Umiejętności
Coaching
CRM
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności analityczne
Doświadczenie w sprzedaży B2C, B2B
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Doświadczenie zawodowe
Ogólnopolski Kierownik Sprzedaży
Budowa i rozwijanie struktur sprzedażowych dla spółek wchodzących w skład grupy kapitałowej oraz kreowanie i nadzorowanie realizacji strategii marek, działań promocyjnych i materiałów reklamowych.
• Budowa Contact Center w czterech lokalizacjach (Poznań, Konstantynów Łódzki, Siedlce, Mińsk Mazowiecki) działającego na potrzeby własne oraz klientów zewnętrznych. Sprzedaż telefoniczna, obsługa klienta, działania przez social media; odpowiedzialność za wyniki finansowe i KPI;
• Prowadzenie działalności sprzedażowej związanej z pozyskiwaniem klientów zainteresowanych dotacjami z funduszy unijnych oraz pozyskiwanie inwestorów branżowych dla przedsięwzięć finansowanych z konkursów unijnych;
• Rozbudowa ogólnopolskiej struktury handlowej dla spółki z branży HR (rekrutacja, aktywizacja zawodowa, doradztwo personalne, szkolenia, outsourcing BHP);
• Budowa business case i launch start-up’u zajmującego się pośrednictwem w organizacji wyjazdów służbowych i konferencji dla klientów biznesowych;
• Sprzedaż usług kolokacji oraz outsourcingu IT.
• Budowa Contact Center w czterech lokalizacjach (Poznań, Konstantynów Łódzki, Siedlce, Mińsk Mazowiecki) działającego na potrzeby własne oraz klientów zewnętrznych. Sprzedaż telefoniczna, obsługa klienta, działania przez social media; odpowiedzialność za wyniki finansowe i KPI;
• Prowadzenie działalności sprzedażowej związanej z pozyskiwaniem klientów zainteresowanych dotacjami z funduszy unijnych oraz pozyskiwanie inwestorów branżowych dla przedsięwzięć finansowanych z konkursów unijnych;
• Rozbudowa ogólnopolskiej struktury handlowej dla spółki z branży HR (rekrutacja, aktywizacja zawodowa, doradztwo personalne, szkolenia, outsourcing BHP);
• Budowa business case i launch start-up’u zajmującego się pośrednictwem w organizacji wyjazdów służbowych i konferencji dla klientów biznesowych;
• Sprzedaż usług kolokacji oraz outsourcingu IT.
Regionalny kierownik sprzedaży
Grupa Cyfrowy Polsat
Zarządzanie strukturą sprzedaży wewnętrznej dla Rynku B2C.
Budowanie struktury sprzedażowej D2D w Regionalnych Biurach Sprzedaży.
Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe dla wszystkich podległych struktur w zarządzanym regionie
Rekrutacja i coaching w terenie nowych i obecnych Przedstawicieli Handlowych oraz Kierowników Grup Sprzedażowych
Zarządzanie pracą Instalatorów oraz Asystentek Biur Regionalnych Cyfrowego Polsatu oraz weryfikowanie jakości ich pracy
Dbanie o jakość pracy wszystkich podległych pracowników w zarządzanym regionie
Budowanie struktury sprzedażowej D2D w Regionalnych Biurach Sprzedaży.
Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe dla wszystkich podległych struktur w zarządzanym regionie
Rekrutacja i coaching w terenie nowych i obecnych Przedstawicieli Handlowych oraz Kierowników Grup Sprzedażowych
Zarządzanie pracą Instalatorów oraz Asystentek Biur Regionalnych Cyfrowego Polsatu oraz weryfikowanie jakości ich pracy
Dbanie o jakość pracy wszystkich podległych pracowników w zarządzanym regionie
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Zarządzanie podległą strukturą wewnętrzną oraz zewnętrzną na Rynku B2C i B2B
Budowanie struktur sprzedażowych w kanałach D2D, Telesprzedaż i POS w celu realizacji planów sprzedażowych na powierzonym terenie
Negocjacje warunków współpracy z firmami partnerskimi, tworzenie umów agencyjnych
Rekrutacja i wdrażanie managerów sprzedaży do swojego zespołu
Nadzór nad procesami szkoleniowymi w zakresie produktowym i sprzedażowym oraz nad jakością i efektywnością sprzedaży struktur wewnętrznych i zewnętrznych na podległym terenie
Weryfikacja poprawności rozliczeń finansowych
Sukcesy na tym stanowisku:
1)Dyplom za najlepszego Kierownika Regionalnego
2) Wynik sprzedażowy stanowił około 33% sprzedaży w całej Polsce w strukturze zarządzanej przez czterech Regionalnych Kierowników Sprzedaży
3) Wprowadzenie w regionie projektu weryfikacji sprzedaży D2D który został zaadoptowany na całą Polskę
Budowanie struktur sprzedażowych w kanałach D2D, Telesprzedaż i POS w celu realizacji planów sprzedażowych na powierzonym terenie
Negocjacje warunków współpracy z firmami partnerskimi, tworzenie umów agencyjnych
Rekrutacja i wdrażanie managerów sprzedaży do swojego zespołu
Nadzór nad procesami szkoleniowymi w zakresie produktowym i sprzedażowym oraz nad jakością i efektywnością sprzedaży struktur wewnętrznych i zewnętrznych na podległym terenie
