Doświadczenie zawodowe
Zarządzający Dyrektor Wydawniczy, Dyrektor ds. Reklamy
W latach 2006-2012 zarządzanie portalami informacyjno-społecznościowymi MM Moje Miasto wydawanymi przez Media Regionalne sp. z o.o. (od wprowadzenia na rynek do działalności operacyjnej, po 4 latach na rynku blisko 2 mln RU), wdrażanie nowych tygodników bezpłatnych na wybrane rynki (Szczecin, Lublin). w latach 2000-2006 praca w dziennikach - prasa płatna na stanowiskach menedżerskich w obszarze reklamy, marketingu i zarządzania (Głos Pomorza - Dyr. Biura Reklamy / Prezes, Głos Koszaliński - Dyr. Marketingu i Reklamy / Wice Prezes, Głos Szczeciński - Dyr. Handlowy), prowadzenie wielu innowacyjnych projektów biznesowych dla grupy MR, budowa struktur handlowych dla wyżej opisanych projektów (w tym budowa działów crossmediowych), szkolenia, coaching, operacyjne zarządzanie sprzedażą z odpowiedzialnością za planowanie i wykonanie budżetów w poszczególnych kanałach sprzedaży, zarządzanie oddziałem i odpowiedzialność za wynik. Największa ilość bezpośrednio podległych pracowników - 115 (w tym w strukturach reklamowych 76). Powyższe poparte bardzo dobrą znajomością rynku internetowego i prasowego, rynku wydawców regionalnych i ogólnopolskich, rynku klientów bezposrednich i agencyjnych oraz badań mediów.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing handlowy
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media