Daniel Ożdżyński

Service Desk Specialist, DSV ROAD Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Active Directory Monitoring środowiska Internet Monitoring sieci ITIL Lync Microsoft Office Networking Remedy Ticketing System Salesforce.com Administration SAP BW SAP ERP SCOM Service Desk SQL administracja systemami User Administration System Windows Obsługa klienta Citrix XenApp HTML + CSS Solarwinds Orion QlikView Support Help Desk IT / Support IT

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

DSV International Shared Services Sp. z.o.o.
Service Desk Specialist
1st line support and user administration locally as well as in Citrix environment in Active Directory, SAP, EdiEnterprise, CargoLink, Qlikview, Salesforce, Remedy, Passcode. Network monitoring using Solarwinds tools, workstations/servers monitoring using System Center Operations Manager. Provide technical support for Windows, MS Office and Lync users, troubleshooting MS Exchange issues on mobile devices, printers management, creating and updating documentation. Track, route and redirect problems to correct resources within a ticket tracking system BCM Remedy
e-integra
Specjalista Service Desk
Provide 1st level technical assistance and support for incoming queries and issues related to computer systems, software and hardware. Provide first contact and problem resolution for all office, petrol stations and warehouse employees with hardware, software and applications problems. Track, route and redirect problems to correct resources within a ticket tracking system HP OpenView. Monitoring the performance and availability of servers environment

Szkolenia i kursy

Microsoft Certified Technology Specialist: Windows Server 2008 Network Infrastructure, Configuration
ITIL Foundation

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Logo
Informatyka, inżynierskie
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja