Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pełnomocnik Dziekana ds. Promocji WZIEU i Service Inter Lab
Universytet Szczeciński ; Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Kordynowanie prac Działu Promocji i Informacji oraz Działu Kreatywnego w zakresie działań promocyjnych, w tym wizerunkowych.
Organizowanie eventów, planowanie kampanii marketingowej: mediów, narzędzi promocyjnych, systemu identyfikacji wizualnej.
Organizowanie eventów, planowanie kampanii marketingowej: mediów, narzędzi promocyjnych, systemu identyfikacji wizualnej.
Specjalista ds. badań i szkoleń
CBRiM
Badania Doradztwo Szkolenia - "Oferta szyta na miarę"
Realizacja badań marketingowych i rynkowych opartych o metody jakościowe i ilościowe zgodnie z potrzebami realizowanego zadania.
Przygotowywanie i realizacja szkoleń z zakresu marketingu i umiejętności miękkich.
Doradztwo w ramach planowania działań marketingowych i doborze badań.
Realizacja badań marketingowych i rynkowych opartych o metody jakościowe i ilościowe zgodnie z potrzebami realizowanego zadania.
Przygotowywanie i realizacja szkoleń z zakresu marketingu i umiejętności miękkich.
Doradztwo w ramach planowania działań marketingowych i doborze badań.
Szkolenia i kursy
26-27.04.2012 Szkolania z zakresu badań rynku i badań marketingowych - B&O Navigator
05.2011 Szkolenia z zakresu badań marketingowych w kontekście międzynarodowym - Praga ICV
12.2010 Ukończony kurs SPSS AN1 Badania ankietowe
04.2010r. kurs z zakresu Techniki projekcyjne w
badaniach marketingowych
06.2010 Ukończone szkolenie :Umiejętności interpersonalne- podstawy komunikacji”
04.2009 uczestnik szkolenia „Sztuka komunikacji, perswazji oraz wywierania wpływu w
trakcie rozmowy kwalifikacyjnej” przeprowadzone przez Tomasza Sielewicza
2007 ukończony kurs pt. ”Zostań Przedsiębiorcą” organizowanego przez ZSRG SCP
2006 ukończony kurs giełdowy z podstaw inwestowania organizowanym przez GPW, potwierdzony certyfikatem
05.2011 Szkolenia z zakresu badań marketingowych w kontekście międzynarodowym - Praga ICV
12.2010 Ukończony kurs SPSS AN1 Badania ankietowe
04.2010r. kurs z zakresu Techniki projekcyjne w
badaniach marketingowych
06.2010 Ukończone szkolenie :Umiejętności interpersonalne- podstawy komunikacji”
04.2009 uczestnik szkolenia „Sztuka komunikacji, perswazji oraz wywierania wpływu w
trakcie rozmowy kwalifikacyjnej” przeprowadzone przez Tomasza Sielewicza
2007 ukończony kurs pt. ”Zostań Przedsiębiorcą” organizowanego przez ZSRG SCP
2006 ukończony kurs giełdowy z podstaw inwestowania organizowanym przez GPW, potwierdzony certyfikatem
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
- Nowoczesne i niekonwencjonalnej formy działań marketingowych
- Badania marketingowe,
- Komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Badania marketingowe,
- Komunikacja werbalna i niewerbalna.
Organizacje
Od 03.2014 - nadal Opiekun Działu Kreatywnego (od 10.2015r. KWBKreatywni)
Od 10.2009 - nadal Opiekun Koła Marketingowego Komunikacja w biznesie
11.2004-06.2009
Członek i Przewodniczący Studenckiej Organizacji Marketingowej - Komunikacja w biznesie
21.12.2006 – 11.04.2008 Zachodniopomorskie Studenckie
Forum Business Centure Club
Funkcja: Koordynator Projektu Inteligencja
Finansowa, członek organizacji
Od 10.2009 - nadal Opiekun Koła Marketingowego Komunikacja w biznesie
11.2004-06.2009
Członek i Przewodniczący Studenckiej Organizacji Marketingowej - Komunikacja w biznesie
21.12.2006 – 11.04.2008 Zachodniopomorskie Studenckie
Forum Business Centure Club
Funkcja: Koordynator Projektu Inteligencja
Finansowa, członek organizacji
Inne
09.2015 - nadal
Lokalny współorganizator Projektu Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego Uniwersytetu Szczecińskiego organizowanego razem z Fundacją NBP.
03.2007 – 06.2008
Aktywna działalność w Biurze Promocji i Informacji Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług
Uniwersytetu Szczecińskiego
03-06.2008
Wolontariusz Akademickiego Biura Karier oraz Inkubatora Przedsiębiorczości
Lokalny współorganizator Projektu Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego Uniwersytetu Szczecińskiego organizowanego razem z Fundacją NBP.
03.2007 – 06.2008
Aktywna działalność w Biurze Promocji i Informacji Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług
Uniwersytetu Szczecińskiego
03-06.2008
Wolontariusz Akademickiego Biura Karier oraz Inkubatora Przedsiębiorczości
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bratysława
Zapraszam wszystkich mieszkańców tego pięknego miasta, jego stałych bywalców i sympatyków, a także tych, którzy tu nigdy nie byli, a chcieliby się czegoś o Bratysławie dowiedzieć.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.