Umiejętności
B2B
procesy biznesowe
Strategia biznesowa
Negocjacje kontraktu
GSM
Urządzenia mobilne
Technologie mobilne
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Prezentacje handlowe
Proces sprzedaży
?
Strategic Negotiations
Telekomunikacja
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
dyrektor handlowy regionu
* Tworzenie, wdrażanie oraz realizacja strategii regionu;
* Zarządzanie zespołem sprzedażowym, realizacyjnym oraz administracyjnym;
* Budżetowanie i zarządzanie ośrodkiem szkoleniowym;
* Zarządzanie sprzedażą w regionie;
* Aktywne pozycjonowanie i budowanie wizerunku regionu na zewnątrz i wewnątrz, zgodnie ze strategią firmy;
* Organizacja i nadzorowanie spotkań promujących organizacje oraz produkty;
* Zarządzanie portfelem klientów;
* Zarządzanie największymi projektami realizowanymi w regionie;
* Zarządzanie standardami we współpracy z klientami;
* Zapewnienie optymalnych środków i zasobów w celu realizacji celów i strategii;
* Kreowanie sprzedaży poprzez wskazywanie potencjalnych możliwości rynkowych;
* Raportowanie;
* Rozliczanie zespołu;
* Codzienne wsparcie zespołu;
* Zarządzanie zespołem sprzedażowym, realizacyjnym oraz administracyjnym;
* Budżetowanie i zarządzanie ośrodkiem szkoleniowym;
* Zarządzanie sprzedażą w regionie;
* Aktywne pozycjonowanie i budowanie wizerunku regionu na zewnątrz i wewnątrz, zgodnie ze strategią firmy;
* Organizacja i nadzorowanie spotkań promujących organizacje oraz produkty;
* Zarządzanie portfelem klientów;
* Zarządzanie największymi projektami realizowanymi w regionie;
* Zarządzanie standardami we współpracy z klientami;
* Zapewnienie optymalnych środków i zasobów w celu realizacji celów i strategii;
* Kreowanie sprzedaży poprzez wskazywanie potencjalnych możliwości rynkowych;
* Raportowanie;
* Rozliczanie zespołu;
* Codzienne wsparcie zespołu;
kierownik ds. kluczowych klientów
Sprzedaż szkoleń, konsultacji oraz usług edukacyjnych z zakresu IT, zarządzania organizacją, projektami, analizowania procesów biznesowych, prawa i finansów oraz doskonalenia umiejętności społecznych.
* Umiejętne zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami;
* Rozbudowywanie sieci klientów poprzez pozyskiwanie nowych organizacji do współpracy. Obecnie baza liczy 40 firm, w tym 12 o statusie kluczowym (Grupa mBank, ABB, BSH, Tate&Lyle, InfoSys, Nordea, GDDKiA, GE, GK PELION, Politechnika Łódzka, Uniwersytet Medyczny, 7N);
* Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami B2B;
* Skuteczne negocjacje warunków umów handlowych, również w skali globalnej;
* Opracowywanie umów (ramowych, lojalnościowych, SLA) oraz nadzór nad wykonaniem zawartych tam postanowień.
* Umocnienie pozycji firmy na rynku, zwiększenie obrotów, stabilizacja poziomu przychodu
i realizacji planów sprzedażowych.
* Koordynowanie realizacji projektów kluczowych – badanie/analiza potrzeb klienta, spotkania z trenerami, wycena, nadzór nad realizacją i zachowanie terminowego odbioru. Projekty dedykowane.
* Dokonywanie analiz rentowności produktów i projektów, wykonywanie badań rynku. Zwiększenie konkurencyjności oferty;
* Efektywna realizacja planów sprzedażowych;
* Zarządzanie zespołem – wdrożenia nowych pracowników, rozbudowa struktur zespołu przez rekrutację, analiza efektywności pracy, coaching, mentoring, wspieranie w codziennej pracy jak również w wykonaniu kluczowych zadań. Koordynacja pracy całego działu sprzedaży.
* Udział w tworzeniu i przygotowywaniu seminariów produktowych i projektów szkoleniowych – testowanie nowych produktów.
* Umiejętne zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami;
* Rozbudowywanie sieci klientów poprzez pozyskiwanie nowych organizacji do współpracy. Obecnie baza liczy 40 firm, w tym 12 o statusie kluczowym (Grupa mBank, ABB, BSH, Tate&Lyle, InfoSys, Nordea, GDDKiA, GE, GK PELION, Politechnika Łódzka, Uniwersytet Medyczny, 7N);
* Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami B2B;
* Skuteczne negocjacje warunków umów handlowych, również w skali globalnej;
* Opracowywanie umów (ramowych, lojalnościowych, SLA) oraz nadzór nad wykonaniem zawartych tam postanowień.
* Umocnienie pozycji firmy na rynku, zwiększenie obrotów, stabilizacja poziomu przychodu
i realizacji planów sprzedażowych.
* Koordynowanie realizacji projektów kluczowych – badanie/analiza potrzeb klienta, spotkania z trenerami, wycena, nadzór nad realizacją i zachowanie terminowego odbioru. Projekty dedykowane.
* Dokonywanie analiz rentowności produktów i projektów, wykonywanie badań rynku. Zwiększenie konkurencyjności oferty;
* Efektywna realizacja planów sprzedażowych;
* Zarządzanie zespołem – wdrożenia nowych pracowników, rozbudowa struktur zespołu przez rekrutację, analiza efektywności pracy, coaching, mentoring, wspieranie w codziennej pracy jak również w wykonaniu kluczowych zadań. Koordynacja pracy całego działu sprzedaży.
* Udział w tworzeniu i przygotowywaniu seminariów produktowych i projektów szkoleniowych – testowanie nowych produktów.
Kierownik ds. Sprzedaży
- Pozyskiwanie kluczowych klientów;
- Koordynowanie współpracy z obecnymi kluczowymi klientami;
- Wdrażanie i koordynowanie wewnętrznego, jednolitego systemu sprzedaży;
- Wdrażanie strategii komunikacji firma-klient;
- Wdrażanie promocji produktowych;
- Optymalizacja działań w ramach budżetu wsparcia sprzedaży;
- Planowanie i realizacja sprzedażowych akcji specjalnych dla szkoleń otwartych;
- Koordynacja pracy działu sprzedaży;
- Weryfikacja raportów tygodniowych;
- Optymalizacja pracy działu sprzedaży;
- Monitoring wierzytelności;
- Coaching oraz mentoring działy sprzedaży;
- Monitorowanie sytuacji rynkowej i analiza działalności konkurencji;
- Analiza produktowa konkurencji;
- Analiza cenowa konkurencji;
- Realizowanie założonych celów marketingowych;
- Promowanie produktów i usług z oferty firmy;
- Realizowanie projektów marketingowych, poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży usług;
- Prowadzenie analiz i badań rynku;
- koordynacja współpracy z dostawcami kampanii reklamowych (min. magazyn „Programista”)
- Tworzenie strategii komunikacji i zarządzanie treścią na firmowej stronie na portalu Facebook, blogach trenerskich;
- Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie przygotowywania materiałów poligraficznych i promocyjnych;
- Koordynowanie współpracy z obecnymi kluczowymi klientami;
- Wdrażanie i koordynowanie wewnętrznego, jednolitego systemu sprzedaży;
- Wdrażanie strategii komunikacji firma-klient;
- Wdrażanie promocji produktowych;
- Optymalizacja działań w ramach budżetu wsparcia sprzedaży;
- Planowanie i realizacja sprzedażowych akcji specjalnych dla szkoleń otwartych;
- Koordynacja pracy działu sprzedaży;
- Weryfikacja raportów tygodniowych;
- Optymalizacja pracy działu sprzedaży;
- Monitoring wierzytelności;
- Coaching oraz mentoring działy sprzedaży;
- Monitorowanie sytuacji rynkowej i analiza działalności konkurencji;
- Analiza produktowa konkurencji;
- Analiza cenowa konkurencji;
- Realizowanie założonych celów marketingowych;
- Promowanie produktów i usług z oferty firmy;
- Realizowanie projektów marketingowych, poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży usług;
- Prowadzenie analiz i badań rynku;
- koordynacja współpracy z dostawcami kampanii reklamowych (min. magazyn „Programista”)
- Tworzenie strategii komunikacji i zarządzanie treścią na firmowej stronie na portalu Facebook, blogach trenerskich;
- Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie przygotowywania materiałów poligraficznych i promocyjnych;
Doradca Handlowy B2B
Polkomtel S.A.
- Pozyskanie nowych klientów (B2B);
- obsługa i utrzymanie relacji z aktualnymi klientami, obsługa posprzedażna;
- optymalizacja kosztów telekomunikacyjnych nowych oraz obecnych klientów;
- wdrażanie nowych technologii i rozwiązań telekomunikacyjnych;
- wprowadzanie nowych planów taryfowych u obecnych i nowych klientów;
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
- współpraca z centrami call center i optymalizacja ich działania
- obsługa i utrzymanie relacji z aktualnymi klientami, obsługa posprzedażna;
- optymalizacja kosztów telekomunikacyjnych nowych oraz obecnych klientów;
- wdrażanie nowych technologii i rozwiązań telekomunikacyjnych;
- wprowadzanie nowych planów taryfowych u obecnych i nowych klientów;
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
- współpraca z centrami call center i optymalizacja ich działania
Przedstawiciel Techniczno-Handlowy
- pozyskiwanie nowych biznesów;
- utrzymywanie kontaktów z dystrybutorami;
- utrzymywanie kontaktów z klientami ostatecznymi;
- utrzymywanie kontaktów z kanałem DIY;
- monitorowanie działań konkurencji;
- tworzenie strategii sprzedaży na podległym terenie woj. Łódzkim, Kujawsko – Pomorskim, Wielkopolsce;
- koordynowanie ogólnopolskiego projektu „Lincoln Electric for Welding Schools” funkcja Project Menagera
- utrzymywanie kontaktów z dystrybutorami;
- utrzymywanie kontaktów z klientami ostatecznymi;
- utrzymywanie kontaktów z kanałem DIY;
- monitorowanie działań konkurencji;
- tworzenie strategii sprzedaży na podległym terenie woj. Łódzkim, Kujawsko – Pomorskim, Wielkopolsce;
- koordynowanie ogólnopolskiego projektu „Lincoln Electric for Welding Schools” funkcja Project Menagera
Przedstawiciel handlowy o profilu B2B
- rozwój wolumenu sprzedaży na podległym regionie;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- stała i systematyczna obsługa obecnych klientów;
- wprowadzanie akcji promocyjnych;
- obsługa kanału PETROL (sprzedaż oraz serwis);
- obsługa sieci sprzedaży hurtowej;
- obsługa wierzytelności;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- stała i systematyczna obsługa obecnych klientów;
- wprowadzanie akcji promocyjnych;
- obsługa kanału PETROL (sprzedaż oraz serwis);
- obsługa sieci sprzedaży hurtowej;
- obsługa wierzytelności;
Przedstawiciel Handlowy
- tworzenie bazy klientów detalicznych, planów ich odwiedzin;
- rozwój dystrybucji produktów;
- wprowadzanie nowych produktów;
- wprowadzanie umów partnerskich – lojalnościowych;
- prowadzenie merchandisingu w podległych PSD;
- raportowanie wyników dystrybucji, sprzedaży oraz akcji promocyjnych do Kierownika ds. Rynku Detalicznego;
- wsparcie sprzedażowe półhurtów na podległym regionie;
- współpraca z działami sprzedaży hurtowej;
* funkcja PO Kierownika ds. Rynku Detalicznego
- rozwój dystrybucji produktów;
- wprowadzanie nowych produktów;
- wprowadzanie umów partnerskich – lojalnościowych;
- prowadzenie merchandisingu w podległych PSD;
- raportowanie wyników dystrybucji, sprzedaży oraz akcji promocyjnych do Kierownika ds. Rynku Detalicznego;
- wsparcie sprzedażowe półhurtów na podległym regionie;
- współpraca z działami sprzedaży hurtowej;
* funkcja PO Kierownika ds. Rynku Detalicznego
Szkolenia i kursy
* OMG Certified UML Professional 2 Foundation
* Analizowanie i modelowanie systemów IT z wykorzystaniem UML2
* Agile Project Management™ Foundation
* Akredytowane szkolenie PRINCE2® Foundation
* „Kształtowanie Wizerunku” – Dress Code
• Instytut Wolnej Myśli
System Sprzedaży IMPACT
• FPL Łódź, na licencji The Brooks Group
„Inteligencja Emocjonalna EQ”
• FPL Łódź, na licencji The Brooks Group
„W harmonii z czasem”
• FOCUSO Executive Coaching & Consulting
“Sprawiam, że kupują”
• FOCUSO Executive Coaching & Consulting
Zimowy Kurs Bezpiecznej jazdy samochodem
• Automobilklub Wrocławski
„Budowanie długofalowych relacji biznesowych z elementami sprzedaży i negocjacji”
• CATMAN
„Standardy merchandisingowe w etapach wizyty handlowej”
• ABC Trade Marketing
„Profesjonalne Techniki Sprzedaży”
• Grupa FOKUS
Informatyczny Program Edukacyjny „CYBERSKiLLS”
• Tomaszowski Inkubator Przedsiębiorczości
* Analizowanie i modelowanie systemów IT z wykorzystaniem UML2
* Agile Project Management™ Foundation
* Akredytowane szkolenie PRINCE2® Foundation
* „Kształtowanie Wizerunku” – Dress Code
• Instytut Wolnej Myśli
System Sprzedaży IMPACT
• FPL Łódź, na licencji The Brooks Group
„Inteligencja Emocjonalna EQ”
• FPL Łódź, na licencji The Brooks Group
„W harmonii z czasem”
• FOCUSO Executive Coaching & Consulting
“Sprawiam, że kupują”
• FOCUSO Executive Coaching & Consulting
Zimowy Kurs Bezpiecznej jazdy samochodem
• Automobilklub Wrocławski
„Budowanie długofalowych relacji biznesowych z elementami sprzedaży i negocjacji”
• CATMAN
„Standardy merchandisingowe w etapach wizyty handlowej”
• ABC Trade Marketing
„Profesjonalne Techniki Sprzedaży”
• Grupa FOKUS
Informatyczny Program Edukacyjny „CYBERSKiLLS”
• Tomaszowski Inkubator Przedsiębiorczości
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
FOTOGRAFIA
Muzyka
Kino
Psychologia
Nowości techniczne, teleinformatyczne
Żeglarstwo
Muzyka
Kino
Psychologia
Nowości techniczne, teleinformatyczne
Żeglarstwo
Grupy
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Lincoln Electric ExEmployees
Grupa byłych pracowników firmy Lincoln Electric lidera branży spawalniczej.