Umiejętności
Microsoft Office
Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
Umiejętności komunikacyjne
Techniki sprzedaży i negocjacji
Zaangażowanie i chęć samorozwoju
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel handlowy
Sprzedaż produktów FMCG w kanale tradycyjnym i hurtowym. Egzekucja ustaleń centralnych w PSD ogólnopolskich sieci handlowych. Negocjacje założeń promocji, zarządzanie budżetem, egzekucja ustaleń w lokalnych sieciach handlowych. Rozwijanie dystrybucji poprzez wprowadzanie nowych SKU, zwiększanie udziału półkowego, dostępności produktów w innych miejscach i kategoriach. Marketing sensoryczny, impulsowy, neuromarketing.
Przedstawiciel handlowy
Sprzedaż produktów FMCG w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Negocjacje założeń akcji sprzedażowych, zarządzanie budżetem promocji, zwiększanie potencjału sprzedażowego PSD. Egzekucja ustaleń centralnych w kanale nowoczesnym. Rozwijanie dystrybucji poprzez wprowadzanie nowych SKU, zwiększanie udziału półkowego, dostępności produktów w innych miejscach i kategoriach. Marketing sensoryczny, impulsowy, neuromarketing.
Przedstawiciel Handlowy
Organizacja szkoleń rozwojowych dla pracowników i kadry zarządzającej:
-Sztuka autoprezentacji
-szkolenia sprzedażowe
-szkolenia z technik negocjacjii
-szkolenia z zakresu komunikacji
-szkolenia dedykowane
-Sztuka autoprezentacji
-szkolenia sprzedażowe
-szkolenia z technik negocjacjii
-szkolenia z zakresu komunikacji
-szkolenia dedykowane
Szkolenia i kursy
Brian Tracy "Psychologia sprzedaży"
„Polecenia generujące sprzedaż”
„Proaktywna postawa sprzedawcy”
„Język korzyści - co mówić, aby sprzedawać”
„Prospecting, czyli sztuka pozyskiwania nowych klientów”
„Aktywne słuchanie w sprzedaży”
Skoda Auto Lab „Safe driving”
Paweł Borecki "Skuteczna sprzedaż"
Szkolenie "Trening kreatywności"
"Skuteczne techniki negocjacji"
Szkolenie z autoprezentacji i wystąpień publicznych
Szkolenie umiejętności motywacyjnych „The sky is the limit”
„Polecenia generujące sprzedaż”
„Proaktywna postawa sprzedawcy”
„Język korzyści - co mówić, aby sprzedawać”
„Prospecting, czyli sztuka pozyskiwania nowych klientów”
„Aktywne słuchanie w sprzedaży”
Skoda Auto Lab „Safe driving”
Paweł Borecki "Skuteczna sprzedaż"
Szkolenie "Trening kreatywności"
"Skuteczne techniki negocjacji"
Szkolenie z autoprezentacji i wystąpień publicznych
Szkolenie umiejętności motywacyjnych „The sky is the limit”
Specjalizacje
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Sprzedaż
Inne
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Zainteresowania
Psychologia sprzedaży, podróże małe i duże, sporty ekstremalne.
Grupy
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Przedsiębiorcy i pracownicy branży motoryzacyjnej.
Grupa dedykowana głównie osobom z branży motoryzacyjnej.Tu możesz nawiązywać znajomości i zdobywać kontakty w branży.Tu znajdziesz też pracę,pracownika lub wspólnika.