Wypowiedzi
-
Zapraszam na konferencję Mentorzy eBiznesu, na której wystąpi 14 prelegentów z różnych branż związanych z działalnością w Internecie.
http://mentorzyebiznesu.pl/
Szczególnie zapraszam na mój warsztat pt. User Experience w praktyce - jeszcze można zarezerwować miejsce :)
BartekBartłomiej Szczepaniak edytował(a) ten post dnia 06.04.13 o godzinie 02:18 -
Witam,
Zapraszam na konferencję Mentorzy eBiznesu, na której wystąpi 14 prelegentów z różnych branż związanych z działalnością w Internecie.
http://mentorzyebiznesu.pl/
Szczególnie zapraszam na mój warsztat pt. User Experience w praktyce - jeszcze można zarezerwować miejsce :)
Bartek -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Jak można zapisać sie na szkolenie?
-
Poczułem się jak ich kumpel - i z całą pewnością o to chodziło.
-
Nie zaprzeczam sobie. Przeczytaj jeszcze raz całą moją wypowiedź i zadaj sobie pytanie 'co łatwiej jest sobie wyobrazić?'.
-
Nie za bardzo odbiegamy od tematu?
Spam jest:
- masowy
- niezamówiony
- nieodpowiedni do medium, zainteresowań lub potrzeb odbiorcy
- nieopłacony (najczęściej)
- ...
Studium przypadku:
1. Czy jeśli umieszczam na GL posty na temat swoich szkoleń, ale robię to w odpowiednich tematach lub grupach, to jest to spam?
2. Czy jeśli wyślę na FB wiadomość do kilkudziesięciu swoich znajomych z prośbą o wypełnienie ankiety to jest to spam?
3. Czy jeśli na swojej stronie o Usability i User Experience umieszczę reklamę dotyczącą pieluch, to jest to spam?
4. Czy jeśli wyślę do kilkuset firm email z prośbą o zgodę na przesłanie oferty handlowej, to jest to spam? -
Oczywiście podpisuję się pod postem Jarka, ale dodam coś od siebie.
To nie ma znaczenia, czy dojedziemy w 5 minut czy 7 minut ... Chodzi przecież o to, aby zadziałać na wyobraźnię.
Dużo łatwiej jest sobie wyobrazić minuty niż kilometry - odnosi się to do naszej codzienności 'mam 10 minut do wyjścia - zdążę zjeść śniadanie i uprasować koszulę?'. Wiemy, że mamy 5 min do przystanku, ale nie wiemy ile to kilometrów. Wiemy, że kumpel właśnie wyszedł ze sklepu i obliczamy sobie, że będzie u nas za około 7 minut, ale nie wiemy ile to kilometrów. I tak dalej.
Idąc tym tropem - reklama na przystanku. Napisać "Salon kosmetyczny - 1,7km dalej" czy "Salon kosmetyczny - 3 przystanki dalej"? -
Pawle, każde działanie każdej firmy jest jakimś rodzajem promocji, nie uważasz?
W portfolio, oprócz klientów, niedługo zamieścimy case studies z naszych projektów - aktualnie mocno pracujemy nad tym, aby dobrze zaprezentować to, co zrobiliśmy. Same projekty graficzne czy linki do stron nic nie wyjaśnią, więc polecam poczekać chwilkę na case studies.
A 'CEO' to po prostu 'Dyrektor generalny' - pierwsza nazwa jest krótsza i jakoś ostatnio zabawnie modna, więc czemu nie? :)
Pozdrawiam! -
Macieju,
Jeszcze raz przeczytałem regulamin - i okazuje się, że nie mam powodów do wstydu, bo zgodnie z nim mój post nie jest spamem. Polecam równie wnikliwą analizę regulaminu, co mojej strony :)
Zawsze jestem otwarty na krytykę, ale zanim jeszcze raz napiszesz - upewnij się proszę, że Twoja krytyka jest po pierwsze uzasadniona, a po drugie podparta realnymi argumentami.
Pozdrawiam!
PS. z przekazem podprogowym również nie trafiłeś i mam wrażenie, że zupełnie nie wiesz czym on jest :) -
Macieju, dziękuję za wytknięcie "błędów" i cieszę się, że mamy dociekliwych odbiorców, którzy lubią czasem zwalidować naszą stroną :)
26 błędów, o których piszesz to albo błędy związane z facebookiem, albo z automatycznie generowanymi skryptami Wordpressa - czyli rzeczy, które po prostu nie mają absolutnie żadnego znaczenia i nie mamy na nie większego wpływu.
Być może skorzystamy kiedyś z Twojej propozycji, tymczasem pozdrawiam i życzę wielu cennych odkryć na innych stronach internetowych :)Bartłomiej Szczepaniak edytował(a) ten post dnia 17.12.12 o godzinie 09:35 -
Znowu jakiś MLM?
-
Zapraszam na darmowe szkolenie z Zarządzania Serwisem
Internetowym.
Osobiście poprowadzę unikalne szkolenie dla 6 osób, w
którym dowiesz się tam między innymi, jak…
- Zaplanować użyteczną i funkcjonalną strukturę informacji na
stronie
- Pisać w taki sposób aby internauci czytali i zapamiętywali te
informacje
- Poprawnie i ciekawie linkować
- Wykorzystywać narzędzia do promocji serwisu
- Poprawnie pod wieloma względami formatować treść na stronę
- Wybierać zdjęcia, które przykuwają uwagę i wywołują
pozytywne skojarzenia
- Współpracować z agencją
- Budzić w użytkownikach zaufanie i poczucie wiarygodności
Termin szkolenia: 13 grudnia 2012 r. godz. 14:00
Więcej szczegółów:
http://blazinglabs.pl/szkolimy/zarzadzanie-serwisem/
W razie pytań: experience@blazinglabs.pl
Zapraszam! -
Zapraszam na darmowe szkolenie pt. Skuteczna Strona.
Osobiście poprowadzę unikalne szkolenie dla 6 osób
Do kogo skierowane jest szkolenie:
- webdesignerzy
- bloggerzy
- właściciele i administratorzy serwisów internetowych
- przedsiębiorcy działający w Internecie
Na szkoleniu Skuteczna Strona będziesz uczył się na realnych przykładach, które wykorzystamy do przekazania Ci wiedzy i naszego doświadczenia omawiając krok po kroku, element po elemencie, wybrane projekty, w których uczestniczyliśmy, bądź analizowaliśmy. Dzięki temu zobaczysz…
- Co jest w danej stronie skuteczne
- Co odpycha i wymaga ulepszeń
- Jakie nieznane innym metody możesz zastosować u siebie
- Powszechne błędy popełniane podczas projektowania
- Szczegóły, na które designerzy nawet nie zwrócą uwagi
- Specjalistyczną analizę zarówno z punktu widzenia eksperta jak i użytkownika
Poruszane zagadnienia to m.in. User Experience, User Centered Design, komunikacja w Internecie, wykorzystanie narzędzi do zwiększenia skuteczności strony, marketing internetowy i wiele więcej.
Termin szkolenia: 12 grudnia 2012 r. godz. 14:00
Więcej szczegółów: http://blazinglabs.pl/szkolimy/skuteczna-strona/
W razie pytań: experience@blazinglabs.pl lub tel: 530 79 3333.
Zapraszam!Bartłomiej Szczepaniak edytował(a) ten post dnia 03.12.12 o godzinie 21:38 -
Zapraszam na darmowe szkolenie z Zarządzania Serwisem Internetowym.
Osobiście poprowadzę unikalne szkolenie dla 6 osób, w którym dowiesz się tam między innymi, jak…
- Zaplanować użyteczną i funkcjonalną strukturę informacji na stronie
- Pisać w taki sposób aby internauci czytali i zapamiętywali te informacje
- Poprawnie i ciekawie linkować
- Wykorzystywać narzędzia do promocji serwisu
- Poprawnie pod wieloma względami formatować treść na stronę
- Wybierać zdjęcia, które przykuwają uwagę i wywołują pozytywne skojarzenia
- Współpracować z agencją
- Budzić w użytkownikach zaufanie i poczucie wiarygodności
Termin szkolenia: 13 grudnia 2012 r. godz. 14:00
Więcej szczegółów: http://blazinglabs.pl/szkolimy/zarzadzanie-serwisem/
W razie pytań: experience@blazinglabs.pl
Zapraszam! -
Zapraszam na darmowe szkolenie z Zarządzania Serwisem Internetowym.
Osobiście poprowadzę unikalne szkolenie dla 6 osób, w którym dowiesz się tam między innymi, jak…
- Zaplanować użyteczną i funkcjonalną strukturę informacji na stronie
- Pisać w taki sposób aby internauci czytali i zapamiętywali te informacje
- Poprawnie i ciekawie linkować
- Wykorzystywać narzędzia do promocji serwisu
- Poprawnie pod wieloma względami formatować treść na stronę
- Wybierać zdjęcia, które przykuwają uwagę i wywołują pozytywne skojarzenia
- Współpracować z agencją
- Budzić w użytkownikach zaufanie i poczucie wiarygodności
Termin szkolenia: 13 grudnia 2012 r. godz. 14:00
Więcej szczegółów: http://blazinglabs.pl/szkolimy/zarzadzanie-serwisem/
W razie pytań: experience@blazinglabs.pl
Zapraszam!Bartłomiej Szczepaniak edytował(a) ten post dnia 03.12.12 o godzinie 20:42