Tomasz Kania

Tomasz Kania

Senior IT Service Delivery Lead
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

PAYBACK Poland (Loyalty Partner Polska Sp. z o. o.)
Head of IT Products & Services
o Technical Key Account Management for all internal and external customers
o IT Poject Management
o Product Development
o IT Management
o People Management
o IT Products Delivery
Hewlett-Packard
Service Owner & Global Application Owner
Service Level Management
Logo
Change Manager, ICT Consultant, Senior ICT Specialist
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o. & British Telecon
• Escalation Lead
• RP (Regional Professional) for voice environment in Poland
• Due diligence process owner and team leadership
• Business Continuity Plan coordinator within BT-HP alliance contract teams
• ITIL : Incident/Problem management
Logo
System Administration
before...
Networking, system administration, LAN, WAN security management.

Szkolenia i kursy

ITIL, PMP

Edukacja

Logo
programowanie i administracja w srodowisku sieciowym, magisterskie
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

• volleyball, table tennis, sport shooting
• many more :)

Inne

M.Sc thesis: “Efficiency Analysis of Networks Secured by Filtering Mechanisms”

Grupy

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
Best Management Practice
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Global Project Management
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team? This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
hp
hp
Grupa pracowników (obecnych; byłych) Hewlett-Packard
Internetowa Platforma Obywatelska
Internetowa Platforma Obywatelska
Grupa zrzeszajaca członków i sympatyków Platformy Obywatelskiej
ISO 20000
ISO 20000
ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT Service Management. It is based on and is intended to supersede the earlier British Standard, BS 15000
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Kania
Kania
Tutaj spotykają się wszyscy noszący nazwisko Kania
Krav Maga
Krav Maga
Walka wręcz w bliskim kontakcie
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski