Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura Projektu (Project Management Office) / Kierownik Projektu
Artsoft Project S. A.
Obowiązki:
Ustalanie i koordynacja zadań Programu; bieżący monitoring wykonania planu.
Utrzymywanie bieżących relacji z PMO Grupy Allied Irish Banks ( współpraca z klientem obcojęzycznym ).
Zarządzanie procesem raportowania.
Zarządzanie i tworzenie dokumentacji Programu.
Zarządzanie ryzykiem dla Programu (Rejestr Ryzyk, Rejestr Zagadnień Projektowych).
Zarządzanie komunikacją Programu.
Wspieranie Kierownictwa oraz członków Programu w osiąganiu założonych celów.
Wspieranie kierownictwa Programu w pracach logistyczno-administracyjnych ( organizowanie cotygodniowych spotkań statusowych Programu w BZWBK – przygotowywanie raportów statusowych).
Rola Public Relations dla Programu.
Prowadzenie oraz bieżąca aktualizacja informacji i formatu portalu Intranetowego Programu.
Bieżąca współpraca zapewniająca spójność prac z Zespołem pełniącym podobną funkcję na poziomie Grupy oraz Zespołami w pozostałych Dywizjach Banku.
Wykonywanie podstawowych zadań z zakresu logistyki, administracji oraz kadr dla Programu.
Przygotowywanie szkoleń, delegacji oraz warsztatów dla uczestników Programu.
Utrzymywanie kontaktów z dostawcami i developerami w zakresie wycen projektów, szacowania kosztów oraz pracochłonności wykonywanych zmian biznesowo- technologicznych zapewniającymi wsparcie wdrożenia Programu.
Zarządzanie budżetem Programu ( m.in. planowanie wydatków w ramach Programu).
Wystawiane zleceń w zakresie realizacji usług informatycznych.
Nadzór nad procesem opiniowania dokumentacji projektowej.
Zarządzanie repozytorium dokumentacji.
Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji projektowej.
Prowadzenie i uczestnictwo w spotkaniach technologiczno – biznesowych ( połączone z wyjazdami służbowymi).
Przygotowanie prezentacji i raportów ze spotkań Zarządu Banku, Komitetu Sterującego
Redagowanie Newslettera dla Departamentu.
Tłumaczenie dokumentacji na język angielski.
Ustalanie i koordynacja zadań Programu; bieżący monitoring wykonania planu.
Utrzymywanie bieżących relacji z PMO Grupy Allied Irish Banks ( współpraca z klientem obcojęzycznym ).
Zarządzanie procesem raportowania.
Zarządzanie i tworzenie dokumentacji Programu.
Zarządzanie ryzykiem dla Programu (Rejestr Ryzyk, Rejestr Zagadnień Projektowych).
Zarządzanie komunikacją Programu.
Wspieranie Kierownictwa oraz członków Programu w osiąganiu założonych celów.
Wspieranie kierownictwa Programu w pracach logistyczno-administracyjnych ( organizowanie cotygodniowych spotkań statusowych Programu w BZWBK – przygotowywanie raportów statusowych).
Rola Public Relations dla Programu.
Prowadzenie oraz bieżąca aktualizacja informacji i formatu portalu Intranetowego Programu.
Bieżąca współpraca zapewniająca spójność prac z Zespołem pełniącym podobną funkcję na poziomie Grupy oraz Zespołami w pozostałych Dywizjach Banku.
Wykonywanie podstawowych zadań z zakresu logistyki, administracji oraz kadr dla Programu.
Przygotowywanie szkoleń, delegacji oraz warsztatów dla uczestników Programu.
Utrzymywanie kontaktów z dostawcami i developerami w zakresie wycen projektów, szacowania kosztów oraz pracochłonności wykonywanych zmian biznesowo- technologicznych zapewniającymi wsparcie wdrożenia Programu.
Zarządzanie budżetem Programu ( m.in. planowanie wydatków w ramach Programu).
Wystawiane zleceń w zakresie realizacji usług informatycznych.
Nadzór nad procesem opiniowania dokumentacji projektowej.
Zarządzanie repozytorium dokumentacji.
Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji projektowej.
Prowadzenie i uczestnictwo w spotkaniach technologiczno – biznesowych ( połączone z wyjazdami służbowymi).
