Umiejętności
Technologia informacyjna
Dziennikarstwo Online
Oprogramowanie
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Incident Manager
Ensuring that tickets are properly logged and assigned to resolving teams, providing quick resolution to major and non-major incidents within SLAs, working with Client and internal teams to build and maintain effective working relationship, creating weekly and ad-hoc reports for Client, performing post-incident reviews and quality checks.
Customer Service Advisor with English
Delivering professional and prompt service to the customers, keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system, analyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problem.
Szkolenia i kursy
- Publicystyka w sieci
- Prawo prasowe
- Fotoedycja
- Proces wydawniczy
- Źródła informacji
- Multimedia
- Prawo prasowe
- Fotoedycja
- Proces wydawniczy
- Źródła informacji
- Multimedia
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Motoryzacja, sport, muzyka, filmy, IT, nowoczesne technologie, blogi.