Monika Karolczyk

Media Planner Manager at WhitePress, Content Marketing Enthusiast, Book Lover
Bielsko-Biała, śląskie

Umiejętności

Identyfikacja i branding Content Marketing SEO Social Communication Social Media Marketing E-marketing Strategy

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
estoński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Media Planner Manager
WhitePress
Famur S.A.
Specjalista ds Promocji i PR
Logo
key account manager
Agencja Reklamowa Yellow Crocodiles
Logo
Asystentka ds Marketingu
Bud Metal
Tuplex Sp. z o.o.
Specjalista ds Marketingu
CREDO Inc. s.c.
Stażysta w dziale reklamy

Projekty

Dziennikarz w Wydawnictwie Gruner + Jahr Polska
Dziennikarz w Akademickim Radiu Politechniki Warszawskiej, RadioAktywne
Dziennikarz w Radiu RMI FM, Poznań

Szkolenia i kursy

Bezpłatne narzędzia marketingu internetowego, Certyfikat Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego, Katowice, 2016

Płatna reklama na Facebooku, Certyfikat Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego, Katowice, 2016

Google AdWords, Certyfikat Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego, Katowice, 2016

Content Marketing i jego wpływ na pozycjonowanie, Certyfikat Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego, Bielsko-Biała, 2015

SEO: Pozycjonowanie i LinkBuilding, Certyfikat MaxRoy, Wrocław, 2015

Optimized Content Marketing, Certyfikat MaxRoy, Wrocław, 2015

Akademia Socjomanii, Wykorzystanie Mediów Społecznościowych w kampaniach e-marketingowych, Warszawa, 2013/2014

Edukacja

Logo
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna; Broker Informacji, licencjackie
Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Inne

Konferencja E-Marketing Day, Katowice 2016
SEO Festival, Katowice 2016
Czwartkowe Spotkania Social Media, Katowice 2016
Konferencja Power of Content Marketing, Warszawa 2016
Konferencja MailMyDay, Warszawa 2016

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Bielsko-Biała
Bielsko-Biała
Grupa dla ludzi związanych w jakikolwiek sposób z Bielskiem.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Email Marketing
Email Marketing
Dobre praktyki i narzędzia przydatne w uprawianiu e-mail marketingu.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing praktyków
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.