Przygotowanie prezentacji i raportów ze spotkań Zarządu Banku, Komitetu Sterującego
Redagowanie Newslettera dla Departamentu.
Tłumaczenie dokumentacji na język angielski.
Szkolenia i kursy
"Analiza potrzeb szkoleniowych w sektorze służby zdrowia i sektorze oświaty" – Doradztwo i Szkolenia „Macte Animo”.
(The consulting and Trainings „ Macte Anima ”:
„Analysis of training needs in the sector of the Health Service and the sector of the education).
Program:
-organizacja przedsiębiorstwa,
-elementy komunikacji interpersonalnej i asertywności,
-kadry,
-płace,
-współpraca z urzędami pracy,
-organizacja pracy biuro
Projekt "Moja firma" - w trakcie
Szkolenie nt.: „Rozmowa windykacja jako komunikat
Perswazyjny” – Centrum Prawa Bankowego i Informacji.
(Centre of the banking law and the Information:
Training.: „ Debt collection conversation as a coaxing announcement” ).
Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO 9001:2009 wydany przez DEKRA Certification Sp.z o.o.
(The consulting and Trainings „ Macte Anima ”:
„Analysis of training needs in the sector of the Health Service and the sector of the education).
Program:
-organizacja przedsiębiorstwa,
-elementy komunikacji interpersonalnej i asertywności,
-kadry,
-płace,
-współpraca z urzędami pracy,
-organizacja pracy biuro
Projekt "Moja firma" - w trakcie
Szkolenie nt.: „Rozmowa windykacja jako komunikat
Perswazyjny” – Centrum Prawa Bankowego i Informacji.
(Centre of the banking law and the Information:
Training.: „ Debt collection conversation as a coaxing announcement” ).
Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO 9001:2009 wydany przez DEKRA Certification Sp.z o.o.
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Logistyka, psychologia społeczna, wycieczki szlakami górskimi oraz klimaty dalekowschodnie :)
(Logistics, Clinical psychology, Hill walking, Culture of the Middle East).
(Logistics, Clinical psychology, Hill walking, Culture of the Middle East).
Inne
Inne: (Others)
Znajomość zasad pracy projektowej.
(Acquaintance of principles of the design work).
Znajomość zagadnień z obszaru zarządzania zmianą i zarządzania problemami w projekcie.
(Acquaintance of issues from the area of managing the change and managing problems in the project).
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
(Very extensive knowledge of the MS package Office).
Dobra znajomość aplikacji: MS Project, Visio, Human Work.
(Extensive knowledge of the application: MS Project, Visio, Human Work).
Praca w aplikacji Issue Tracker.
(Work in the Issue Tracker application).
Lotus Notes - poziom podstawowy.
(Lotus Notes – basic level).
Interdyscyplinarna wiedza o obszarach banku.
(Interdisciplinary knowledge about areas of the bank).
Formułowanie rekomendacji.
(Formulating the recommendation).
Znajomość zasad pracy projektowej.
(Acquaintance of principles of the design work).
Znajomość zagadnień z obszaru zarządzania zmianą i zarządzania problemami w projekcie.
(Acquaintance of issues from the area of managing the change and managing problems in the project).
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
(Very extensive knowledge of the MS package Office).
Dobra znajomość aplikacji: MS Project, Visio, Human Work.
(Extensive knowledge of the application: MS Project, Visio, Human Work).
Praca w aplikacji Issue Tracker.
(Work in the Issue Tracker application).
Lotus Notes - poziom podstawowy.
(Lotus Notes – basic level).
Interdyscyplinarna wiedza o obszarach banku.
(Interdisciplinary knowledge about areas of the bank).
Formułowanie rekomendacji.
(Formulating the recommendation).
Grupy
Art. BHP
Grupa skupia firmy działające w branży art. BHP. Celem grupy jest pozyskiwanie kontaktów (nie tylko handlowych) jak i wzajemna wymiana doświadczeń.
Bank z \"Zachodu\"
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Zachodnim WBK S.A. oraz grupą kapitałową Banku.
http://www.bzwbk.pl
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
Finanse dla menedżerów
Masz problem z finansami, jesteś menedżerem. Tutaj znajdziesz odpowiedź na wątpliwości