Dawid Starzak

"Klienci mogą schodzić się tłumnie, ale zadowolenie odczuwają pojedynczo." - George Schenk
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Coaching Confluence Copywriting Intranet JIRA LibreOffice Marketing Microsoft Office kreatywność Obsługa urządzeń biurowych Gry komputerowe Obsługa klienta praca pod presją czasu praca w zespole Przedsiębiorczość obsługa programu CRM Tworzenie ofert pisanie wierszy i opowiadań Programy komputerowe charyzma Comarch ERP Optima Insert GT Giełda Tworzenie treści Asseco WAPRO Biegła obługa komputera live chat Live Agent

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

nazwa.pl
Koordynator działu obsługi klienta
- Organizacja pracy zespołu, jej nadzór oraz wspieranie konsultantów w realizacji codziennych zadań,
- Monitorowanie wiedzy merytorycznej i pracy zespołu w celu utrzymywania jak najwyższej jakości obsługi i najwyższej satysfakcji klienta,
- Spełnianie rygorystycznych wskaźników SLA na infolinii oraz innych obsługiwanych kanałach oraz dbanie o profesjonalną obsługę klientów
- Raportowanie działań
- Kreowanie nowych rozwiązań, wdrażanie zmian procesowych i systemowych dla działu, tworzenie i uaktualnianie materiałów dydaktycznych
- Pomoc oraz współpraca zespołu z pozostałymi działami firmy,
- Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych osób do zespołu,
- Motywowanie, realizacja celów i kierunków rozwoju zespołu, doskonalenie warsztatu pracowników oraz budowanie pozytywnych relacji i atmosfery w zespole,
- Tworzenie materiałów szkoleniowych z zakresu sprzedaży, obsługi klienta oraz technicznych rozwiazań obsługiwanych usług
- Aktywne promowanie dosprzedaży i pomoc w jej realizacji
- Sytuacyjne odpisywanie na trudne e-maile oraz odbieranie połączeń od "wymagających" klientów
- Tworzenie dla Zespołu Marketingu copy do mailingów, treści na landing page oraz w każde inne miejsce, w których klienci mogli mieć wzrokowy kontakt z ofertą firmy
Logo
Team Leader
NCC Polska sp. z o.o. / nazwa.pl sp. z o.o.
- organizacja i koordynacja prac w podległym zespole
- budowanie pozytywnej atmosfery wśród pracowników
- podejmowanie wszelkich działań tj. tworzenie konkursów wpływających na podnoszenie motywacji
- zgłaszanie zapotrzebowania na bazy, rozdzielanie oraz monitoring jej zużycia
- raportowanie wyników, w tym: tworzenie wszelkiego rodzaju raportów na własny użytek, a także dla przełożonych
- odpowiedzialność za wynik sprzedażowy (ilościowy i jakościowy) podległego zespołu
- dbanie o rozwój kompetencji nie tylko podległych pracowników. W tym tworzenie materiałów szkoleniowych, ich wdrażanie oraz monitorowanie postępów
- coaching pracowników
- udział w procesie rekrutacji, szkolenie oraz wdrażanie nowych pracowników
- współpraca z pozostałymi zespołami i działami w firmie m.in w sprawach wykraczających poza zakres pracy własnego zespołu
- realizacja polityki firmy oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku zarówno wewnątrz organizacji, jak i poza nią
- podejmowanie inicjatyw mających na celu usprawnienie procesów zachodzących w firmie
- zgłaszanie uwag, problemów czy inicjowanie zmian w zakresie doskonalenia zarządzania organizacją czy usług które firma oferuje
- dbanie o powierzony sprzęt i materiały, jego ewidencja i wsparcie w obsłudze oraz ulepszaniu
- angażowanie pracowników do samorozwoju, udzielnie rad oraz wskazówek z zakresu m.in technik sprzedaży. Opracowywanie i dostarczanie materiałów z dziedzin o które pracownicy wnioskowali
Logo
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
INVESTIMUS sp. z o.o. / Hotel Nafta Krosno
- prowadzenie badań marketingowych, analiza rynku i konkurencji
- opracowywanie strategi marketingowych
- opracowywanie materiałów reklamowych oraz ofert handlowych
- przygotowywanie projektów umów z kontrahentami oraz innych dokumentów m.in. dla Stowarzyszenia Autorów ZAiKS
- projektowanie, wdrażanie oraz raportowanie akcji marketingowych
- stworzenie strony internetowej dla pewnej części działalności
- wsparcie komunikacji opartej na social mediach
- współpraca z pozostałymi działami w firmie
Logo
Członek
Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej "BRIEF"
SKNKM Brief jest jednym z największych kół naukowych na Politechnice Rzeszowskiej. Skupia studentów, którzy chcą rozwijać swoje zainteresowania naukowe, związane z różnymi aspektami aktywności promocyjnej przedsiębiorstw i organizacji. Podejmowana aktywność:
m.in:
- współorganizator Nocnego Spotkania z Reklamą na Politechnice Rzeszowskiej, Jest to największa tego typu impreza marketingowa na skalę ogólnopolską, która odbija się szerokim echem w prasie specjalistycznej i mediach.
