Kamila Peszko

Konsultant, Specjalista, Trener, Badacz
Szczecin, zachodniopomorskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Uniwersytet Szczeciński
Adiunkt w Katedrze Marketingu Usług
Uniwersytet Szczeciński
Uniwersytet Szczeciński
Koordynator i Organizator Konferencji Naukowych
Uniwersytet Szczeciński
- Pozyskiwanie sponsorów i patronatów medialnych
- Negocjowanie warunków lokalizacyjnych wydarzeń, eventów, spotkań
- Ustalanie oraz dobór programu artystycznych i integracyjnych
- Koordynacja przebiegu
Logo
Pełnomocnik Dziekana ds. Promocji WZIEU i Service Inter Lab
Universytet Szczeciński ; Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Kordynowanie prac Działu Promocji i Informacji oraz Działu Kreatywnego w zakresie działań promocyjnych, w tym wizerunkowych.

Organizowanie eventów, planowanie kampanii marketingowej: mediów, narzędzi promocyjnych, systemu identyfikacji wizualnej.
Logo
SSN
Park Technologiczny - Elektornicznie Podpisani
Realizacja projektu SSN w ramach ustaleń w obszarze badań i analiz wizerunku oraz testów kompetencji
DOM MARKI Max von Jastrov
Marketing
Współpraca w ramach zlecenia w zakresie przygotowania koncepcji kampanii promocyjnej Galerii Kaskada
oraz opracowywania baz danych.
Logo
Specjalista ds. badań i szkoleń
CBRiM
Badania Doradztwo Szkolenia - "Oferta szyta na miarę"

Realizacja badań marketingowych i rynkowych opartych o metody jakościowe i ilościowe zgodnie z potrzebami realizowanego zadania.

Przygotowywanie i realizacja szkoleń z zakresu marketingu i umiejętności miękkich.

Doradztwo w ramach planowania działań marketingowych i doborze badań.
Santander Bank Polska
Członek Forum Młodych Badaczy
Badania potrzeb finansowych studentów –
projekt realizowany w ramach nawiązanej współpracy z BZWBK
Uniwersytet Szczeciński
Asystent Katedra Marketingu Usług ; Zakład Komunikacji Marketingowej
Uniwersytet Szczeciński Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Uniwersytet Szczeciński
Pracownik Sekcji Kształcenia
Uniwersytet Szczeciński

Szkolenia i kursy

26-27.04.2012 Szkolania z zakresu badań rynku i badań marketingowych - B&O Navigator
05.2011 Szkolenia z zakresu badań marketingowych w kontekście międzynarodowym - Praga ICV
12.2010 Ukończony kurs SPSS AN1 Badania ankietowe
04.2010r. kurs z zakresu Techniki projekcyjne w
badaniach marketingowych
06.2010 Ukończone szkolenie :Umiejętności interpersonalne- podstawy komunikacji”
04.2009 uczestnik szkolenia „Sztuka komunikacji, perswazji oraz wywierania wpływu w
trakcie rozmowy kwalifikacyjnej” przeprowadzone przez Tomasza Sielewicza
2007 ukończony kurs pt. ”Zostań Przedsiębiorcą” organizowanego przez ZSRG SCP
2006 ukończony kurs giełdowy z podstaw inwestowania organizowanym przez GPW, potwierdzony certyfikatem

Edukacja

Logo
Psychologia w biznesie, studia podyplomowe
Teicher & Partners
Logo
Menadżer Projektu Badawczo- Rozwojowego, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Nauki Ekonomiczne, doktoranckie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Studia 1-ego stopnia : Finanse i Rachunkowość, licencjackie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Ekonomia: Wymiana Studencka w ramach Programu MOST, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Studia jednolite magisterskie: Ekonomia:Komunikacja w biznesie międzynarodzwym, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Zainteresowania

- Nowoczesne i niekonwencjonalnej formy działań marketingowych
- Badania marketingowe,
- Komunikacja werbalna i niewerbalna.

Organizacje

Od 03.2014 - nadal Opiekun Działu Kreatywnego (od 10.2015r. KWBKreatywni)
Od 10.2009 - nadal Opiekun Koła Marketingowego Komunikacja w biznesie

11.2004-06.2009
Członek i Przewodniczący Studenckiej Organizacji Marketingowej - Komunikacja w biznesie

21.12.2006 – 11.04.2008 Zachodniopomorskie Studenckie
Forum Business Centure Club
Funkcja: Koordynator Projektu Inteligencja
Finansowa, członek organizacji

Inne

09.2015 - nadal
Lokalny współorganizator Projektu Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego Uniwersytetu Szczecińskiego organizowanego razem z Fundacją NBP.

03.2007 – 06.2008
Aktywna działalność w Biurze Promocji i Informacji Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług
Uniwersytetu Szczecińskiego
03-06.2008
Wolontariusz Akademickiego Biura Karier oraz Inkubatora Przedsiębiorczości

Grupy

13 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bratysława
Bratysława
Zapraszam wszystkich mieszkańców tego pięknego miasta, jego stałych bywalców i sympatyków, a także tych, którzy tu nigdy nie byli, a chcieliby się czegoś o Bratysławie dowiedzieć.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Facebook Marketing
Facebook Marketing
Wszystko co związane z działaniami marketingowymi na Facebooku
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Kobiety Przedsiębiorcze
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń. Przestrzeń
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
KONFERENCJE NAUKOWE
KONFERENCJE NAUKOWE
KONFERENCJE NAUKOWE
LEADERSHIP
LEADERSHIP
Liderze, świat podąża za Tobą !!! (???)
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.