Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Specjaliści w branży ślubnej
-
Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych przygotowało petycję skierowaną do MSWiA z prośbą o dopuszczenie możliwości organizacji ślubów w plenerze. Orientujemy się, że jest już gotowa propozycja ustawy zezwalającej na spełnienie marzeń wielu par. Niestety ciągle nie może ona dostać się pod obrady sejmu.
Pokażmy więc jak wielu osobom zależy na jej uchwaleniu, że ten temat nie jest sprawą marginalną.
Naszą petycję znajdziecie pod adresem: http://petycje.pl/petycja/6452/zezwolenie_na_udzie...
Podpisujcie się i przekazujcie tę informację do swoich znajomych. Pamiętajcie aby podawać swoje prawdziwe adresy mailowe, bo tylko po potwierdzeniu linku, który dostaniecie na podany przez Was adres możliwe będzie dodanie Waszego poparcia dla petycji.
W imieniu Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych dziękujemy! -
Agnieszko.
Dziekuję za słowa uznania zamieszczone zarówno tutaj jak i na stronie.
Twoja strona bardzo mi się podoba, jest przejrzysta, łatwo się po niej poruszać - ukłony dla jej twórcy a dla Ciebie za wiele ciekawych pomysłów.
Gratuluję -
W związku ze stale rosnącym zainteresowaniem zawodem konsultanta ślubnego Gdańskie Centrum Kształcenia „Żak” zwróciło się do naszej firmy z propozycją poprowadzenia przez nas takiego właśnie kursu. Zaproponowano dość szeroki zakres tematyczny obejmujący łącznie 94 godziny wykładów.
Przykładowe tematy zajęć:
1. Formalności ślubne
2. Terminarz przygotowań ślubnych
3. Pozyskiwanie podwykonawców
4. Opracowywanie oferty ślubnej
5. Autoprezentacja – wywieranie pierwszego wrażenia
6. Reklama – pozyskiwanie klientów
7. Zajęcia samo poznawcze
8. Proces komunikacji – dopasowanie stylu prowadzenia rozmowy
9. Stylizacja pary młodej
10. Zasady obsługi klienta i zarządzanie czasem
11. Budowanie relacji z klientem
12. Relacje z trudnym klientem, łagodzenie napiętych sytuacji
13. Opieka nad klientem w trakcie przygotowań do ślubu i wesela
14. Planowanie ceremonii zaślubin i przyjęcia weselnego
15. Dobór podwykonawców
16. Przygotowywanie scenariusza dnia ślubu i wesela
17. Aranżacja ceremonii
18. Dekoracja miejsca zaślubin i sali weselnej
19. Tradycje ślubne
20. Nowe trendy
21. Koordynacja dnia ślubu i wesela
22. Negocjacje (wstęp).
Spotykamy się wielokrotnie z pytaniami czy to dobry pomysł aby kształcić ewentualną konkurencję ale nie patrzymy na to w ten sposób.
Staramy się przekazywać kursantkom zasady zdrowej konkurencji, wspólnego działania w kierunku wypromowania tego zawodu i dobrze zrozumianej współpracy. To abyśmy siebie wzajemnie wspierali i pomagali sobie. Przecież to klient decyduje, którą firmę wybierze jako organizatora swojej uroczystości i jeżeli uczciwie będziemy prezentować swoją ofertę nie dyskredytując innych tego typu firm, będziemy zawsze postrzegani jako profesjonaliści a nasz zawód i praca będą szanowane przez klientów. Przestaniemy być traktowani jako zatrudniony personel (co niestety często się zdarza) a zaczniemy być postrzegani jako przyjaciele, którzy pomagają stworzyć wyjątkową atmosferę tego święta uwalniając klientów od ogromu przygotowań.
Czy Panie były zadowolone ze zdobytej wiedzy? Myślę, że tak, o czym świadczyły wystawione opinie oraz kwiaty otrzymane na kończącym kurs uroczystym przyjęciu (zdjęcia stronie http://www.slubnapracownia.pl/index.php?q=node/387&pla...
Kolejny kurs planowany był na jesień br. ale ze względu na dużą reklamę, którą zrobiły mi panie uczestniczące w nim i w związku z rosnącym zainteresowaniem prawdopodobnie już w maju ruszy kolejny. Zapraszam wszystkich zainteresowanych. -
W związku ze stale rosnącym zainteresowaniem zawodem konsultanta ślubnego Gdańskie Centrum Kształcenia „Żak” zwróciło się do naszej firmy z propozycją poprowadzenia przez nas takiego właśnie kursu. Zaproponowano dość szeroki zakres tematyczny obejmujący łącznie 94 godziny wykładów.
