Anna Raczek

✔Sprzedaż ✔Zarządzanie Zespołem ✔Marketing
Bielsko-Biała, śląskie

Umiejętności

B2B B2C Content Marketing Copywriting CRM Microsoft Office Social Media Zarządzanie zespołem Marketing internetowy Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B CSM

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. marketingu
GFS Poland Sp.z.o.o.
• Prowadzę bloga firmowego – artykuły, przepisy, aktualności
• Przygotowuję i wysyłam newslettery
• Dbam o aktualność informacji na stronie internetowej
• Tworzę opisy produktów na stronę internetową
• Tworzę i planuję działania marketingowe w ścisłej współpracy z Działem Sprzedaży
• Prowadzę profile w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram)
• Współtworzę z grafikiem materiały marketingowe (ulotki, katalogi produktowe, prezentacje sprzedażowe)
• Organizuję wyjazdy i uczestniczę w konferencjach branżowych i targach
• Jestem odpowiedzialna za tworzenie akcji marketingowych promujących produkty
• Przygotowuję i publikuję reklamy w prasie
• Współpracuję z Influencerami

Osiągniecia:
• Utworzyłam bloga firmowego http://incola.com.pl/blog/ i opracowałam ponad 120 treści (artykuły, aktualności, przepisy)
• Utworzyłam od podstaw nową stronę internetową (koncepcja, teksty): http://incola.com.pl
• Rozwinęłam profil na Instagramie z 89 obserwatorów do 3400
• Zorganizowałam wyjazd na 15 wydarzeń wystawienniczych w całej Polsce
• Wprowadziłam na rynek 17 nowych produktów
• Współpracowałam z ponad 100 influencerami
Logo
Manager obiektu
Arena Zoltar
Zarządzałam 4-osobowym zespołem
• Delegowałam, nadzorowałam i rozliczałam wykonanie zadań
• Prowadziłam rekrutację pracowników
Byłam odpowiedzialna za funkcjonowanie lokalu i wdrażanie usprawnień
• Analizowałam wyniki finansowe przedsiębiorstwa
• Nadzorowałam prawidłowy obieg dokumentów
• Kontrolowałam poziom zapasów
• Wykonywałam i rozliczałam inwentaryzację
Byłam odpowiedzialna za wyniki sprzedaży
• Opracowywałam i finalizowałam oferty dla klientów indywidualnych i biznesowych
• Kreowałam i wdrażałam usługi w odpowiedzi na potrzeby klientów
Planowałam i realizowałam strategię marketingową i komunikacji
• Prowadziłam analizy danych marketingowych i konkurencji
• Dbałam o całościowy kształt kampanii marketingowych
• Prowadziłam działania mające na celu ujednolicenie wizerunek firmy
• Rozwijałam współpracę z lokalnymi partnerami
• Prowadziłam profile w mediach społecznościowych
• Przygotowywałam materiały reklamowe
• Współpracowałam z dostawcami (grafik, www) i instytucjami publicznymi

Osiągnięcia:
• Od 07/2016r. obiekt otrzymał blisko 100 opinii klientów (Google, Fb, Tripadvisor). Ich średnia to 4,8/5. Ilość opinii wzrosła o 330% w porównaniu do podobnego okresu z poprzedniego roku.
• Przygotowałam i sfinalizowałam ofertę, której wartość to blisko 23% miesięcznego przychodu.
• Przeanalizowałam podobne obiekty rozrywkowe i dostosowałam cennik kluczowej usługi, co przełożyło się na wzrost marżowości tej usługi o 9% jednocześnie podnosząc poziom sprzedaży.
• Obniżyłam rotację pracowników, zbudowałam stały zespół.
• Zaprojektowałam i koordynuję budowę nowej strony internetowej (wkrótce zostanie uruchomiona).
• Zmiana logo firmy, ujednolicenie wizerunku firmy
• Prowadziłam i koordynowałam projekt mapy atrakcji Bielska-Białej. Pozyskałam 6 lokalnych partnerów z branży rozrywkowej. Kolportowałam mapy w 50 hotelach w Bielsku i okolicy oraz w placówkach partnerskich
Logo
Account Manager
WhitePress
• Współpracowałam z domami mediowymi (m.in. Strongest Media, K2, Biuro Podróży Reklamy)
• Byłam odpowiedzialna za współpracę z ok. 1000 wydawców (m.in. Zwierciadło, Interia, Wprost)
• Pozyskiwałam nowych wydawców, negocjowałam warunki współpracy
• Sprawnie zarządzałam skrzynką email.
• Przygotowywałam i realizowałam oferty kampanii content marketingowych dla klientów
• Opracowywałam i wdrażałam usprawnienia interaktywnej platformy WhitePress
• Zarządzałam kontaktami z dziennikarzami i rekrutowałam nowych copywriterów