- współorganizator projektu charytatywnego pt. "Akcja Trzy Serca". który ma na celu pomoc potrzebującym. Akcja polega na internetowej licytacji przedmiotów podarowanych przez znanych ze świata muzyki, filmu, sportu, polityki, telewizji, biznesu.
Logo
Starszy Specjalista ds. sprzedaży
NCC Polska Sp. z o.o. / nazwa.pl
- Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym i indywidualnym
- Obsługa LiveChat oraz innych kanałów komunikacji
- Realizacja celów m.in sprzedażowych.
- Budowa długotrwałych relacji z klientami oraz doradztwo
- Budowanie własnych baz klientów
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Tworzenie ofert handlowych
- Wsparcie osób wdrażających się
- Aktywna pomoc w szkoleniach
- Obsługa połączeń przychodzących w ramach wsparcia innych działów
- Opracowywanie oraz sugerowanie rozwiązań usprawniających procesy zachodzące w organizacji
Wszystkie wykonywane obowiązki oraz zaangażowanie zostało potwierdzone w pisemnych referencjach
Logo
Praktykant
Market "Mrówka" w Brzozowie
Praktyki odbywane w ramach realizacji badań naukowych, wykorzystanych w pracy dyplomowej. W trakcie ich realizacji wykonywano czynności:
- pozyskiwanie niezbędnych informacji o firmie, branży czy klientach
- obserwacje procesów sprzedaży oraz obsługi zarówno z perspektywy sprzedawcy jak i klienta
- odkrywanie tajników koncepcji merchandisingu
- przeprowadzanie oraz analiza badań ankietowych
- podzielenie się wynikami i wnioskami z ich realizacji
Dodatkowo wykonywanie wszystkich zlecanych zadań
Logo
Praktykant
FIST sp. z o.o.
Wykonywanie wszystkich zlecanych zadań m.in:
- kontrolowanie i ewidencja stanów magazynowych
- prawidłowe rozmieszczenie i ułożenie narzędzi oraz części w magazynie
- dbałość o porządek i staranne prowadzenie magazynu
- usprawnienia działania magazynu i obiegu materiałów
- nadzór i pomoc przy załadunku i rozładunku samochodów służbowych
- monitorowanie, nadzór i kontrola pozostałych pracowników
Logo
Praktykant
Urząd Miejski w Krośnie
Wykonywanie wszystkich zlecanych zadań w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w tym m.in:
- archiwizacja dokumentów zgodnie z przepisami
- drukowanie, kserowanie oraz segregowanie niezbędnych dla funkcjonowania wydziału dokumentów
- komunikacja z miejskimi podmiotami gospodarczymi oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi
- drukowanie w specjalistycznym urządzeniu , wycinanie , kopertowanie i adresowanie etykiet (naklejek) z kodami kreskowymi. Służyły one głównie identyfikacji pojemników na odpady.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
NCC Polska Sp. z o.o. / nazwa.pl
- Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym i indywidualnym
- Realizacja celów m.in sprzedażowych.
- Budowa długotrwałych relacji z klientami oraz doradztwo
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Tworzenie ofert handlowych
Logo
Członek
Koło Naukowe Organizacji i Zarządzania
Koło Naukowe działające przy kierunku Zarządzanie w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. S. Pigonia w Krośnie. Opiekunem naukowym koła była: dr Liliana Mierzwińska.
Grupa Eurocash
Pracownik magazynu
- kompletacja towarów oraz ich ewidencja w systemie informatycznym przy użyciu palmtopa
- właściwe zabezpieczenie przygotowywanie towarów do wysyłki
- obsługiwanie magazynowych systemów informacyjnych
Logo
Pomocnik Budowlany / Pomocnik Dekarza
Marcin Podsiadło Usługi Budowlane MAR-BUD
- wykonywanie przedmiarów, obmiarów, inwentaryzacji materiałów i narzędzi dekarskich
- obijanie blachą elementów drewnianych, montowanie rynien i rur spustowych
- krycie dachów
- wykonywanie izolacji dachów i stropodachów
- czynności pomocnicze dla dekarzy
- czynności pomocnicze przy tworzeniu konstrukcji dachowych,
- pomoc w pracach około budowlanych

Edukacja

Logo
Zarządzanie, profesjonalny menedżer, magisterskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Logo
Zarządzanie w przedsiębiorstwie, licencjackie
PWSZ w Krośnie
Logo
Technik spedytor, średnie
ZSP nr. 1 w Krośnie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Wszystko - niektórzy uważają, że interesować się wszystkim to tak jakby nie interesować się niczym. Ja uważam, że podstawy wiedzy o wszystkim sprzyjają w rozwoju. Oczywiście są dziedziny, którymi interesuję się najbardziej i są to m.in. szeroko pojęty marketing w szczególności reklama, zarządzanie przedsiębiorstwem czy ekonomia. Pasjonuję się, także historią, a szczególnie militariami w okresie średniowiecza oraz I/II Wojny Światowej. Są też też inne dziedziny na których temat często m.in. czytam tj, wydarzenia światowe w sferze geopolitycznej. Swoją kreatywność przelewam na papier pisząc wszelkiego rodzaju formy literackie zaczynając od prozy, kończąc na bajkach.

Organizacje

Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej BRIEF