Przykładowe tematy zajęć:
1. Formalności ślubne
2. Terminarz przygotowań ślubnych
3. Pozyskiwanie podwykonawców
4. Opracowywanie oferty ślubnej
5. Autoprezentacja – wywieranie pierwszego wrażenia
6. Reklama – pozyskiwanie klientów
7. Zajęcia samo poznawcze
8. Proces komunikacji – dopasowanie stylu prowadzenia rozmowy
9. Stylizacja pary młodej
10. Zasady obsługi klienta i zarządzanie czasem
11. Budowanie relacji z klientem
12. Relacje z trudnym klientem, łagodzenie napiętych sytuacji
13. Opieka nad klientem w trakcie przygotowań do ślubu i wesela
14. Planowanie ceremonii zaślubin i przyjęcia weselnego
15. Dobór podwykonawców
16. Przygotowywanie scenariusza dnia ślubu i wesela
17. Aranżacja ceremonii
18. Dekoracja miejsca zaślubin i sali weselnej
19. Tradycje ślubne
20. Nowe trendy
21. Koordynacja dnia ślubu i wesela
22. Negocjacje (wstęp).
Spotykamy się wielokrotnie z pytaniami czy to dobry pomysł aby kształcić ewentualną konkurencję ale nie patrzymy na to w ten sposób.
Staramy się przekazywać kursantkom zasady zdrowej konkurencji, wspólnego działania w kierunku wypromowania tego zawodu i dobrze zrozumianej współpracy. To abyśmy siebie wzajemnie wspierali i pomagali sobie. Przecież to klient decyduje, którą firmę wybierze jako organizatora swojej uroczystości i jeżeli uczciwie będziemy prezentować swoją ofertę nie dyskredytując innych tego typu firm, będziemy zawsze postrzegani jako profesjonaliści a nasz zawód i praca będą szanowane przez klientów. Przestaniemy być traktowani jako zatrudniony personel (co niestety często się zdarza) a zaczniemy być postrzegani jako przyjaciele, którzy pomagają stworzyć wyjątkową atmosferę tego święta uwalniając klientów od ogromu przygotowań.
Czy Panie były zadowolone ze zdobytej wiedzy? Myślę, że tak, o czym świadczyły wystawione opinie oraz kwiaty otrzymane na kończącym kurs uroczystym przyjęciu (zdjęcia z kursu stronie http://www.slubnapracownia.pl/index.php?q=node/387&pla...
Kolejny kurs planowany był na jesień br. ale ze względu na dużą reklamę, którą zrobiły mi panie uczestniczące w nim i w związku z rosnącym zainteresowaniem prawdopodobnie już w maju ruszy kolejny. Zapraszam wszystkich zainteresowanych. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Specjaliści w branży ślubnej
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy UWESA ogolna
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Specjaliści w branży ślubnej
-
Oddział gdański przyłącza się. Świetny pomysł. Jeżeli z terenu Trójmiasta będą zainteresowane Panie chętnie zajmę się zorganizowaniem takiego spotkania. Proszę o propozycje czy oprócz stylisty zaprosić jeszcze kogoś? Może połączyć takie spotkanie z próbami makijażu? Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Weekend za miastem
-
Nie sądziłam, że kiedyś zmuszona będę rozpocząć taki właśnie wątek. Jednak może warto, aby na tym forum pojawiły się nie tylko polecenia fajnych miejsc ale również ostrzeżenia przed nieuczciwymi restauratorami.
W okresie ostatnich kilku miesięcy dwukrotnie zawitałam do Poznania jako gość weselny. Właściciele obu lokali znajdujących się w centralnym punkcie Poznania - Rynek, zadbali o to aby obie pary przeżyły koszmar zamiast wspaniałej zabawy.
1. Restauracja La Scala przy ul. Zamkowej 7
2. Restauracja Bambus (dawna nazwa) przy ul. Stary Rynek 64/65 (od niedawna nowi właściciele, nie nadali jeszcze nowej nazwy).
Okazało się, że obecnie oba lokale mają tego samego właściciela.
Kilka słów na temat usług weselnych oferowanych w tych lokalach.
- obiad zimny,
- stoły zbyt wąskie aby pomieścić na nich półmiski z jedzeniem
- serwetki z fryzeliny
- sztućce, każde z innego kompletu
- zakąski i ciasta podane na różnego rodzaju półmiskach i paterach(szklane, metalowe)
- soki podane w wyszczerbionych dzbankach a później stawiane w kartonach
- ponad 2 godz. oczekiwania na podanie zimnych zakąsek
- kawa o stęchłym zapachu i równie nieciekawym smaku
- śmietanka skwaśniała, wiadomo co się stało po jej wlaniu do kawy
- zakąski zupełnie bez smaku
- osoby, które połasiły się na rybę po grecku, ciężko to odchorowały
- w ubikacji damskiej brak światła, na progu ubikacji łapanka w formie odstającej metalowej listwy, która mogła poważnie zranić panie mające otwarte obuwie
- po weselu doliczono ciepłe i zimne napoje np. w cenie po 25 zł za 1 litr Coli (o czym wcześniej nie było mowy).
Tak więc Para Młoda po weselu musiała jeszcze dopłacić za napoje ok. 1500 zł.
To tylko niewielka ilość "niedociągnięć", które miały tam miejsce.
Ostrzegam więc przyszłe Młode Pary aby dużym łukiem omijały te lokale. Ten dzień ma byc piękny i wyjątkowy a nie powinien stać się koszmarem, który będzie Was jeszcze długo straszył po nocach. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Event, Organizacja Imprez
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Event Engineering