Weryfikacja poprawności rozliczeń finansowych
Sukcesy na tym stanowisku:
1)Dyplom za najlepszego Kierownika Regionalnego
2) Wynik sprzedażowy stanowił około 33% sprzedaży w całej Polsce w strukturze zarządzanej przez czterech Regionalnych Kierowników Sprzedaży
3) Wprowadzenie w regionie projektu weryfikacji sprzedaży D2D który został zaadoptowany na całą Polskę
Koordynator Sprzedaży Pośredniej
Realizacja planów sprzedażowych poprze koordynowanie działań sprzedażowych na Rynku B2C w województwach Łódzkim i Świętokrzyskim
Prowadzenie szkoleń w zakresie produktowym i sprzedażowym dla wszystkich podległych struktur sprzedaży aktywnej
Nadzór nad przebiegiem procesu sprzedażowego zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami – weryfikacja jakości i efektywności sprzedaży prowadzonej przez zespoły sprzedażowe Autoryzowanych Partnerów
Analiza rynku i konkurencji
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Autoryzowanych Partnerów sprzedaży aktywnej dla Rynku B2C
Sukcesy na tym stanowisku:
1) Uzyskanie tytułu Koordynator roku (za wyniki i rozwój powierzonego obszaru)
2) Dyplomy potwierdzające sukcesy w zarządzaniu obszarem
3) Awans na Kierownika
Prowadzenie szkoleń w zakresie produktowym i sprzedażowym dla wszystkich podległych struktur sprzedaży aktywnej
Nadzór nad przebiegiem procesu sprzedażowego zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami – weryfikacja jakości i efektywności sprzedaży prowadzonej przez zespoły sprzedażowe Autoryzowanych Partnerów
Analiza rynku i konkurencji
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Autoryzowanych Partnerów sprzedaży aktywnej dla Rynku B2C
Sukcesy na tym stanowisku:
1) Uzyskanie tytułu Koordynator roku (za wyniki i rozwój powierzonego obszaru)
2) Dyplomy potwierdzające sukcesy w zarządzaniu obszarem
3) Awans na Kierownika
Doradca Klienta Biznesowego
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych w sektorze biznesowym
Pozyskiwanie nowych Klientów, prowadzenie negocjacji handlowych
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych
Systematyczna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
Współpraca w zespole na rzecz realizacji celów całego działu
Pozyskiwanie nowych Klientów, prowadzenie negocjacji handlowych
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych
Systematyczna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
Współpraca w zespole na rzecz realizacji celów całego działu
Doradca Handlowy
Infopolis Sp. z o.o. autoryzowany przedstawiciel Plus Gsm
Praca w środowisku B2B - główne zadania:
Sprzedaż usług operatora sieci PLUS, prowadzenie negocjacji handlowych.
Budowanie trwałych relacji z klientami
Monitorowanie lokalnego rynku biznesowego
Współpraca z powierzonym portfelem klientów (SME)
Realizacja celów Polkomtel S.A. na powierzonym terenie.
Sprzedaż usług operatora sieci PLUS, prowadzenie negocjacji handlowych.
Budowanie trwałych relacji z klientami
Monitorowanie lokalnego rynku biznesowego
Współpraca z powierzonym portfelem klientów (SME)
Realizacja celów Polkomtel S.A. na powierzonym terenie.
Konsultant Klienta Biznesowego
PCT Patronic autoryzowany przedstawiciel Orange
Zawieranie umów lojalnościowych
Prowadzenie negocjacji handlowych
Pozyskiwanie klientów biznesowych dla operatora Budowanie trwałych relacji z klientem
Realizacja planów sprzedażowych (rynek SME i SOHO).
Monitorowanie działań konkurencji na powierzonym rynku lokalnym
Raportowanie działań marketingowych
Sukcesy na tym stanowisku:
1) Najlepszy wynik sprzedażowy w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez Firmę Siemens
2) Zdobycie pierwszego miejsca w konkursie „ Najwszechstronniejszy Konsultant Klienta Biznesowego”
Prowadzenie negocjacji handlowych
Pozyskiwanie klientów biznesowych dla operatora Budowanie trwałych relacji z klientem
Realizacja planów sprzedażowych (rynek SME i SOHO).
Monitorowanie działań konkurencji na powierzonym rynku lokalnym
Raportowanie działań marketingowych
Sukcesy na tym stanowisku:
1) Najlepszy wynik sprzedażowy w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez Firmę Siemens
2) Zdobycie pierwszego miejsca w konkursie „ Najwszechstronniejszy Konsultant Klienta Biznesowego”
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
NOWOCZESNY MANAGER inspiracje i trendy
Grupa dla kadry managerskiej - ludzi, którzy odpowiadają za rozwój organizacji, wyznaczanie kierunków rozwoju, kształt, motywację i efektywność swojego zespołu.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.