Beata Majchrzak

Beata Majchrzak

Kierownik Sklepu
Łódź, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

Tchibo Warszawa sp. z o.o.
Kierownik Sklepu
• planowanie i organizacja pracy całego sklepu;
• motywowanie oraz zarządzanie zespołem ludzi;
• dbałość o wysoki poziom obsługi klienta indywidualnego i biznesowego;
• realizacja planów sprzedażowych;
• kontrola poszczególnych kategorii kosztowych;
• budowanie wizerunku firmy poprzez odpowiedni VM;
• wdrażanie nowych strategii sprzedażowych i marketingowych;
• zarządzanie jakością produktu;
• rekrutacja pracowników, szkolenie zespołu, dokonywanie ocen rocznych,
• układanie grafików pracy;
• promocja sklepu na rynku lokalnym;
• analizowanie i wykorzystywanie w codziennej pracy raportów sprzedażowych i wskaźników KPI;
• zarządzanie gospodarką magazynową;
• przeprowadzanie oraz nadzorowanie inwentaryzacji kwartalnych w 10 sklepach w Regionie;
• udział w Komisji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Tchibo Warszawa sp. z o.o.
Zastępca Kierownika Sklepu
• zarządzanie 10-12 osobową załogą;
• obsługa i bezpośredni kontakt z klientem;
• dbanie o ekspozycję sklepu i standardy VM;
• weryfikacja zamówień;
• szkolenie oraz coaching zespołu;
• analiza raportów sprzedażowych;
• wdrażanie programów promocyjnych;
• zapewnienie płynności sprzedaży
McDonald's Polska
Swing Manager
• zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami (zarządzanie 25 osobową grupą osób);
• ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie;
• kontrola jakości produktów;
• prowadzenie szkoleń oraz nadzór nad prawidłowością wypełniania dokumentacji ;
• planowanie sprzedaży;
• udział w polityce kadrowej;
• układanie grafików pracowniczych;
• składanie zamówień oraz przyjmowanie dostaw;
• wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówki zgodnie z zasadami bezpieczeństwa restauracji;
• kontrola dokumentów związanych z bezpieczeństwem żywności;
• sporządzanie raportów dotyczących działalności operacyjnej restauracji;
McDonald's Polska
Instruktor
• przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald's;
• prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń;
• praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji, na obszarze sprzedaży, na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewnętrznym.
McDonald's Polska
Pracownik Restauracji

Szkolenia i kursy

06-2013 Lidership II –Motywowanie i Komunikacja

08-2012 Zaawansowane Techniki Sprzedaży

04-2012 Szkolenie z zakresu istoty oraz działalności Zakładowego Funduszu
Świadczeń Socjalnych

2011 Synergia w Zespole

2011 Zarządzanie sobą w czasie

2011 VM jako podstawowe narzędzie pracy Kierownika

2010 Lidership I -Zarządzanie Zespołem

2010 Szkolenie z rekrutacji oraz oceny rocznej pracowników TRACK

2009 Polityka jakości oraz Certyfikacja ISO

2005 ASM szkolenie wyższego szczebla dla kadry kierowniczej z zakresu kontroli wydatków i przychodów, polityki personalnej oraz logistyki

2004 Shift Management Course (szkolenie dla kadry menadżerskiej) z zakresu przeprowadzania szkoleń, zamówień oraz zarządzania zespołem

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
ogólny, średnie
XXXIV LO im Krzysztofa Kieślowskiego w Łodzi

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.