Damian Kalisz

Specjalista ds Sprzedaży i Logistyki
Lidzbark, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Microsoft Office Umiejętność pracy w grupie Obsługa klienta Umiejętności pracy zepołowej Umiejętności analityczne Umiejętności sprzedaży Obsługa CRM Umiejętność kierowania zespołem i koordynacji prac umiejętności doradcze zorientowane na klienta umiejętność ciągłego uczenia się

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds Sprzedaży i Logistyki
Oristo Sp. Z O. O.
Jestem odpowiedzialny za wprowadzanie do systemu ERP zamówień dostarczanych przez kontrahentów, za wysyłkę przygotowanego towaru oraz za organizację transportu w firmie zarówno dla towarów wysyłanych przez firmę jak i również tych dostarczanych do firmy. Jestem również odpowiedzialny za kontakt z klientami.
Logo
referent ds produkcji
Oristo Sp. Z O.O.
Jestem odpowiedzialny za rozliczanie i zamykanie zleceń produkcyjnych, wprowadzanie do systemu ERP danych dotyczących zużycia materiału produkcyjnego na poszczególnych stanowiskach.
PKO Bank Polski
Doradca Klienta Zamożnego
Jestem odpowiedzialny za obsługę doradczą w zakresie produktów depozytowych, inwestycyjnych oraz kredytowych dla klienta zamożnego. W mniejszym stopniu dokonuję również obsługi kasowo-transakcyjnej.
PKO Bank Polski
DORADCA KLIENTA - KASJER
Jestem odpowiedzialny za bieżącą obsługę kasowo-transakcyjną klientów pojawiających się w oddziale banku. Doradzam również w zakresie produktów depozytowych oraz kredytowych.
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji Contact Center
Kieruję sekcją 18 doradców biznesowych, którzy obsługują telefonicznie klienta
biznesowego w zakresie telekomunikacyjnych usług stacjonarnych. Doradcy również
sprzedają usługi mobilne i stacjonarne sieci Orange. Do moich obowiązków należy:
monitorowanie bieżącej pracy doradców, sprawdzanie, czy doradcy pracują zgodnie
z przyjętym w Orange Polska modelu biznesowym,. Raportuję również wyniki
mojego zespołu bezpośredniemu przełożonemu.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obsługa telefoniczna zleceń klienta, tłumaczenie faktur za usługi mobilne,
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sprzedaż usług mobilnych, pomoc w
konfiguracji routerów mobilnych oraz telefonów komórkowych, przyjmowanie
zgłoszeń technicznych oraz przekazywanie technicznych informacji dotyczących
funkcjonowania sieci komórkowej, obsługa pisemnych i mailowych zapytań klienta
oraz obsługa chatu na stronie orange.pl i w aplikacji Mój Orange.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta
Obsługa telefoniczna zleceń klienta, tłumaczenie faktur za usługi mobilne,
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sprzedaż usług mobilnych, pomoc w
konfiguracji routerów mobilnych oraz telefonów komórkowych, przyjmowanie
zgłoszeń technicznych oraz przekazywanie technicznych informacji dotyczących
funkcjonowania sieci komórkowej.
Industry Personnel Services Sp. z o.o.
Doradca ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Obsługa telefoniczna zleceń klienta, tłumaczenie faktur za usługi mobilne,
przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sprzedaż usług mobilnych.
Finance Care
Doradca ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Obsługa telefoniczna prostych zleceń dotyczących usług mobilnych dla klienta
biznesowego sieci Orange oraz sprzedaż usług mobilnych tej sieci.

Edukacja

Logo
ekonomia, sp. analityka gospodarcza, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.