do wsparcia Struktur Obsługi Klienta ze spółek zagranicznych.
13. Prowadzenie rekrutacji pracowników.
14. Przeprowadzanie wywiadów Exit Interview.
15. Współpraca z innymi komórkami Firmy.
Ekspert ds. Obsługi Klienta Kluczowego - Koordynator Zespołu Obsługi Posprzedażowej
- koordynowanie zespołem ośmiu pracowników obsługujących klientów z branży samorządowej, mieszkaniowej i komunalnej (w tym spółki prawa handlowego)
- telefoniczna i bezpośrednia obsługa posprzedażowa klientów z ww. branż z obszaru województw: wielkopolskiego oraz łódzkiego
- szkolenia nowych pracowników
- prowadzenie szkoleń produktowych u klientów
- reprezentowanie firmy na konferencjach
- współpraca z innymi departamentami firmy oraz grupy biznesowej
- tworzenie nowych projektów, procedur
- mentoring pracowników
- telefoniczna i bezpośrednia obsługa posprzedażowa klientów z ww. branż z obszaru województw: wielkopolskiego oraz łódzkiego
- szkolenia nowych pracowników
- prowadzenie szkoleń produktowych u klientów
- reprezentowanie firmy na konferencjach
- współpraca z innymi departamentami firmy oraz grupy biznesowej
- tworzenie nowych projektów, procedur
- mentoring pracowników
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Kluczowego w Departamencie Klienta Strategicznego
- telefoniczna i bezpośrednia obsługa posprzedażowa klientów z branży samorządowej, mieszkaniowej i komunalnej z obszaru województw: wielkopolskiego oraz łódzkiego
- szkolenia nowych pracowników
- prowadzenie szkoleń produktowych u klientów
- reprezentowanie firmy na konferencjach
- współpraca z innymi departamentami firmy oraz grupy biznesowej
- tworzenie nowych projektów, procedur
- mentoring pracowników
- szkolenia nowych pracowników
- prowadzenie szkoleń produktowych u klientów
- reprezentowanie firmy na konferencjach
- współpraca z innymi departamentami firmy oraz grupy biznesowej
- tworzenie nowych projektów, procedur
- mentoring pracowników
Specjalista ds. Obsługi Klienta Kluczowego w Departamencie Klienta Strategicznego
- telefoniczna obsługa posprzedażowa klientów z branży samorządowej, mieszkaniowej i komunalnej z obszaru województw: wielkopolskiego oraz łódzkiego
- szkolenia nowych pracowników
- prowadzenie szkoleń produktowych u klientów
- reprezentowanie firmy na konferencjach
- szkolenia nowych pracowników
- prowadzenie szkoleń produktowych u klientów
- reprezentowanie firmy na konferencjach
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Masowego
- telefoniczna obsługa posprzedażowa klientów z branży samorządowej, mieszkaniowej i komunalnej z obszaru województw: lubuskiego, wielkopolskiego oraz łódzkiego
Szkolenia i kursy
Podstawowa Szkoła Trenerów Biznesu - Moderator
"Efektywna sprzedaż" - Andrzej Kaźmierczak - Trener Biznesu
"Life Coaching" - Sandra Lasek - Trener, coach, psycholog
"Trudne rozmowy, proste rozwiązania. Profesjonalizm w obsłudze klienta strategicznego KRD" Anna Adamus - Matuszyńska - Trener Biznesu
"Język korzyści - warsztat praktyczny" Jacek Wolniewicz - Trener Biznesu
"Komunikacja perswazyjna w sprzedaży" Jacek Wolniewicz - Trener Biznesu
"Automotywowanie - warsztat narzędziowy" Jacek Wolniewicz - Trener Biznesu
"Zmiany w procedurze cywilnej dot. sporów gospodarczych" Paweł Sobieralski - Ekspert ds. Prawa Gospodarczego
"Wyłudzenia w obrocie gospodarczym" Paweł Sobieralski - Ekspert ds. Prawa Gospodarczego
"Mediacje i negocjacje - czyli prawne sposoby rozwiązywania konfliktów z dłużnikami na drodze sądowej i pozasądowej" Anna Marcinkowska - Pełnomocnik Zarządu ds. Prawnych KRD BIG S.A.
"Sprzedawanie to dawanie ludziom tego, czego pragną - czyli sztuka sprzedaży przez telefon" Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
"Efektywna sprzedaż" - Andrzej Kaźmierczak - Trener Biznesu
"Life Coaching" - Sandra Lasek - Trener, coach, psycholog
"Trudne rozmowy, proste rozwiązania. Profesjonalizm w obsłudze klienta strategicznego KRD" Anna Adamus - Matuszyńska - Trener Biznesu
"Język korzyści - warsztat praktyczny" Jacek Wolniewicz - Trener Biznesu
"Komunikacja perswazyjna w sprzedaży" Jacek Wolniewicz - Trener Biznesu
"Automotywowanie - warsztat narzędziowy" Jacek Wolniewicz - Trener Biznesu
"Zmiany w procedurze cywilnej dot. sporów gospodarczych" Paweł Sobieralski - Ekspert ds. Prawa Gospodarczego
"Wyłudzenia w obrocie gospodarczym" Paweł Sobieralski - Ekspert ds. Prawa Gospodarczego
"Mediacje i negocjacje - czyli prawne sposoby rozwiązywania konfliktów z dłużnikami na drodze sądowej i pozasądowej" Anna Marcinkowska - Pełnomocnik Zarządu ds. Prawnych KRD BIG S.A.
"Sprzedawanie to dawanie ludziom tego, czego pragną - czyli sztuka sprzedaży przez telefon" Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
- psychologia społeczna
- prowadzenie szkoleń (trenerstwo biznesowe)
- rozwój osobisty (m.in coaching, psychoterapia)
- sztuka: teatr, taniec, muzyka, kino
- prowadzenie szkoleń (trenerstwo biznesowe)
- rozwój osobisty (m.in coaching, psychoterapia)
- sztuka: teatr, taniec, muzyka, kino