Umiejętności
Doświadczenie w zarządzaniu organizacją i projektami
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i wystąpień publicznych
Doświadczenie w pisaniu projektów miękkich (PO WER, RPO)
Doświadczenie w zakresie Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR) oraz Public Relations (PR)
Doświadczenie w tworzeniu projektów biznesowych związanych ze społeczną odpowiedzialnością (CSR)
Doświadczenie w przygotowaniu audytów zewnętrznych realizacji projektu (kontrola projektu z ramienia IP/IZ)
Dobra znajomość programów operacyjnych 2014-2020
Doświadczenie zawodowe
Kierownik projektu
Fundacja Nie Widzę Problemu
Praca zlecona - Organizacja zadań projektu, sporządzanie umów, formularzy oraz dokumentacji projektowej, Rekrutacja uczestników, promocja projektu, nadzór nad pracą podwykonawców/wykładowców, sporządzanie wniosków o płatność (część merytoryczna i finansowa), wprowadzanie zmian do projektu, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu. Obsługa administracyjna i logistyczna, współpraca z działem rozliczeń i księgowości.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych, budowanie systemu motywacyjnego, wprowadzenie i utrzymanie standardów zarządzania kompetencjami. Budowanie świadomości wolontariuszy w zakresie misji, wizji i wartości organizacji oraz integrowanie zespołu. Ocena pracy własnej i współpracowników. Motywowanie oraz dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych i inne.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych, budowanie systemu motywacyjnego, wprowadzenie i utrzymanie standardów zarządzania kompetencjami. Budowanie świadomości wolontariuszy w zakresie misji, wizji i wartości organizacji oraz integrowanie zespołu. Ocena pracy własnej i współpracowników. Motywowanie oraz dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych i inne.
Prezes Zarządu - wolontariat
Fundacja Nie Widzę Problemu
Zarządzanie organizacją
Definiowanie problemów zarządczych, określanie ich ważności, wyboru metod analizy i ich stosowania, wyciąganie wniosków oraz prezentacji wyników analiz w różnych formach. Planowanie strategii rozwoju i działania organizacji, podejmowanie szybkich i trafnych decyzji. Samodzielne wykonywania analiz w skali, instytucji publicznych, , jednostek samorządowych. Skuteczna i kreatywna współpraca w zespołach oraz myślenie systemowe i interdyscyplinarne.
Właściwa interpretacja procesów zachodzących w organizacji oraz jego najbliższym otoczeniu
Public relations
Współtworzenie strategii marketingowej organizacji. Realizowanie i nadzorowanie kampanii promocyjnych i marketingowych projektów oraz kampanii społecznych. Budowanie wizerunku marki. Kreowanie materiałów marketingowo-reklamowych – projektowanie i redagowanie prostych materiałów reklamowych i tekstów promocyjnych oraz współpraca z partnerami biznesowymi przy tworzeniu projektów reklamowych. Administrowanie stroną internetową organizacji oraz działania związane z mediami społecznościowymi (social media). Doświadczenie w prowadzeniu kampanii społecznych i edukacyjnych.
Definiowanie problemów zarządczych, określanie ich ważności, wyboru metod analizy i ich stosowania, wyciąganie wniosków oraz prezentacji wyników analiz w różnych formach. Planowanie strategii rozwoju i działania organizacji, podejmowanie szybkich i trafnych decyzji. Samodzielne wykonywania analiz w skali, instytucji publicznych, , jednostek samorządowych. Skuteczna i kreatywna współpraca w zespołach oraz myślenie systemowe i interdyscyplinarne.
Właściwa interpretacja procesów zachodzących w organizacji oraz jego najbliższym otoczeniu
Public relations
Współtworzenie strategii marketingowej organizacji. Realizowanie i nadzorowanie kampanii promocyjnych i marketingowych projektów oraz kampanii społecznych. Budowanie wizerunku marki. Kreowanie materiałów marketingowo-reklamowych – projektowanie i redagowanie prostych materiałów reklamowych i tekstów promocyjnych oraz współpraca z partnerami biznesowymi przy tworzeniu projektów reklamowych. Administrowanie stroną internetową organizacji oraz działania związane z mediami społecznościowymi (social media). Doświadczenie w prowadzeniu kampanii społecznych i edukacyjnych.
Trener/Coach/Mentor
Fundacja Nie Widzę Problemu/Fundacja Aktywizacja/FCM
Trener – wypracowane ok. 500 godzin dla 130 osób. Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla pracowników i współpracowników organizacji pozarządowych oraz dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym dla osób bezrobotnych oraz niepełnosprawnych.
Mentor – wypracowane ok. 1500 godzin dla 50 osób. Spotkania miały na celu wprowadzenie pracownika/współpracownika w arkana funkcjonowania na określonym stanowisku, wsparcie odkrywania drogi kariery, opracowanie strategii rozwoju w obszarze niezbędnym na danym stanowisku i w dalszym planowanym rozwoju.
Mentoring społeczny – wypracowane ok. 200 godzin dla 20 osób - mentor zapewnia wsparcie i doradztwo osobom znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej, które potrzebują wskazówek, jak rozwiązać problemy i wyjść z niekorzystnej sytuacji.
Coaching – wypracowane ok. 450 godzin dla 15 osób. Spotkania miały na celu pomoc w rozwoju pracownika, polegały na wspieraniu w samodzielnym dokonywaniu zamierzonej zmiany, z wykorzystaniem własnych odkryć, wniosków i zasobów pracownika. To wsparcie służyło w osiągnięciu zmiany poprzez określenie celu, kierunku, założeń, ograniczeń oraz potencjalnych możliwości.
Mentor – wypracowane ok. 1500 godzin dla 50 osób. Spotkania miały na celu wprowadzenie pracownika/współpracownika w arkana funkcjonowania na określonym stanowisku, wsparcie odkrywania drogi kariery, opracowanie strategii rozwoju w obszarze niezbędnym na danym stanowisku i w dalszym planowanym rozwoju.
Mentoring społeczny – wypracowane ok. 200 godzin dla 20 osób - mentor zapewnia wsparcie i doradztwo osobom znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej, które potrzebują wskazówek, jak rozwiązać problemy i wyjść z niekorzystnej sytuacji.
Coaching – wypracowane ok. 450 godzin dla 15 osób. Spotkania miały na celu pomoc w rozwoju pracownika, polegały na wspieraniu w samodzielnym dokonywaniu zamierzonej zmiany, z wykorzystaniem własnych odkryć, wniosków i zasobów pracownika. To wsparcie służyło w osiągnięciu zmiany poprzez określenie celu, kierunku, założeń, ograniczeń oraz potencjalnych możliwości.
Pełnomocnik zarządu/Kierownik projektu
FCM
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych, budowanie systemu motywacyjnego, wprowadzenie i utrzymanie standardów zarządzania kompetencjami. Budowanie świadomości pracowników w zakresie misji, wizji i wartości organizacji oraz integrowanie zespołu. Ocena pracy własnej i współpracowników. Motywowanie oraz dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych i inne.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie całością projektu począwszy od zdefiniowania założeń, poprzez zorganizowanie i poprowadzenie projektu, aż do przygotowania raportu podsumowującego, koordynowanie pracy zespołu projektowego, w tym wytyczanie i delegowanie zadań, motywowanie i udzielanie wsparcia członkom zespołu, raportowanie statusu prac projektowych, przygotowanie oraz prowadzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w projekcie, prowadzenie projektów we współpracy z partnerami zewnętrznymi. Kierowanie ponad 20 projektami w tym 8 projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zarządzanie organizacją
Definiowanie problemów zarządczych, określanie ich ważności, wyboru metod analizy i ich stosowania, wyciąganie wniosków oraz prezentacji wyników analiz w różnych formach. Planowanie strategii rozwoju i działania organizacji, podejmowanie szybkich i trafnych decyzji. Samodzielne wykonywania analiz w skali, instytucji publicznych, , jednostek samorządowych. Skuteczna i kreatywna współpraca w zespołach oraz myślenie systemowe i interdyscyplinarne.
