Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Finanse
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Marketing
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Sprzedaży
- współpraca z dystrybutorami i lokalnymi sieciami handlowymi Kanału Tradycyjnego oraz Kanału Nowoczesnego na terenie woj. łódzkiego i mazowieckiego
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych
- ustalanie działań promocyjnych (gazetek, plakatów, programów lojalnościowych, dodatkowych ekspozycji)
- odpowiedzialność za rozliczanie budżetów
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych
- ustalanie działań promocyjnych (gazetek, plakatów, programów lojalnościowych, dodatkowych ekspozycji)
- odpowiedzialność za rozliczanie budżetów
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
Przedstawiciel Handlowy ds. Kanału Nowoczesnego
- współpraca na poziomie lokalnym z punktami Kanału Nowoczesnego (Makro, E.Leclerc, Real, Tesco, Carrefour, Obi, Castorama) na terenie woj. łódzkiego, mazowieckiego, lubelskiego, wielkopolskiego, zachodnio-pomorskiego i świętokrzyskiego
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
- koordynacja pracy merchandiserów
- budowanie relacji z osobami zarządzającymi kategorią produktów
- organizacja zwrotów sezonowych
- wprowadzenie na rynki lokalne nowej gamy produktów do pielęgnacji obuwia
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
- koordynacja pracy merchandiserów
- budowanie relacji z osobami zarządzającymi kategorią produktów
- organizacja zwrotów sezonowych
- wprowadzenie na rynki lokalne nowej gamy produktów do pielęgnacji obuwia
Koordynator Sprzedaży
- współpraca z dystrybutorami i lokalnymi sieciami handlowymi Kanału Tradycyjnego (m. in. Marol, Tradis, Grupa Bać-pol, PHUP Gniezno, Grupa Emperia, Lewiatan, Grupa MPT, eLDe, Rabat Detal) oraz Kanału Nowoczesnego (Makro, Selgros) na terenie woj. wielkopolskiego
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych
- ustalanie działań promocyjnych (gazetek, plakatów, programów lojalnościowych, dodatkowych ekspozycji)
- odpowiedzialność za rozliczanie budżetów
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych
- ustalanie działań promocyjnych (gazetek, plakatów, programów lojalnościowych, dodatkowych ekspozycji)
- odpowiedzialność za rozliczanie budżetów
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
Przedstawiciel Handlowy ds. Kanału Nowoczesnego
- współpraca na poziomie lokalnym z punktami handlu nowoczesnego (Selgros, Makro, E.Leclerc, Real, Tesco, Carrefour, SCA, Kaufland, Eurocash) na terenie woj. łódzkiego oraz miasta Radomia
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
- koordynacja pracy merchandiserów i agencji, organizujących akcje degustacyjne
- budowanie relacji z osobami zarządzającymi daną kategorią produktów
- kreowanie pozytywnego wizerunku marki
- organizacja i współorganizacja niestandardowych działań marketingowych
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
- koordynacja pracy merchandiserów i agencji, organizujących akcje degustacyjne
- budowanie relacji z osobami zarządzającymi daną kategorią produktów
- kreowanie pozytywnego wizerunku marki
- organizacja i współorganizacja niestandardowych działań marketingowych
Szkolenia i kursy
"Account management" - Szkoła Zarządzania Sprzedażą Mc Hayes & Steward Group - Dyplom Praktyka Sprzedaży
"Techniki wywierania wpływu z elementami cross-sellingu" - Lauren Peso
„Negocjacje Handlowe w Małych i Średnich Przedsiębiorstwach” – Akademia PARP
„Standardy sprzedaży oraz efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna” – IDEA! Management Consulting Poznań
„Profesjonalny Handlowiec” – Wisehead Łódź
„Trening podnoszący efektywność osobistą” – Lauren Peso
„Dzień Pracy Key Accounta” – Lauren Peso
"Techniki wywierania wpływu z elementami cross-sellingu" - Lauren Peso
„Negocjacje Handlowe w Małych i Średnich Przedsiębiorstwach” – Akademia PARP
„Standardy sprzedaży oraz efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna” – IDEA! Management Consulting Poznań
„Profesjonalny Handlowiec” – Wisehead Łódź
„Trening podnoszący efektywność osobistą” – Lauren Peso
„Dzień Pracy Key Accounta” – Lauren Peso
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
wędkarstwo
motoryzacja
motoryzacja
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.