Dariusz Pawłowski

menedżer
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Social Media Marketing Telemarketing Zarządzanie zespołem szkolenia Marketing internetowy Zarządzanie Sprzedażą Budowanie zepołu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Zabawy z przygodami
Własna działalność - właściciel firmy
Prowadzenie szkoleń z zakresu rozwoju osobistego, obsługi klientów, technik sprzedaży, zarządzania zespołem.
Tworzenie call center obsługowego/sprzedażowego
Przygotowanie projektów oraz koordynacja gier miejskich na terenie całej polski.
Tworzenie gier turystycznych: www.gryturystyczne.pl
Koordynacja projektu kreatora gier tekstowych - jako innowacyjnego narzędzia szkoleniowego.
Prowadzenie szkoleń z zakresu standardów obsługi Klienta..
przygotowanie, koordynacja i prowadzenie szkoleń z zakresu gamifikacji - wykorzystania gier w szkoleniach.
Zabawy z przygodami
Szkoleniowiec/Menedżer
Przygotowywanie i przeprowadzanie warsztatów rozwojowych. Prowadzenie akcji reklamowych, praca z grafiką, mailing. Prowadzenie imprez dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.
Logo
Projekt Menedżer
Seoprotect
Koordynowanie dwóch projektów związanych z nowymi technologiami (branża SEO). Do moich obowiązków należy:
testowanie najnowszych rozwiązań w obrębie proponowanych usług oraz produktów,
opracowanie strategii marketingowej długo oraz krótko terminowej
tworzenie struktur sprzedażowych (planowanie zatrudnienia​, rekrutacje, szkolenia merytoryczne oraz sprzedażowe, opracowanie systemów motywacyjnych dział).
Do moich obowiązków należy koordynowanie prac programistów, grafików, sprzedawców a także śledzenie najnowszych trendów w obrębie marketingu internetowego.
EXPLANATOR
Menedżer ds. Marketingu i Sprzedaży
Koordynacja prac marketingowych oraz sprzedażowych w wydawnictwie. Całościowa obsługa kampanii e-mailingowych. Tworzenie oraz rozwój działu sprzedaży: rekrutacje, szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Obsługa kluczowych klientów wydawnictwa. Planowanie oraz przeprowadzanie kampanii sprzedażowych (e-marketing oraz telemarketing). Analiza skuteczności przeprowadzanych działań.
Analizowanie kampanii sprzedażowych oraz marketingowych pod kątem skuteczności. Raportowanie wyników, aktywna sprzedaż produktów wydawnictwa.
Logo
Trener/konsultant
outsorcing sprzedaży/consulting
Prowadzenie szkoleń dla średniego szczebla managerskiego w call center, wsparcie konsultingowe dla mikro i małych przedsiębiorstw. W ramach prowadzonych działań m. in. coaching handlowy a także rozojjowy. Szkolenia sprzedażowe, prowadzenie kampanii reklamowych, coachingi, treningi umiejętności miękkich.
Prowadzenie badań zgodności jakości obsługi klienta z normami wyznaczonymi przez zleceniodawców. Udzielanie informacji zwrotnej/szkolenia dla pracowników marketów.
Logo
Kierownik Działu Sprzedaży
Porcerate
współtworzenie polityki rozwoju firmy, przygotowanie i wdrożenie planu rozwoju działu, wprowadzanie i opieka nad wprowadzanymi na rynek produktami, odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedażowego, negocjacje handlowe, tworzenie i rozwijanie systemu motywacyjnego w podległym zespole, rekrutacja, szkolenia (sprzedażowe, standardy obsługi klienta, produktowe), raportowanie i monitorowanie wyników pracy działu, negocjacje handlowe, wyznaczanie standardów obsługi klienta oraz ich wdrażanie.
Logo
Kierownik działu telemarketingu
Kaja sp z o.o.
realizowanie założonych planów poprzez zarządzanie działem – ok. 90 osób. W podległej mi kadrze kierowników operacyjnych przeprowadzałem coaching oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje Lidera (z zakresu zarządzania czasem, udzielania informacji zwrotnej, delegowania zadań, itp.). Dbałem o wdrożenie i rozwój nowych projektów outsourcingowych, a także o współpracę z działem handlowym. Współtworzyłem strategię rozwoju i przemian w firmie..zajmuję się rozliczaniem pensji, oraz tworzeniem systemów motywacyjnych pracowników.
Logo
Trener
Centrum Edukacji Da Vinci
przeprowadzanie warsztatów dotyczących nowoczesnych technik uczenia się, nawiązywanie i utrzymanie kontaktu z klientami, realizacja kursów szybkiego uczenia się i czytania.
Logo
Lider Grupy
H&M Logistic
organizowanie pracy działu zwrotów, realizowanie spraw personalnych w grupie podległych mi ludzi, motywowanie pracowników, udzielanie informacji zwrotnych podległym pracownikom, dbanie o najwyższe standardy pracy, szkolenie pracowników z zakresu wykonywanej pracy.
Arvato Polska Sp. z o.o.
Koordynator Obszaru Back Office
koordynowanie pracy biura oraz podległych pracowników, ocena jakości i ilości wykonanej pracy, udzielanie informacji zwrotnych podległym pracownikom, dbanie o przestrzeganie standardów pracy wyznaczonych przez firmę oraz przez zleceniodawcę, udział w grupach roboczych min. dotyczących poza finansowego systemu motywacyjnego pracowników.
Logo
Zaopatrzeniowiec- Pracownik Techniczny
Best Eastern – Plaza Hotels S.A. Hotel HP Park
utrzymywanie stałych zapasów produktów w hotelu, stały kontakt z klientami i dostawcami, kontrola realizacji zamówień generowanych przez hotel, prowadzenie negocjacji handlowych, techniczna obsługa i pomoc w organizacji konferencji oraz bankietów na terenie hotelu;

Projekty

Game - book Creator
Kreator tworzenia gier tekstowych. Tworzenie i rozwój projektu.
Aktualnie posiadamy wersję testową aplikacji, dystrybuowaną w wybranych firmach szkoleniowych oraz wśród firm szkolących pracowników z zakresu: obsługi Klienta roszczeniowego i trudnego, ochrony danych osobowych, standardów obsługi Klienta.
Kreator Gier Planszowych
Kompleksowe przygotowanie oraz projektowanie kreatora jako narzędzia do rozwijania kreatywności wśród dzieci i młodzieży.
Testowanie gry na warsztatach: Concordia design, Szkoła Podstawowa nr 83 "Łejery".
Aktualnie: rozwój wersji beta.

Szkolenia i kursy

2011 coaching,szkolenia zaawansowane w zakresie Analizy Transakcyjnej
2011 Trening negocjacyjny
2011 Test 101 - potwierdzający wiedzę z zakresu Analizy Transakcyjnej
2011 Szkolenie z obsługi klienta - sposoby radzenie sobie z trudnym klientem
2010 - 2011 Szkoła Analizy Transakcyjnej
2008 - 2009 Szkoła Trenerów Biznesu Integra. /Prowadzenie szkoleń w zakresie: zarządzanie sobą w czasie, skuteczne komunikowanie się, team building, systemy motywacyjne, rozwijanie własnej kreatywności, rozwiązywanie sytuacji „trudnych”, rodzenie sobie ze stresem, skuteczny lider, szkolenia w formule outdoor, wyszukiwanie informacji w Internecie/
Szkolenie „E-biznes”
Kurs Photoshop /poziom podstawowy/
Szkolenie „ Stwórz swój biznes”
Szkolenie „Projekt Menadżer”
Seminarium w zakresie zasad udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej
Szkolenie „Kierowanie Zespołem”
Szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta”
Szkolenie „Pierwszy krok w biznesie”
Szkolenie z zakresu nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami podczas rozmowy telefonicznej i w kontakcie bezpośrednim 19-20.01.2006
Uprawnienia pedagogiczne 2005

Edukacja

Logo
Filozofia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty

Zainteresowania

historia, sztuki walki, gotowanie, gry planszowe, etyka biznesu.

Organizacje

Klub sportowy PRETORIUM, założyciel i pierwszy prezes.
Klub Gier Planszowych.

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Szef Sprzedaży
Szef Sprzedaży
Grupa magazynu