Umiejętności
CMS
Media
Microsoft Office
Project Management
Social Media
Negocjacje
Promocja
Komunikacja wewnętrzna w organizacji
Komunikacja zewnętrzna PR
Coaching i motywacja
komunikacja społeczna i kulturowa
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR Manager
PR Manager zespołu muzycznego.
Zadania:
dbanie o wizerunek marki zespołu w mediach,
bieżący kontakt z mediami,
inicjowanie promocji projektów w mediach (od kreowania i zaplanowania do wykonania i rozliczenia)
autoryzacja wywiadów
koordynacja produkcji / wsparcie koordynacji produkcji materiałów promocyjnych (sesje foto, video itp)
prowadzenie strony www i fanpage’a na portalu społecznościowym
Zadania:
dbanie o wizerunek marki zespołu w mediach,
bieżący kontakt z mediami,
inicjowanie promocji projektów w mediach (od kreowania i zaplanowania do wykonania i rozliczenia)
autoryzacja wywiadów
koordynacja produkcji / wsparcie koordynacji produkcji materiałów promocyjnych (sesje foto, video itp)
prowadzenie strony www i fanpage’a na portalu społecznościowym
PR Manager
Music Company
Promocja trasy koncertowej Enea Perfect Tour – 35-lecie zespołu Perfect
oraz Lady Pank THE BEST OF.
Zadania:
patroni medialni trasy wraz z ustaleniem wzajemnych świadczeń,
koordynacja i realizacja działań promocyjnych w mediach ogólnopolskich i lokalnych,
koordynacja kampanii spotowych w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych,
weryfikowanie budżetu promocyjnego,
weryfikacja świadczeń patronackich w mediach,
działania promocyjne ‘redakcyjne’ na poziomie lokalnym,
koordynacja tworzenia materiałów marketingowych – współpraca z podwykonawcami
Zadania:
patroni medialni trasy wraz z ustaleniem wzajemnych świadczeń,
koordynacja i realizacja działań promocyjnych w mediach ogólnopolskich i lokalnych,
koordynacja kampanii spotowych w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych,
weryfikowanie budżetu promocyjnego,
weryfikacja świadczeń patronackich w mediach,
działania promocyjne ‘redakcyjne’ na poziomie lokalnym,
koordynacja tworzenia materiałów marketingowych – współpraca z podwykonawcami
Specjalista ds. Marketingu i PR
Sirens
KONSULTACJE MUZYCZNE - obecnie Sirens
Marketing firmy.
Zadania:
opracowanie materiałów marketingowych: prezentacji dla klientów, itp.
opracowanie i administrowanie strony www – współpraca z podwykonawcami,
redagowanie informacji do newslettera,
administrowanie profilu firmy na facebooku, vimeo.
Marketing firmy.
Zadania:
opracowanie materiałów marketingowych: prezentacji dla klientów, itp.
opracowanie i administrowanie strony www – współpraca z podwykonawcami,
redagowanie informacji do newslettera,
administrowanie profilu firmy na facebooku, vimeo.
Menedżer ds. marketingu i PR
Promocja projektów Agencji Muzycznej Polskiego Radia.
Zadania:
zarządzanie zespołem promocji,
planowanie i realizacja działań promocyjnych,
weryfikowanie budżetu promocyjnego,
bezpośrednia współpraca z artystami,
zarządzanie działaniami zespołu promocji.
tworzenie ofert dla partnerów/mecenasów, ustalanie świadczeń i koordynacja ich realizacji, np. opracowywanie pomysłów na działania cross-promocyjne i barterowe, weryfikowanie realizacji wzajemnych świadczeń,
koordynacja tworzenia materiałów marketingowych – współpraca z podwykonawcami, np. grafik przy plakatach, bannerach, itp.; fotograf przy realizacji sesji zdjęciowej; operator przy materiałach video, lektor przy spotach radiowych,
merytoryczne przygotowanie koncepcji stron www, bieżące zarządzanie stronami (np. perfect.band),
prowadzenie profilu na portalu społecznościowym (facebook)
Zadania:
zarządzanie zespołem promocji,
planowanie i realizacja działań promocyjnych,
weryfikowanie budżetu promocyjnego,
bezpośrednia współpraca z artystami,
zarządzanie działaniami zespołu promocji.
tworzenie ofert dla partnerów/mecenasów, ustalanie świadczeń i koordynacja ich realizacji, np. opracowywanie pomysłów na działania cross-promocyjne i barterowe, weryfikowanie realizacji wzajemnych świadczeń,
koordynacja tworzenia materiałów marketingowych – współpraca z podwykonawcami, np. grafik przy plakatach, bannerach, itp.; fotograf przy realizacji sesji zdjęciowej; operator przy materiałach video, lektor przy spotach radiowych,
merytoryczne przygotowanie koncepcji stron www, bieżące zarządzanie stronami (np. perfect.band),
prowadzenie profilu na portalu społecznościowym (facebook)
Project Manager
PRO FUTURO
Przygotowanie projektów o określonym celu.
Zadania:
- Opracowanie koncepcji i planów projektów mających na celu np. większe zaangażowanie rodziców w działanie szkoły lub zwiększenie świadomości bezpiecznych zachowań dzieci na drodze
Przygotowanie projektów o określonym celu.