Właściwa interpretacja procesów zachodzących w organizacji oraz jego najbliższym otoczeniu
Public Relations
Współtworzenie strategii marketingowej organizacji. Realizowanie i nadzorowanie kampanii promocyjnych i marketingowych projektów oraz kampanii społecznych. Budowanie wizerunku marki. Kreowanie materiałów marketingowo-reklamowych – projektowanie i redagowanie prostych materiałów reklamowych i tekstów promocyjnych oraz współpraca z partnerami biznesowymi przy tworzeniu projektów reklamowych. Administrowanie stroną internetową organizacji oraz działania związane z mediami społecznościowymi (social media). Doświadczenie w prowadzeniu kampanii społecznych i edukacyjnych.
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych, budowanie systemu motywacyjnego, wprowadzenie i utrzymanie standardów zarządzania kompetencjami. Budowanie świadomości pracowników w zakresie misji, wizji i wartości organizacji oraz integrowanie zespołu. Ocena pracy własnej i współpracowników. Motywowanie oraz dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych i inne.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie całością projektu począwszy od zdefiniowania założeń, poprzez zorganizowanie i poprowadzenie projektu, aż do przygotowania raportu podsumowującego, koordynowanie pracy zespołu projektowego, w tym wytyczanie i delegowanie zadań, motywowanie i udzielanie wsparcia członkom zespołu, raportowanie statusu prac projektowych, przygotowanie oraz prowadzenie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w projekcie, prowadzenie projektów we współpracy z partnerami zewnętrznymi. Kierowanie ponad 20 projektami w tym 8 projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zarządzanie organizacją
Definiowanie problemów zarządczych, określanie ich ważności, wyboru metod analizy i ich stosowania, wyciąganie wniosków oraz prezentacji wyników analiz w różnych formach. Planowanie strategii rozwoju i działania organizacji, podejmowanie szybkich i trafnych decyzji. Samodzielne wykonywania analiz w skali, instytucji publicznych, , jednostek samorządowych. Skuteczna i kreatywna współpraca w zespołach oraz myślenie systemowe i interdyscyplinarne.
Właściwa interpretacja procesów zachodzących w organizacji oraz jego najbliższym otoczeniu
Public Relations
Współtworzenie strategii marketingowej organizacji. Realizowanie i nadzorowanie kampanii promocyjnych i marketingowych projektów oraz kampanii społecznych. Budowanie wizerunku marki. Kreowanie materiałów marketingowo-reklamowych – projektowanie i redagowanie prostych materiałów reklamowych i tekstów promocyjnych oraz współpraca z partnerami biznesowymi przy tworzeniu projektów reklamowych. Administrowanie stroną internetową organizacji oraz działania związane z mediami społecznościowymi (social media). Doświadczenie w prowadzeniu kampanii społecznych i edukacyjnych.
Kierownik biura/Koordynator projektu/pracownik biurowy
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży "Dom Aniołów Strózów"
Zarządzanie Biurem
Ścisła współpraca z zarządem w zakresie rozwoju organizacji, rekrutacja pracowników i wolontariuszy , zarządzanie pracą podległego biura poprzez przydzielanie zadań poszczególnym pracownikom, wyznaczanie podległym pracownikom celów jakościowych i ilościowych, motywowanie do osiągania celów oraz egzekwowanie ich realizacji, udzielanie merytorycznego wsparcia zespołowi w zakresie prawa pracy, zarządzanie administracyjne podległym biurem, współtworzenie budżetu biura w porozumieniu z przedstawicielem zarządu, analiza wydatków i kontrola kosztów biura.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych, budowanie systemu motywacyjnego, wprowadzenie i utrzymanie standardów zarządzania kompetencjami. Budowanie świadomości pracowników w zakresie misji, wizji i wartości organizacji oraz integrowanie zespołu. Ocena pracy własnej i współpracowników. Motywowanie oraz dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych i inne.
