Anna Paul

Kierownik ds. Obsługi Klienta

Doświadczenie zawodowe

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Kierownik ds. Obsługi Klienta
1. Administracja Oddziału oraz organizacja pracy podległego zespołu pracowników
2. Sporządzanie analiz i raportów sprzedażowych dla Dyrektora Oddziału oraz Dyrektora Rynku
3. Dbanie o jakość sprzedaży i obsługi klienta zgodnie ze standardami Banku
4. Budowanie dobrych relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami
5. Zarządzanie zespołem pracowników ( odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe)
6. Wykonywanie obowiązków Dyrektora Oddziału
7. Rekrutacja pracowników i okresowe oceny podległych pracowników
8. Rozliczanie pracowników z wyników sprzedażowych
9. Organizacja szkoleń dla podległego zespołu pracowników
10.Organizacja akcji marketingowych dla klientów Banku
11.Skuteczna sprzedaż produktów bankowych.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Klienta
1. Skuteczna sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie Banku oraz udział w realizacji planu sprzedaży oddziału oraz planów indywidualnych
2. Budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez zarządzanie ich finansami oraz umiejętny, dostosowany do indywidualnych potrzeb klientów dobór produktów
3. Pozyskiwanie nowych klientów (przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje, podpisywanie umów)
Call Center Poland
Szef Zespołu
1. Zarządzanie zespołem telemarketerów ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności sprzedaży produktów i usług przez telefon.
2. Odpowiedzialność za jakość przeprowadzanych rozmów telefonicznych.
3. Raportowanie wyników sprzedaży do Dyrektora jednostki.
4. Aktywny udział w akcjach telemarketingowych.
Call Center Poland
Telemarketer
1. Udział w akcjach telemarketingowych, sprzedaż oraz obsługa klientów przez telefon
2. Realizacja założonych celów sprzedażowych oraz dbanie o najwyższy standard rozmów telefonicznych.

Szkolenia i kursy

1. Fundusze zagraniczne
2. Fundusze inwestycyjne
3. Negocjacje handlowe
4. Citigold Wealth Manager
5. Quality Service Skills
6. Profesjonalny telemarketing: obsługa infolinii i sprzedaż przez telefon.
Certyfikat konsultanta finansowego
7. Komisja nadzoru ubezpieczeń i funduszy emerytalnych – KNUIFE
8. Ekspert – ocena fałszerstw dokumentów publicznych
9. Obsługa kasy fiskalnej - kurs

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Turystyka – zwiedzanie najpiękniejszych zakątków Chorwacji, książki, kuchnia śródziemnomorska.

Inne

1.Bardzo dobra obsługa Windows, Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
2. Prawo jazdy kat. B

Grupy

Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.