Bartosz Wójcik

Koordynator Sprzedaży
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Finanse Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Marketing Microsoft Office Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PROFI sp.j.
Koordynator Sprzedaży
- współpraca z dystrybutorami i lokalnymi sieciami handlowymi Kanału Tradycyjnego oraz Kanału Nowoczesnego na terenie woj. łódzkiego i mazowieckiego
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych
- ustalanie działań promocyjnych (gazetek, plakatów, programów lojalnościowych, dodatkowych ekspozycji)
- odpowiedzialność za rozliczanie budżetów
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
Globol Polska
Przedstawiciel Handlowy ds. Kanału Nowoczesnego
- współpraca na poziomie lokalnym z punktami Kanału Nowoczesnego (Makro, E.Leclerc, Real, Tesco, Carrefour, Obi, Castorama) na terenie woj. łódzkiego, mazowieckiego, lubelskiego, wielkopolskiego, zachodnio-pomorskiego i świętokrzyskiego
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
- koordynacja pracy merchandiserów
- budowanie relacji z osobami zarządzającymi kategorią produktów
- organizacja zwrotów sezonowych
- wprowadzenie na rynki lokalne nowej gamy produktów do pielęgnacji obuwia
PROFI sp.j.
Koordynator Sprzedaży
- współpraca z dystrybutorami i lokalnymi sieciami handlowymi Kanału Tradycyjnego (m. in. Marol, Tradis, Grupa Bać-pol, PHUP Gniezno, Grupa Emperia, Lewiatan, Grupa MPT, eLDe, Rabat Detal) oraz Kanału Nowoczesnego (Makro, Selgros) na terenie woj. wielkopolskiego
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych
- ustalanie działań promocyjnych (gazetek, plakatów, programów lojalnościowych, dodatkowych ekspozycji)
- odpowiedzialność za rozliczanie budżetów
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
PROFI sp.j.
Przedstawiciel Handlowy ds. Kanału Nowoczesnego
- współpraca na poziomie lokalnym z punktami handlu nowoczesnego (Selgros, Makro, E.Leclerc, Real, Tesco, Carrefour, SCA, Kaufland, Eurocash) na terenie woj. łódzkiego oraz miasta Radomia
- realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i ekspozycyjnych
- koordynacja pracy merchandiserów i agencji, organizujących akcje degustacyjne
- budowanie relacji z osobami zarządzającymi daną kategorią produktów
- kreowanie pozytywnego wizerunku marki
- organizacja i współorganizacja niestandardowych działań marketingowych

Szkolenia i kursy

"Account management" - Szkoła Zarządzania Sprzedażą Mc Hayes & Steward Group - Dyplom Praktyka Sprzedaży

"Techniki wywierania wpływu z elementami cross-sellingu" - Lauren Peso

„Negocjacje Handlowe w Małych i Średnich Przedsiębiorstwach” – Akademia PARP

„Standardy sprzedaży oraz efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna” – IDEA! Management Consulting Poznań

„Profesjonalny Handlowiec” – Wisehead Łódź

„Trening podnoszący efektywność osobistą” – Lauren Peso

„Dzień Pracy Key Accounta” – Lauren Peso

Edukacja

Logo
Pedagogika w zakresie edukacji dorosłych, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie

Zainteresowania

wędkarstwo
motoryzacja

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.