Umiejętności
Microsoft Office
Umiejętność pracy w grupie
Obsługa klienta
Umiejętności pracy zepołowej
Umiejętności analityczne
Umiejętności sprzedaży
Obsługa CRM
Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac
umiejętności doradcze zorientowane na klienta
umiejętność ciągłego uczenia się
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Sprzedaży i Logistyki
Oristo Sp. Z O. O.
Jestem odpowiedzialny za wprowadzanie do systemu ERP zamówień dostarczanych przez kontrahentów, za wysyłkę przygotowanego towaru oraz za organizację transportu w firmie zarówno dla towarów wysyłanych przez firmę jak i również tych dostarczanych do firmy. Jestem również odpowiedzialny za kontakt z klientami.
Kierownik Sekcji Contact Center
Kieruję sekcją 18 doradców biznesowych, którzy obsługują telefonicznie klienta
biznesowego w zakresie telekomunikacyjnych usług stacjonarnych. Doradcy również
sprzedają usługi mobilne i stacjonarne sieci Orange. Do moich obowiązków należy:
monitorowanie bieżącej pracy doradców, sprawdzanie, czy doradcy pracują zgodnie
z przyjętym w Orange Polska modelu biznesowym,. Raportuję również wyniki
mojego zespołu bezpośredniemu przełożonemu.
biznesowego w zakresie telekomunikacyjnych usług stacjonarnych. Doradcy również
sprzedają usługi mobilne i stacjonarne sieci Orange. Do moich obowiązków należy:
monitorowanie bieżącej pracy doradców, sprawdzanie, czy doradcy pracują zgodnie
z przyjętym w Orange Polska modelu biznesowym,. Raportuję również wyniki
mojego zespołu bezpośredniemu przełożonemu.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obsługa telefoniczna zleceń klienta, tłumaczenie faktur za usługi mobilne,
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sprzedaż usług mobilnych, pomoc w
konfiguracji routerów mobilnych oraz telefonów komórkowych, przyjmowanie
zgłoszeń technicznych oraz przekazywanie technicznych informacji dotyczących
funkcjonowania sieci komórkowej, obsługa pisemnych i mailowych zapytań klienta
oraz obsługa chatu na stronie orange.pl i w aplikacji Mój Orange.
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sprzedaż usług mobilnych, pomoc w
konfiguracji routerów mobilnych oraz telefonów komórkowych, przyjmowanie
zgłoszeń technicznych oraz przekazywanie technicznych informacji dotyczących
funkcjonowania sieci komórkowej, obsługa pisemnych i mailowych zapytań klienta
oraz obsługa chatu na stronie orange.pl i w aplikacji Mój Orange.
Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta
Obsługa telefoniczna zleceń klienta, tłumaczenie faktur za usługi mobilne,
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sprzedaż usług mobilnych, pomoc w
konfiguracji routerów mobilnych oraz telefonów komórkowych, przyjmowanie
zgłoszeń technicznych oraz przekazywanie technicznych informacji dotyczących
funkcjonowania sieci komórkowej.
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sprzedaż usług mobilnych, pomoc w
konfiguracji routerów mobilnych oraz telefonów komórkowych, przyjmowanie
zgłoszeń technicznych oraz przekazywanie technicznych informacji dotyczących
funkcjonowania sieci komórkowej.
Doradca ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Obsługa telefoniczna zleceń klienta, tłumaczenie faktur za usługi mobilne,
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sprzedaż usług mobilnych.
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sprzedaż usług mobilnych.
Doradca ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Obsługa telefoniczna prostych zleceń dotyczących usług mobilnych dla klienta
biznesowego sieci Orange oraz sprzedaż usług mobilnych tej sieci.
biznesowego sieci Orange oraz sprzedaż usług mobilnych tej sieci.
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.