Artur Pawlas
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego, Can-Pack SA
Katowice,
śląskie
Umiejętności
Active Directory
ADSL
C++
Światłowody
HTML
Joomla
Linux
MySQL
Administracja sieci
PHP
Samba
administracja systemami
TCP / IP
VDSL
System Windows
SQL Server
cisco
Routing Switching Cisco,
Windows Server 2003/2008/2012
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
- bieżące wparcie techniczne użytkowników (rozwiązywanie problemów sprzętowych i aplikacyjnych, naprawa sprzętu komputerowego, szkolenia użytkowników z zakresu obsługi aplikacji użytkowych)
- obsługa zgłoszeń serwisowych
- współpraca z trzecim poziomem wsparcia
- przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego oraz aktualizacja oprogramowania
- weryfikacja i odbiór wyposażenia IT dostarczonego przez dostawcę oraz współpraca z serwisami producentów sprzętu
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej
- udział w projektach w obszarze rozwoju: infrastruktury IT oraz systemu ServiceDesk
- obsługa zgłoszeń serwisowych
- współpraca z trzecim poziomem wsparcia
- przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego oraz aktualizacja oprogramowania
- weryfikacja i odbiór wyposażenia IT dostarczonego przez dostawcę oraz współpraca z serwisami producentów sprzętu
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej
- udział w projektach w obszarze rozwoju: infrastruktury IT oraz systemu ServiceDesk
Specjalista ds. wsparcia technicznego
- bieżące wparcie techniczne użytkowników (rozwiązywanie problemów sprzętowych i aplikacyjnych, naprawa sprzętu komputerowego, szkolenia użytkowników z zakresu obsługi aplikacji użytkowych)
- obsługa zgłoszeń serwisowych
- współpraca z drugim poziomem wsparcia
- przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego oraz aktualizacja oprogramowania
- weryfikacja i odbiór wyposażenia IT dostarczonego przez dostawcę oraz współpraca z serwisami producentów sprzętu
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej
- monitorowanie i weryfikacja konfiguracji na urządzeniach sieciowych (switche, palo alto)
- administracja zakładowym CCTV
- udział w projektach w obszarze rozwoju: infrastruktury IT oraz systemu ServiceDesk
- obsługa zgłoszeń serwisowych
- współpraca z drugim poziomem wsparcia
- przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego oraz aktualizacja oprogramowania
- weryfikacja i odbiór wyposażenia IT dostarczonego przez dostawcę oraz współpraca z serwisami producentów sprzętu
- tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej
- monitorowanie i weryfikacja konfiguracji na urządzeniach sieciowych (switche, palo alto)
- administracja zakładowym CCTV
- udział w projektach w obszarze rozwoju: infrastruktury IT oraz systemu ServiceDesk
Stanowisko ds Lokalnej Obsługi Użytkownika
- bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów informatycznych eksploatowanych na stanowiskach komputerowych
- bezpośrednia diagnostyka stanu urządzeń infrastruktury IT
- realokacja infrastruktury IT między lokalizacjami
- usuwanie awarii wykrytych przez monitoring
- wdrażanie nowych aktualizacji oraz wycofywanie z eksploatacji zdezaktualizowanych systemów informatycznych
- realizacja wymagań bezpieczeństwa dla systemów i sieci teleinformatycznych
- współpraca z innymi działami IT
- administracja serwerami na placówkach pocztowych
- bezpośrednia diagnostyka stanu urządzeń infrastruktury IT
- realokacja infrastruktury IT między lokalizacjami
- usuwanie awarii wykrytych przez monitoring
- wdrażanie nowych aktualizacji oraz wycofywanie z eksploatacji zdezaktualizowanych systemów informatycznych
- realizacja wymagań bezpieczeństwa dla systemów i sieci teleinformatycznych
- współpraca z innymi działami IT
- administracja serwerami na placówkach pocztowych
Technik systemów teleinformatycznych
Ertel Sp. z o.o.
- wykonywanie prac z zakresu teleinformatyki tj prace instalacyjne, wdrożeniowe, testowe, konserwacyjne, remontowe, urządzeń elektronicznych i systemów informatycznych;
- obsługa i wspieranie klientów;
- pomoc merytoryczna przy ustalaniu ofert handlowych;
- codzienna kontrola pracy urządzeń i systemów informatycznych w celu zachowania ciągłości ich pracy;
- aktualizacja dokumentacji technicznej w zakresie sieci i urządzeń oraz programów;
- administracja siecią (quagga, zebra, cisco IOS);
- administracja serwerami usług (postfix, bind, apache, samba, iptables, proftpd);
- realizacja projektów sieci teleinformatycznej;
- obsługa i wspieranie klientów;
- pomoc merytoryczna przy ustalaniu ofert handlowych;
- codzienna kontrola pracy urządzeń i systemów informatycznych w celu zachowania ciągłości ich pracy;
- aktualizacja dokumentacji technicznej w zakresie sieci i urządzeń oraz programów;
- administracja siecią (quagga, zebra, cisco IOS);
- administracja serwerami usług (postfix, bind, apache, samba, iptables, proftpd);
- realizacja projektów sieci teleinformatycznej;
młodszy technik systemów teleinformatycznych
Ertel Sp. z o.o.
- wykonywanie prac z zakresu teleinformatyki tj prace instalacyjne, wdrożeniowe, testowe, konserwacyjne, remontowe, urządzeń elektronicznych i systemów informatycznych;
- obsługa i wspieranie klientów;
- pomoc merytoryczna przy ustalaniu ofert handlowych;
- codzienna kontrola pracy urządzeń i systemów informatycznych w celu zachowania ciągłości ich pracy;
- aktualizacja dokumentacji technicznej w zakresie sieci i urządzeń oraz programów;
- administracja siecią;
- administracja serwerami usług;
- obsługa i wspieranie klientów;
- pomoc merytoryczna przy ustalaniu ofert handlowych;
- codzienna kontrola pracy urządzeń i systemów informatycznych w celu zachowania ciągłości ich pracy;
- aktualizacja dokumentacji technicznej w zakresie sieci i urządzeń oraz programów;
- administracja siecią;
- administracja serwerami usług;
serwisant
Pixelnet
- instalacje okablowania strukturalnego,
- administracja Windows Server 2003,
- administracja siecią komputerową,
- naprawa sprzętu komputerowego,
- konfiguracja urządzeń sieciowych,
- usuwanie usterek sieciowych,
- projektowanie stron oraz modyfikacja istniejących,
- obsługa klientów,
- sprawowanie opieki informatycznej nad sprzętem oraz oprogramowaniem.
- administracja Windows Server 2003,
- administracja siecią komputerową,
- naprawa sprzętu komputerowego,
- konfiguracja urządzeń sieciowych,
- usuwanie usterek sieciowych,
- projektowanie stron oraz modyfikacja istniejących,
- obsługa klientów,
- sprawowanie opieki informatycznej nad sprzętem oraz oprogramowaniem.
Szkolenia i kursy
Cisco Certified Network Associate;
Wprowadzenie do techniki światłowodowej i warsztaty praktyczne z budowy linii optotelekomunikacyjnych;
ITIL 4 Foundation;
MD-101 Modern desktop administrator part 2;
Kurs Administratorów Bezpieczeństwa Informacji;
URE do 1 kV (SEP);
Wprowadzenie do techniki światłowodowej i warsztaty praktyczne z budowy linii optotelekomunikacyjnych;
ITIL 4 Foundation;
MD-101 Modern desktop administrator part 2;
Kurs Administratorów Bezpieczeństwa Informacji;
URE do 1 kV (SEP);
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
sport, motoryzacja, sprzęt komputerowy, film, polityka
Inne
Umiejętności:
- Języki programowania: C, C++, PHP
- Bazy danych: Oracle, MySQL
- Web: HTML, CSS
- CMS: Joomla, Wordpress
- Systemy operacyjne: z rodziny Windows, Linux, Cisco IOS
- Wirtualizacja: VirtualPC, VirtualBox
- Znajomość sieci opartych na TCP/IP oraz ich protokołów
- Znajomość urządzeń CISCO
- Znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa sieci komputerowych
- Znajomość zagadnień dotyczących sieci bezprzewodowych
- Języki programowania: C, C++, PHP
- Bazy danych: Oracle, MySQL
- Web: HTML, CSS
- CMS: Joomla, Wordpress
- Systemy operacyjne: z rodziny Windows, Linux, Cisco IOS
- Wirtualizacja: VirtualPC, VirtualBox
- Znajomość sieci opartych na TCP/IP oraz ich protokołów
- Znajomość urządzeń CISCO
- Znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa sieci komputerowych
- Znajomość zagadnień dotyczących sieci bezprzewodowych