Umiejętności
media mobilne
Social Media Marketing
Strategie mediowe
Zakup mediów
Kampanie reklamowe
media eletroniczne
Planowanie mediów
Marketing Mobilny
Zarządzanie produktem
Kampanie marketingowe
Analiza mediów
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
BLUSH Stylizacja i Wizaż
Wyzwanie? Przekazać wiedzę i umiejętności tym, którzy wierzą w sukces swojego wizerunku
Hitchcock
Forum wielbicieli twórczości Alfreda Hitchcock'a - jednego z największych twórców kina w historii, ojca gatunku nazywanego "suspence".
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów