Artur Baranowski

Pan od kultury i wina.
Kołobrzeg, zachodniopomorskie

Umiejętności

Copywriting Marketing Skrupulatny Negocjacje kreatywność Szkolenia pracowników Marketing internetowy sprzedaż internetowa Prawo jazdy kat B Planowanie Organizowanie Publikacje sommelier

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Owner
Somm w dom
Prowadzenie szkoleń i degustacji tematycznych. Tworzenie podcastu o kulturze winiarskiej.
Logo
Dziennikarz
Portal zcyklu.pl
Redagowanie autorskiej rubryki "Winne the book".
Recenzowanie literatury.
Logo
Owner
Winebook
Winne konsultacje. Degustacje i szkolenia winiarskie.
Logo
Specjalista ds. marketingu
Quality Yachting/Sailorport
Rozwój marki, zwiększanie ruchu w witrynach internetowych, tworzenie i obsługa profili na portalach społecznościowych..
Doradztwo strategiczne, w tym tworzenie strategii sprzedaży czarterów jachtu i restauracji.
Management restauracji (logistyka, tworzenie ofert i costfood, organizacja konferencji).
Logo
Business marketer
Top Wina Świata
•Rozwój marki, zwiększanie ruchu w witrynach internetowych.
•Doradztwo strategiczne, w tym tworzenie strategii sprzedaży.
•Organizacja sprzedaży internetowej.
Logo
Specjalista ds. organizacyjno-promocyjnych
Kołobrzeska Lokalna Grupa Rybacka
Organizacja, promocja, logistyka, rozliczenia funduszy unijnych.
Logo
Dyrektor
Ośrodek Kultury w Ustroniu Morskim
• planowanie działalności merytorycznej (koordynowanie prac
• projektowanie budżetów rocznych)
• koordynowanie działalności instytucji
• rozwój kultury w gminie
• promocja instytucji i samorządu
Logo
Specjalista ds. marketingu i organizacji imprez
Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu
Logo
Kierownik Biura Marketingu
Uzdrowisko Kamień Pomorski Sp. z o.o.
Obsługa klienta – poprzez własną postawę kształtowałem wśród podwładnych właściwe podejście do klienta.
Szkolenie pracowników – stworzyłem zespół Działu Marketingu i prowadziłem szkolenia personelu.
Planowanie i sprzedaż – stworzyłem strategię sprzedaży i preliminarz wydatków i wpływów, wnoszącą zmianę procedur sprzedaży usług.
Logo
Kierownik Biura Promocji
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
prowadzenie bieżącej polityki informacyjnej powiatu,
koordynowanie współpracy z zagranicą,
koordynowanie współpracy z mediami.
Kurier Szczeciński
Dziennikarz (kierownik oddziału)

Szkolenia i kursy

Kurs Dziennikarski (organizator: Fundacja Batorego i BBC),
Kurs „Zarządzanie jednostką kultury”,
Kurs „Menedżer kultury”,
Kurs "Coaching w pracy menadżerów i kadry kierowniczej".
Kurs Wine & Spirit Education Trust l. 3

Edukacja

Logo
WSET, zawodowe
Wine & Spirit Education Tust
Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi i ubezpieczenia społeczne, studia podyplomowe
Politechnika Koszalińska
Logo
Politologia, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. J. Korczaka w Warszawie
Logo
Komunikacja Społeczna i Public Relations, licencjackie
Politechnika Koszalińska

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Moje pasje: kultura, literatura. Jestem sommelierem i winnym edukatorem.

Organizacje

Kołobrzeskie Stowarzyszenie Inteligencji Twórczej (prezes i wiceprezes - 15 lat).
Przewodniczący Rady Kultury przy Prezydencie Miasta Kołobrzeg (współtworzyłem Strategię Kultury Miasta Kołobrzeg 2009-2020),

Inne

Najpełniej realizuję się w projektach kreatywnych.
Moje pasje: literatura, winokultura.

Grupy

Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość