Doświadczenie zawodowe
Opiekun Klienta/ Specjalista ds. Sprzedaży
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji,
- Kompleksowa obsługa i doradztwo w zakresie kredytów hipotecznych, wstępna weryfikacja
dokumentów, wprowadzanie wniosków do systemu, podpisywanie umów kredytowych,
- Wstępna weryfikacja wniosków kredytów gotówkowych,
- Aktywna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów kredytowych oraz inwestycyjnych dla klientów detalicznych,
- Negocjacje cenowe produktów finansowych dla Klientów,
- Obsługa kasowa transakcji gotówkowych,
- Bieżąca kontrola dokumentów wewnętrznych.
- Kompleksowa obsługa i doradztwo w zakresie kredytów hipotecznych, wstępna weryfikacja
dokumentów, wprowadzanie wniosków do systemu, podpisywanie umów kredytowych,
- Wstępna weryfikacja wniosków kredytów gotówkowych,
- Aktywna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów kredytowych oraz inwestycyjnych dla klientów detalicznych,
- Negocjacje cenowe produktów finansowych dla Klientów,
- Obsługa kasowa transakcji gotówkowych,
- Bieżąca kontrola dokumentów wewnętrznych.
Doradca Finansowy
- Doradztwo w zakresie finansów osobistych
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Sprzedaż kredytów hipotecznych, funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń
- Utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z Klientami
- Analiza potrzeb finansowych Klientów
- Konstruowanie kompleksowych rozwiązań finansowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Sprzedaż kredytów hipotecznych, funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń
- Utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z Klientami
- Analiza potrzeb finansowych Klientów
- Konstruowanie kompleksowych rozwiązań finansowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta
Asystentka Oddziału
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów;
- Obsługiwanie baz danych;
- Sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych do systemu;
- Dbanie o poprawność wysyłanych wniosków kredytowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych;
- Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą;
- Prowadzenie dokumentacji oddziału i pracowników;
- Archiwizacja dokumentów;
- Zaopatrzenie oddziału.
- Obsługiwanie baz danych;
- Sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych do systemu;
- Dbanie o poprawność wysyłanych wniosków kredytowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych;
- Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą;
- Prowadzenie dokumentacji oddziału i pracowników;
- Archiwizacja dokumentów;
- Zaopatrzenie oddziału.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl