Anna Jupowicz-Ginalska

Adiunkt ID WDiNP UW, Pełnomocnik Dziekana WDiNP UW ds. Promocji
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Uniwersytet Warszawski
Pełnomocnik Dziekana ds. Promocji
Uniwersytet Warszawski, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
Koncepcja i zarządzanie wykonaniem pełnego zakresu działań promocyjnych Wydziału – od PR przez reklamę, a na marketingu bezpośrednim skończywszy. Social media marketing. Kompleksowa organizacja eventów na rzecz Wydziału: uroczystych graduacji, inauguracji, akcji edukacyjnej „WDiNP uczy nocą WoSU”. Fundraising. PR zewnętrzny oraz wewnętrzny. Budżetowanie projektów. Nadzór na podwykonawcami, negocjacje cenowe. Organizacja ogólnopolskich konferencji naukowych.
Logo
Wykładowca (do X.2014), adiunkt (od IX.2014)
Instytut Dziennikarstwa WDiNP UW
Od X. 2014 - aktualnie Instytut Dziennikarstwa WDiNP UW jako adiunkt. Przedmioty:
1. Marketing medialny - wykłady i ćwiczenia, autorski przedmiot dla studiów I stopnia
2. Reklama – wykłady na III roku studiów licencjackich
3. Komunikowanie międzyludzkie – warsztaty dla studentów dziennikarstwa i medioznawstwa.
4. Podstawy marketingu i reklamy – ćwiczenia dla II roku studiów magisterskich
5. Seminarium licencjackie

Lata II.2010 – IX.2014, Instytut Dziennikarstwa WDiNP UW jako wykładowca:
1. Zajęcia (wykłady) z autorskiego przedmiotu „Marketing medialny” (tryb stacjonarny i niestacjonarny, w zależności od zmian programowych: I i II stopnia).

Lata 2003 – 2006, Instytut Dziennikarstwa WDiNP UW (z przerwami) jako wykładowca:
1. Komunikowanie masowe – ćwiczenia dla I roku.
2. Laboratorium PR – organizacja i koordynacja unikatowego przedmiotu w Zakładzie Public Relations i Marketingu Medialny (wykłady praktyków public relations) – zajęcia dla IV i V roku studiów.

Autorka niemal 30 publikacji z zakresu marketingu medialnego. Komentatorka bieżących wydarzeń m.in. w Polsacie, Polsat Cafe, Polsat News 2, "Rzeczpospolitej", "Metrze", Polskim Radio 4, "Wprost", Superstacji.
Społeczna Akademia Nauk
Wykładowca
Społeczna Akademia Nauk
Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym (zaocznym), na kierunkach: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna raz Zarządzanie. Przykładowe przedmioty: Media relations,
Media w budowaniu wizerunku, PR wewnętrzny organizacji, Seminarium licencjackie, Seminarium magisterskie.
Logo
funkcja doradcza
Urząd Miasta w Krośnie
współpraca z Urzędem Miasta w Krośnie jako Doradca Prezydenta ds. Public Relations. Zakres obowiązków: opracowanie kompleksowej strategii PR dla Krosna, ze
szczególnym naciskiem na: brand PR, media relations, event PR i e-PR. Wdrażanie założeń strategii w życie w celu zbudowania i wzmocnienia marki Krosna w regionie i
Polsce poprzez dwa główne eventy miejskie: Karpackie Klimaty i Górskie Zawody Balonowe. Pełne doradztwo w zakresie PR: od funkcjonowania biura prasowego przez
zarządzanie kryzysem, a na patronatach medialnych skończywszy. Przygotowanie merytoryczne stron WWW Urzędu Miejskiego (głównej i dedykowanej Karpackim Klimatom). Prowadzenie wewnętrznych szkoleń w zakresie promocji i PR. Inicjowanie, organizowanie i nagłaśnianie programów aktywizujących lokalną społeczność. Wprowadzanie działań integrujących władze miasta z lokalnym biznesem. Bardzo
szerokie relacje z mediami pod kątem profilowanych zestawów prasowych.
RMF FM
Specjalista ds. Public Relations
prowadzenie kompleksowych działań PR: corporate PR, media relations, event marketing. Nadzorowanie i inicjowanie współpracy (wywiadów, sesji zdjęciowych, projektów specjalnych) z innymi mediami. Koordynacja działań PR pod kątem programów RMF FM, a także promocji i marketingu. Współpraca z gwiazdami show biznesu i dziennikarstwa. Opieka nad biurem prasowym. Bieżące kontakty z podwykonawcami i mediami. Redagowanie materiałów promocyjnych i marketingowych (także z PR wewnętrznego - prowadzenie newslettera). Działania investor relations. Wspieranie innych spółek koncernu BROKER FM (RMF Classsic, RMF MAXXX, SCENA FM).
Logo
Szef Biura Prasowego
Dom Brokerski Neolit Media Sp. z o.o. i Masterprint XL Sp. z o.o.
organizacja i prowadzenie profesjonalnego biura prasowego, opracowanie koncepcji PR, działania media relations, corporate PR. Od XI.2005 do V.2006 współpraca z obydwoma przedsiębiorstwami na zasadzie doradztwa.
On Board PR
Account Executive
• Pełna obsługa Ogólnopolskiego Programu na Rzecz Walki z POChP „Głęboki Oddech” dla firmy Adamed.
• Pełna obsługa Ogólnopolskiego Programu Na Rzecz Bezpiecznego Stosowania Leków dla Unii Farmaceutów – Właścicieli Aptek
• Pełna obsługa public relations dla Clear Channel Poland
• Pełna obsługa agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Poland
Logo
Account Executive Assistant
Spin Communications Sp. z o.o.
- Współpraca przy obsłudze Colgate-Palmolive Poland.
- Współprowadzenie projektów PR dla takich marek jak: Ajax, Colgate, Palmolive, Colodent. Prowadzenie marki Lady Speed Stick oraz Protex.
- Współprowadzenie kampanii edukacyjnej dla marki Colgate „Zdrowy Uśmiech
- Współpraca przy obsłudze klientów agencji, takich jak: Ovita Nutricia Poland, TK Development i Campina Fruttis.
- Inne obowiązki w agencji Spin Communications: przygotowanie raportów miesięcznych za działalność PR, tworzenie baz danych, adiustacja tekstów, tłumaczenie tekstów na język angielski.

Szkolenia i kursy

2006 rok – ukończenie kursu London School of Public Relations, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Egzamin zakończony oceną bardzo dobrą.

Edukacja

Logo
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, doktorat
Uniwersytet Warszawski
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna - studia ukończyłam ze średnią 4,94., magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Bankowość
Inne

Zainteresowania

Dzieje broni białej (zbieram repliki broni), zwiedzanie i opisywanie średniowiecznych zamków w Polsce, podróże krajowe i zagraniczne, wschodnie sztuki walki (kung fu, judo i ken jujitsu), muzyka rockowa i metalowa, film (kino akcji, s-fi, fantasy, horrory), szeroko rozumiana popkultura, w tym sztuka komiksu i teledysku, literatura fantasy oraz gry komputerowe (RPG). A zawodowo: praktyczne zastosowanie marketingu medialnego, Internet, nowe trendy w marketingu, problemy manipulacji, perswazja i propaganda, makiawelizm, nowe formy reklamy, kreowanie wizerunku publicznego, konsumpcjonizm, product placement, outdoor.

Inne

Książka „Marketing medialny”, wydana przez Wydawnictwo DIFIN w 2010, otrzymała nagrodę główną w konkursie „Złote Skrzydła Dziennika Gazety Prawnej i KPMG 2011”. Monografia ta została doceniona za prawdziwe pionierskie prace badawcze w obszarze marketingu medialnego, będące fundamentem dla dalszych badań w tym obszarze tematycznym (była to pierwsza kompletna publikacja z marketingu medialnego w Polsce).

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka... Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy. Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?