Dominik Nawara

Experienced marketer in FMCG, Private Label

Wypowiedzi

  • Dominik Nawara
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Fiat, Solidarność, Janda i Tien an Men
    3.03.2008, 15:34

    Mili,

    Jedno jest pewne.
    Autorom spotu na pewno chodziło o to, aby wzbudzić emocje.
    To im udało się na pewno i brawo za to !!!!
    Negatywne, czy pozytywne, to kwestia subiektywnej oceny.
    Jak to się przełoży na długofalowy wyniki firmy?
    Zobaczymy za jakiś czas w wynikach sprzedaży albo w wynikach badania ciągłego świadomości marki :-) TYLKO....

    Pozdrawiam wszystkich marketingowców:-)

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do