Zarządzanie projektem
Organizacja zadań projektu, sporządzanie umów, formularzy oraz dokumentacji projektowej, Rekrutacja uczestników, promocja projektu, nadzór nad pracą podwykonawców/wykładowców, sporządzanie wniosków o płatność (część merytoryczna i finansowa), wprowadzanie zmian do projektu, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu. Obsługa administracyjna i logistyczna, współpraca z działem rozliczeń i księgowości
Ścisła współpraca z zarządem w zakresie rozwoju organizacji, rekrutacja pracowników i wolontariuszy , zarządzanie pracą podległego biura poprzez przydzielanie zadań poszczególnym pracownikom, wyznaczanie podległym pracownikom celów jakościowych i ilościowych, motywowanie do osiągania celów oraz egzekwowanie ich realizacji, udzielanie merytorycznego wsparcia zespołowi w zakresie prawa pracy, zarządzanie administracyjne podległym biurem, współtworzenie budżetu biura w porozumieniu z przedstawicielem zarządu, analiza wydatków i kontrola kosztów biura.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych, budowanie systemu motywacyjnego, wprowadzenie i utrzymanie standardów zarządzania kompetencjami. Budowanie świadomości pracowników w zakresie misji, wizji i wartości organizacji oraz integrowanie zespołu. Ocena pracy własnej i współpracowników. Motywowanie oraz dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych i inne.
Zarządzanie projektem
Organizacja zadań projektu, sporządzanie umów, formularzy oraz dokumentacji projektowej, Rekrutacja uczestników, promocja projektu, nadzór nad pracą podwykonawców/wykładowców, sporządzanie wniosków o płatność (część merytoryczna i finansowa), wprowadzanie zmian do projektu, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu. Obsługa administracyjna i logistyczna, współpraca z działem rozliczeń i księgowości
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
Trening interpersonalny
Trening intrapsychiczny
Zarządzanie projektem
Zarządzanie Organizacją Pozarządową
Partycypacja obywatelska
Trening interpersonalny
Trening intrapsychiczny
Zarządzanie projektem
Zarządzanie Organizacją Pozarządową
Partycypacja obywatelska
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Mentoring społeczny
Organizacje
imprez, festynów, eventów, konferencji, warsztatów,
Inne
• samodyscyplina, umiejętność zarządzania czasem
• zaangażowanie, inicjatywa, samodzielność
• poczucie humoru, pogoda ducha
• pomysłowość
• łatwość nawiązywania kontaktów
• zdolności negocjacyjne
• zaangażowanie i zapał do pracy
• umiejętność budowania relacji i wyrażania myśli w mowie w piśmie
• logiczne i analityczne myślenie, wyciąganie wniosków
• samodzielne podejmowanie decyzji
• doświadczenie w prowadzeniu zespołu,
• biegła obsługa programów pakietu MS Office
• zaangażowanie, inicjatywa, samodzielność
• poczucie humoru, pogoda ducha
• pomysłowość
• łatwość nawiązywania kontaktów
• zdolności negocjacyjne
• zaangażowanie i zapał do pracy
• umiejętność budowania relacji i wyrażania myśli w mowie w piśmie
• logiczne i analityczne myślenie, wyciąganie wniosków
• samodzielne podejmowanie decyzji
• doświadczenie w prowadzeniu zespołu,
• biegła obsługa programów pakietu MS Office
Grupy
Dotacje 2014 2020
Grupa dla zamierzających pozyskać środki na rozpoczęcie działalności oraz czynnych przedsiębiorców zainteresowanych dotacjami na rozwój firmy ze środków unijnych w okresie 2014-20
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
fundusze strukturalne
Jest to grupa dla osób, którzy mieli do czynienia z firmami pozyskującymi dotacje unijne i poza unijne, oraz dla osób które szukają sprawdzonych takich firm
Fundusze Unijne Outsourcing
pozyskiwanie funduszy unijnych - współpraca specjalistów oraz doradztwo dla poszukujących
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie
To grupa dla osób, które poszukują pomocy w realizacji projektu i dla tych wszystkich, którzy zajmują się planowaniem, zarządzaniem, projektowaniem funduszami UE
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)