Osiągnięcia:
• Renegocjowałam warunki współpracy z blisko 1000 wydawców. Skutek, to atrakcyjniejsze ceny publikacji sponsorowanych na większości portali lub dodatkowe korzyści dla klientów zlecających publikację.
Logo
Stażysta marketingowy
Grupa Portali Weselnych
•Telefoniczna i mailowa obsługa klientów
• Pozyskiwanie nowych podmiotów współpracujących z serwisami prowizyjnymi
• Publikowanie i redagowanie treści na portalach internetowych
• Tworzenie artykułów z branży ślubnej
http://www.filmy-wesele.pl/aktualnosci_inspirujace_pomysly_na_plener_slubny,ak,75.html
http://www.filmy-wesele.pl/aktualnosci_filmy_slubne_-_kiedys_i_obecnie,ak,79.html
http://www.filmy-wesele.pl/aktualnosci_filmy_narzeczenskie,ak,78.html

Osiągnięcia:
Po okresie stażu zatrudnienie w firmie WhitePress (należącej do tego samego właściciela)
Logo
Kierownik Zmiany/Barista
So!Coffee
• Zarządzanie podległym zespołem pracowników
• Wyznaczanie celów i motywowanie zespołu do ich osiągania
• Prowadzenie szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi klienta
• Pełna odpowiedzialność za kawiarnię pod nieobecność kierownika
• Raportowanie osiągnięć indywidualnych i zespołowych do przełożonego
• Rozliczanie raportów i utargów dziennych

Osiągnięcia:
Od 07/2014 awans na stanowisko Kierownika zmiany
Nagroda za doskonałą obsługę klientów i spełnianie ich oczekiwań
Mój zespół zajął 5 miejsce na 54 w zespołowym konkursie sprzedaży kampanii promocyjnej
Logo
Sprzedawca w sklepie ekologicznym
Sklep ekologiczny Gazdówka
• Obsługiwałam klientów
• Rozwijałam ofertę produktową
• Wprowadzałam rozwiązania zwiększające sprzedaż
•Byłam odpowiedzialna za poziom zapasów produktów oraz dostępny asortyment
•Prowadziłam dokumentację sanitarną HACCP
•Współpracowałam z dostawcami
•Wystawiałam faktury Vat

Szkolenia i kursy

15.03.2016 r. udział w konferencji "Psychologia przywództwa XXI w." Mateusza Grzesiaka - Katowice
1.03.2016 r. certyfikat uczestnictwa w konferencji I Love Maketing - Warszawa
29.12.2015 r. szkolenie internetowe "Media społecznościowe w biznesie"
7.05.2014 r. SO!COFFEE - szkolenie wewnętrzne dla kierowników - Katowice

Edukacja

Logo
Zarządzanie, spec. menedżerska, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
zarządzanie, licencjackie
Bielska Wyższa Szkoła im. Józefa Tyszkiewicza

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo

Zainteresowania

Zdrowy tryb życia (prowadzę Instagram, gdzie regularnie umieszczam swoje przepisy na fit śniadania https://www.instagram.com/ann.1262/)
Podróże (regularnie zwiedzam nowe miejsca – głównie w Europie)
Branża restauracyjna
Literatura biznesowa

Organizacje

Szkolna Komisja Programowa w Bielskiej Wyższej Szkole Im. Józefa Tyszkiewicza (potwierdzone referencjami)

Inne

• Praca magisterska: "„Kompetencje i narzędzia menedżera mające kluczowy wpływ dla kształtowania zachowań pracowników i wyniki działu sprzedaży” (w trakcie)
• Praca licencjacka:"Budowanie i ocena wizerunku pracodawcy na przykładzie hotelu Qubus w Bielsku-Białej"​
• Stypendium rektora za bardzo dobre wyniki w nauce
• Certyfikat i wyróżnienie od firmy DB Schenker za opracowanie w dwuosobowej grupie rozwiązania case study pt: "Optymalizacja rozwiązania logistycznego z uwzględnieniem czynnika ekologicznego"

Grupy

Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
Grupa dla osób zainteresowanych sprawami zarządzania, marketingiem i szkoleniami.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.