Dominika Wietrzniak

Młodszy Trener ds. Rozwoju i Wsparcia HR, KRUK S.A.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office Outlook Negocjacje Szkolenia pracowników Sprzedaż Obsługa klienta Komunikacja Planowanie czynne prawo jazdy kat. B Szkolenia produktowe Obsługa CRM mentoring pracowników

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

KRUK S.A.
Młodszy Trener ds. Rozwoju i Wsparcia HR
1. Przeprowadzanie szkoleń i warsztatów, w tym:
- badanie potrzeb przed szkoleniem
- wsparcie w przygotowaniu programów szkoleniowych
- przeprowadzanie szkoleń
- ewaluacja szkoleń
- przeprowadzanie follow up.
2. Opieka nad dedykowanymi komórkami Obszaru Bezpośredniej Obsługi Klienta w zakresie wsparcia HR i rozwoju pracowników.
3. Konsultowanie kwestii personalnych i związanych z rozwojem pracowników GK KRUK.
4. Sporządzanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych z przeprowadzonych działań.
5. Wspieranie pracowników GK KRUK w przygotowaniu materiałów szkoleniowych.
6. Badanie potrzeb wsparcia i rozwoju pracowników GK KRUK.
7. Tworzenie programów: szkoleniowych, rekrutacyjnych, talentowych.
8. Optymalizowanie funkcjonujących procesów i produktów szkoleniowych, rekrutacyjnych i innych mieszczących się w zakresie odpowiedzialności i realizacji Działu.
9. Przygotowanie harmonogramów szkoleń wdrożeniowych i nadzór nad prawidłowym przebiegiem szkoleń.
10. Przygotowanie i optymalizacja materiałów szkoleniowych.
11. Prowadzenie szkoleń menadżerskich i specjalistycznych dla obszarów innych niż Struktury Obsługi Klienta.
12. Współpraca z zespołami dedykowanymi do wsparcia Struktur Obsługi Klienta ze spółek zagranicznych.
13. Prowadzenie rekrutacji pracowników.
14. Przeprowadzanie wywiadów Exit Interview.
15. Współpraca z innymi komórkami Firmy.
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Ekspert ds. Obsługi Klienta Kluczowego - Koordynator Zespołu Obsługi Posprzedażowej
- koordynowanie zespołem ośmiu pracowników obsługujących klientów z branży samorządowej, mieszkaniowej i komunalnej (w tym spółki prawa handlowego)
- telefoniczna i bezpośrednia obsługa posprzedażowa klientów z ww. branż z obszaru województw: wielkopolskiego oraz łódzkiego
- szkolenia nowych pracowników
- prowadzenie szkoleń produktowych u klientów
- reprezentowanie firmy na konferencjach
- współpraca z innymi departamentami firmy oraz grupy biznesowej
- tworzenie nowych projektów, procedur
- mentoring pracowników
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Kluczowego w Departamencie Klienta Strategicznego
- telefoniczna i bezpośrednia obsługa posprzedażowa klientów z branży samorządowej, mieszkaniowej i komunalnej z obszaru województw: wielkopolskiego oraz łódzkiego
- szkolenia nowych pracowników
- prowadzenie szkoleń produktowych u klientów
- reprezentowanie firmy na konferencjach
- współpraca z innymi departamentami firmy oraz grupy biznesowej
- tworzenie nowych projektów, procedur
- mentoring pracowników
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Kluczowego w Departamencie Klienta Strategicznego
- telefoniczna obsługa posprzedażowa klientów z branży samorządowej, mieszkaniowej i komunalnej z obszaru województw: wielkopolskiego oraz łódzkiego
- szkolenia nowych pracowników
- prowadzenie szkoleń produktowych u klientów
- reprezentowanie firmy na konferencjach
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Masowego
- telefoniczna obsługa posprzedażowa klientów z branży samorządowej, mieszkaniowej i komunalnej z obszaru województw: lubuskiego, wielkopolskiego oraz łódzkiego
Logo
Pracownik administracyjny
Kancelaria Prawna Korczyńska i Wspólnicy Sp. k
- umawianie spotkań weryfikacyjnych związanych z udzielanymi kredytami
- raportowanie ww. spotkań
- współpraca z bankami: Alior, Idea, Volkswagen Leasing Bank, EFL
CCIG Group
Konsultant Telefoniczny
- sprzedaż usług firmy Play
Logo
Pracownik Biura
Dolnośląska Izba Lekarska
- tworzenie bazy klientów
- uzupełnianie polis ubezpieczeniowych
- archiwizacja dokumentów
- wystawianie faktur

Szkolenia i kursy

Podstawowa Szkoła Trenerów Biznesu - Moderator
"Efektywna sprzedaż" - Andrzej Kaźmierczak - Trener Biznesu
"Life Coaching" - Sandra Lasek - Trener, coach, psycholog
"Trudne rozmowy, proste rozwiązania. Profesjonalizm w obsłudze klienta strategicznego KRD" Anna Adamus - Matuszyńska - Trener Biznesu
"Język korzyści - warsztat praktyczny" Jacek Wolniewicz - Trener Biznesu
"Komunikacja perswazyjna w sprzedaży" Jacek Wolniewicz - Trener Biznesu
"Automotywowanie - warsztat narzędziowy" Jacek Wolniewicz - Trener Biznesu
"Zmiany w procedurze cywilnej dot. sporów gospodarczych" Paweł Sobieralski - Ekspert ds. Prawa Gospodarczego
"Wyłudzenia w obrocie gospodarczym" Paweł Sobieralski - Ekspert ds. Prawa Gospodarczego
"Mediacje i negocjacje - czyli prawne sposoby rozwiązywania konfliktów z dłużnikami na drodze sądowej i pozasądowej" Anna Marcinkowska - Pełnomocnik Zarządu ds. Prawnych KRD BIG S.A.
"Sprzedawanie to dawanie ludziom tego, czego pragną - czyli sztuka sprzedaży przez telefon" Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.

Edukacja

Logo
Zarządzenie - Psychologia w biznesie, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

- psychologia społeczna
- prowadzenie szkoleń (trenerstwo biznesowe)
- rozwój osobisty (m.in coaching, psychoterapia)
- sztuka: teatr, taniec, muzyka, kino