Doświadczenie zawodowe
Senior Brand Manager
Zarządzanie marką Grześki (wafle impulsowe)
1/ Działania wspierające markę w zakresie 360 stopni. Przygotowanie nowej platformy komunikacji marki pod hasłem „Dziecku odmówisz”. Przeprowadzenie z sukcesem ogólnopolskiej loterii w 2016.
2/ Pełna odpowiedzialność za rentowność marki.
1/ Działania wspierające markę w zakresie 360 stopni. Przygotowanie nowej platformy komunikacji marki pod hasłem „Dziecku odmówisz”. Przeprowadzenie z sukcesem ogólnopolskiej loterii w 2016.
2/ Pełna odpowiedzialność za rentowność marki.
Brand Manager
Zarządzanie marką MK Cafe (kategorie kaw: mielona, ziarnista).
1/ Działania w zakresie ATL, BTL, przygotowywanie kampanii OOH, prowadzenie akcji „Pokazy Baristy”
2/ Zarządzanie stroną internetową marki oraz innymi działaniami w Internecie. Nadzór nad programem lojalnościowym marki McCafe Club.
3/ Współpraca z agencjami reklamowymi, Domem Mediowym.
4/ Nadzór nad badaniami konsumenckimi.
1/ Działania w zakresie ATL, BTL, przygotowywanie kampanii OOH, prowadzenie akcji „Pokazy Baristy”
2/ Zarządzanie stroną internetową marki oraz innymi działaniami w Internecie. Nadzór nad programem lojalnościowym marki McCafe Club.
3/ Współpraca z agencjami reklamowymi, Domem Mediowym.
4/ Nadzór nad badaniami konsumenckimi.
Senior Brand Manager
1/ Zarządzanie marką Smakija (desery mleczne, jogurty) oraz serków Philadelphia (producent: Kraft Foods World Travel Retail, Bacha jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce).
2/ Pełna odpowiedzialność rozwój i zyskowność marki Smakija, przygotowanie i realizacja planu marketingowego, wprowadzanie nowych produktów na rynek (produkowanych w zakładzie w Polsce oraz z importu), działania trade marketingowe.
3/ Współpraca z agencjami reklamowymi, Domem Mediowym.
4/ Zarządzanie stroną internetową marki oraz innymi działaniami w Internecie.
5/ Nadzór nad badaniami konsumenckimi.
6/ Współpraca z firmą Kraft, przygotowanie i realizacja wsparcia marketingowego marki.
2/ Pełna odpowiedzialność rozwój i zyskowność marki Smakija, przygotowanie i realizacja planu marketingowego, wprowadzanie nowych produktów na rynek (produkowanych w zakładzie w Polsce oraz z importu), działania trade marketingowe.
3/ Współpraca z agencjami reklamowymi, Domem Mediowym.
4/ Zarządzanie stroną internetową marki oraz innymi działaniami w Internecie.
5/ Nadzór nad badaniami konsumenckimi.
6/ Współpraca z firmą Kraft, przygotowanie i realizacja wsparcia marketingowego marki.
Edukacja
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
MORGAN BROWN GROUP
Grupa zrzesza naszych przyjaciół, znajomych, sympatyków i wszystkich, którzy kibicują Morgan Brown Group. Powstała by inspirować, wspierać się wzajemnie, dzielić się wiedzą i dobrą energią.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość