Bartłomiej Kaftański

Trener
Podkowa Leśna, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Elavon Financial Services Ltd.
Trener
- Prowadzenie szkoleń:
• produktowe, systemowe i proceduralne dla zespołów Front i Back Office;
• produktowe i systemowe dla zespołów sprzedaży (UK, IRL);
• program szkoleń dla nowych pracowników;

- Prowadzenie spotkań i regularnych telekonferencji z menedżerami projektów dot. wymogów szkoleniowych związanych z wdrażanymi projektami;
- Wsparcie projektów oraz szkolenia projektowe;
- Projektowanie, rozwój i prowadzenie szkoleń z wykorzystaniem różnych metod szkolenia, w tym telekonferencje;
- Przeprowadzanie analizy potrzeb szkoleniowych, określanie celu szkolenia, formy oraz grupy docelowej;
Przeprowadzanie testów sprawdzających;
Elavon Financial Services Ltd.
Kierownik Zespołu
- Zarządzanie procesem kontroli jakości danych klientów z portfolia brytyjskiego, irlandzkiego, polskiego, niemieckiego, belgijskiego, hiszpańskiego i International Business;
- Zapewnienie terminowej pracy zespołu zgodnie z SLA;
- Zarządzanie zespołem w zakresie podziału obowiązków, efektywności pracy oraz pozostałych spraw pracowniczych;
- Rekrutacja nowych pracowników;
- Szkolenia wstępne nowych pracowników, aktualizacja procedur;
- Udział w nowych procesach i projektach;
- Analiza dokumentacji i danych systemowych;
- Sporządzanie raportów, zestawień, statystyk;
- Współpraca z pozostałymi oddziałami Elavon w Europie.
Elavon Financial Services Ltd.
Młodszy Specjalista/ Specjalista ds. Operacji
- Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów w systemach informatycznych;
- Procesowanie dokumentacji w wersji elektronicznej;
- Analiza dokumentacji i danych systemowych;
- Sporządzanie raportów, zestawień, statystyk;
- Współpraca z pozostałymi oddziałami Elavon w Europie.
Bank BNP Paribas
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych
- doradztwo w zakresie usług i produktów bankowych;
- realizacja dyspozycji klientów (przelewy, aktywacja/zastrzeganie kart płatniczych, obsługa Elektronicznych Kanałów Dostępu);
- sprzedaż kont, otwieranie lokat terminowych;
- aktywacja kart płatniczych klientów firmowych;
- monitorowanie transakcji dokonywanych kartami płatniczymi w celach bezpieczeństwa środków finansowych(obsługa alertów MAT);
- trener on-job;
- obsługa klientów anglojęzycznych;
Bank BNP Paribas
Opiekun ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
- doradztwo w zakresie usług i produktów bankowych;
- realizacja dyspozycji klientów (przelewy, aktywacja/zastrzeganie kart płatniczych, obsługa Elektronicznych Kanałów Dostępu);
- sprzedaż kont, otwieranie lokat terminowych;
- aktywacja kart płatniczych klientów firmowych;
- monitorowanie transakcji dokonywanych kartami płatniczymi w celach bezpieczeństwa środków finansowych(obsługa alertów MAT);

Szkolenia i kursy

- Customer Service Excellence Module (Elavon 2012);
- Communication&Collaboration (Elavon 2012);
- Performance Leadership Workshop (Elavon 2011);
- New Manager Transitions (Elavon 2010);
- Recruitment and Competency Based Interviews (Elavon 2010);
- Bezpieczeństwo Bankowości Internetowej (RBPL S.A. 2008).

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Menedżerskie , studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Towaroznawstwo, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Towaroznawstwo, inżynierskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

Fotografia,
Turystyka górska,
Wspinaczka.

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.