Artur Piegat

Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Tchibo Coffee Service Polska Sp. z o.o
Starszy Kierownik ds. Klientów Kluczowych
Tchibo Coffee Service Polska Sp. z o.o
Kierownik ds. Klientów Kluczowych
- zarządzanie kluczowymi klientami (rozpoczęcie, utrzymanie, rozwój współpracy),
- akwizycja oraz pozyskanie nowych klientów dla firmy w segmencie B2B,
- prezentacja produktów oraz urządzeń wchodzących w skład świadczonych usług,
- negocjacje i renegocjacje kontraktów, uzgodnienia obrotów wolumenowych i wartościowych, bonusów, pozostałych warunków współpracy,
- przygotowywanie i realizowanie planów sprzedaży, budżetów wsparcia sprzedaży, budżetów kosztów stałych,
- analizy klientów KA pod względem programu asortymentowego, cen, działalności konkurencji etc.
- monitoring oraz egzekucja realizacji zapisów zawartych w umowach.
Orange Polska S.A.
Key Account Manager ds. Dystrybutorów
- współpraca z Kluczowymi Klientami – Dystrybutorami w obszarze sprzedaży oferty pre-paid Orange,
- rozwój dystrybucji numerycznej oraz ważonej dla produktów pre-paid Orange,
- współpraca z Dystrybutorami w temacie organizacji akcji promocyjnych w punktach Detalicznych przez nich obsługiwanych,
- planowanie wydatków i rozliczanie akcji z budżetu promocyjnego,
- negocjacje warunków handlowych,
- realizacja planów sprzedaży (miesięcznych, kwartalnych),
- kontrola oddziałów i filii Dystrybutorów,
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z Dystrybutorami,
- aktywna i efektywna współpraca z innymi Pionami wewnątrz korporacji (Marketing, Trade Marketing, Komunikacja),
- prowadzenie dodatkowych projektów.
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Programów Motywacyjnych
- współpraca przy tworzeniu i modyfikacjach pozawynagrodzeniowego programu motywacyjnego skierowanego dla pracowników z pierwszej linii sprzedaży,
- uczestnictwo w tworzeniu aplikacji komputerowych rozliczających akcje i konkursy wchodzące w skład programu,
- współpraca przy tworzeniu założeń i konkretnych rozwiązań przy wprowadzaniu programu motywacyjnego do całej grupy kapitałowej TP,
- opiniowanie regulaminów do akcji i konkursów pod względem korzyści i zagrożeń z nich płynących,
- dostarczanie analiz i raportów z akcji i konkursów oraz opiniowanie przeprowadzonych działalności pod względem skuteczności i opłacalności dla firmy,
- inicjowanie, wdrażanie usprawnień w obsłudze programu,
- koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi związane z programem motywacyjnym,
- monitorowanie i usprawnianie komunikacji z uczestnikami programu motywacyjnego,
- pomoc przy organizacji imprez, konferencji oraz innych wydarzeń związanych z konkursami.
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Wspomagania Sprzedaży
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Analiz i Komunikacji
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Zakład Produkcyjny KAROŃ (Firma zajmująca się produkcją wyposażenia dla poligrafii, geodezji i biur)
Logo
Przedstawiciel Handlowy
STAN s.c. (Firma zajmująca się hurtową i detaliczną sprzedażą zegarków)

Szkolenia i kursy

„Standardy współpracy z klientem wewnętrznym” – 2004r, Nowe Motywcje,
„Excell – poziom zaawansowany” – 2005r, CSS Edusoft,
„Skuteczne rozwiązywanie konfliktów” – 2006r, IDEA! Managment Konsulting,
„Profesjonalne negocjacje” – 2007r, Nowe Motywcje,
„Zaawansowane techniki negocjacyjne” - 2007r, Nowe Motywcje,
„LIVON” – 2007r, House of Skills,
„Latte Art” – 2008r, Coffe Zone,
„Niezawodne i kreatywne metody pozyskiwania klientów“ – 2010r, trener - Krzysztof Podstawka, Education First.

Edukacja

Logo
Wydział Inżynierii Materiałowej, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

piłka nożna, motoryzacja, fotografia, żeglarstwo, nurkowanie, nowe technologie

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.