Zadania:
- Opracowanie koncepcji i planów projektów mających na celu np. większe zaangażowanie rodziców w działanie szkoły lub zwiększenie świadomości bezpiecznych zachowań dzieci na drodze
Project Manager
Kierownictwo produkcji, koordynacja projektu "Anielskie sprawki"
i "Aniołów czas” we współpracy z Teatrem Polskiego Radia - zakres:
kierownictwo produkcji i koordynacja produkcji dwupłytowego słuchowiska na rzecz Centrum Zdrowia Dziecka „Anielskie sprawki”,
kierownictwo produkcji utworu i teledysku „Aniołów Czas”,
koordynacja organizacji premiery na sali widowiskowej Centrum Zdrowia Dziecka,
promocja projektu pod patronatem Telewizji Polskiej S.A. i Polskiego Radia S.A.
kierownictwo produkcji i koordynacja produkcji dwupłytowego słuchowiska na rzecz Centrum Zdrowia Dziecka „Anielskie sprawki”,
kierownictwo produkcji utworu i teledysku „Aniołów Czas”,
koordynacja organizacji premiery na sali widowiskowej Centrum Zdrowia Dziecka,
promocja projektu pod patronatem Telewizji Polskiej S.A. i Polskiego Radia S.A.
Specjalista
Zarządzanie projektami biznesowymi oraz opracowywanie strategii komunikacyjnych projektów
• Koordynacja projektów w ramach wdrożenia nowej strategii firmy (Synergia, Senior Project Manager, reorganizacja Biur Projektów)
• Wdrożenia korporacyjnych systemów komunikacyjnych (również redagowanie zawartości, uzgadnianie i weryfikowanie standardów pracy)
• Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania dokumentacją
• Reorganizacja funkcji wsparcia w modelu korporacyjnym
- Współorganizowanie korporacyjnych spotkań kadry menedżerskiej oraz eventów firmowych, opracowywanie materiałów merytorycznych.
Komunikacja wewnętrzna firmy – zakres:
Zarządzanie intranetem – CMS:
odpowiedzialność za zawartość systemu,
zarządzanie treściami – współpraca z opiekunami merytorycznymi, publikowanie artykułów,
weryfikacja informacji zwrotnych od użytkowników i ewentualne wprowadzanie zmian,
bieżąca aktualizacja systemu.
Współorganizowanie korporacyjnych spotkań kadry menedżerskiej oraz eventów firmowych:
opracowywanie materiałów merytorycznych/prezentacji wraz z Zarządem firmy,
opracowywanie scenariusza spotkań.
Projekty biznesowe – zakres:
Zarządzanie projektami biznesowymi oraz opracowywanie strategii komunikacyjnych projektów:
- Koordynacja projektów wewnętrznych korporacji, np.: w ramach wdrożenia nowej strategii firmy (Synergia, Senior Project Manager, reorganizacja Biur Projektów),
- Wdrożenia korporacyjnych systemów komunikacyjnych (np. Nasz Standard Pracy – intranet),
- Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania dokumentacją,
- Reorganizacja funkcji wsparcia w modelu korporacyjnym.
Wdrażanie / komunikowanie zmian w modelu korporacyjnym, opracowywanie planów komunikacji.
Kontroling finansowy jednostki– zakres:
bieżąca kontrola kosztów,
przygotowywanie forecastów,
analiza budżetu.
• Koordynacja projektów w ramach wdrożenia nowej strategii firmy (Synergia, Senior Project Manager, reorganizacja Biur Projektów)
• Wdrożenia korporacyjnych systemów komunikacyjnych (również redagowanie zawartości, uzgadnianie i weryfikowanie standardów pracy)
• Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania dokumentacją
• Reorganizacja funkcji wsparcia w modelu korporacyjnym
- Współorganizowanie korporacyjnych spotkań kadry menedżerskiej oraz eventów firmowych, opracowywanie materiałów merytorycznych.
Komunikacja wewnętrzna firmy – zakres:
Zarządzanie intranetem – CMS:
odpowiedzialność za zawartość systemu,
zarządzanie treściami – współpraca z opiekunami merytorycznymi, publikowanie artykułów,
weryfikacja informacji zwrotnych od użytkowników i ewentualne wprowadzanie zmian,
bieżąca aktualizacja systemu.
Współorganizowanie korporacyjnych spotkań kadry menedżerskiej oraz eventów firmowych:
opracowywanie materiałów merytorycznych/prezentacji wraz z Zarządem firmy,
opracowywanie scenariusza spotkań.
Projekty biznesowe – zakres:
Zarządzanie projektami biznesowymi oraz opracowywanie strategii komunikacyjnych projektów:
- Koordynacja projektów wewnętrznych korporacji, np.: w ramach wdrożenia nowej strategii firmy (Synergia, Senior Project Manager, reorganizacja Biur Projektów),
- Wdrożenia korporacyjnych systemów komunikacyjnych (np. Nasz Standard Pracy – intranet),
- Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania dokumentacją,
- Reorganizacja funkcji wsparcia w modelu korporacyjnym.
Wdrażanie / komunikowanie zmian w modelu korporacyjnym, opracowywanie planów komunikacji.
Kontroling finansowy jednostki– zakres:
bieżąca kontrola kosztów,
przygotowywanie forecastów,
analiza budżetu.
Szkolenia i kursy
Szkolenia i certyfikaty
„Zarządzanie projektami wg standardu PMI/PMBoK; podejście praktyczne” – Altkom Akademia SA (2010)
„Wprowadzenie do planowania i realizacji przedsięwzięć – MS Project” – BIZ TECH Konsulting (2008)
„Sztuka prezentacji” – House of Skills (2008)
„Negocjacje” - House of Skills (2007)
„Asertywność i wywieranie wpływu”- House of Skills (2007)
„Rozwój umiejętności komunikacyjnych” – House of Skills (2006)
„Public relations – promocja wizerunku” - pakiet szkoleń humanistyczno – menedżerskich, Politechnika Wrocławska (2000)
„Kultura masowa”- pakiet szkoleń humanistyczno – menedżerskich na Politechnika Wrocławska (2000)
„Zarządzanie projektami wg standardu PMI/PMBoK; podejście praktyczne” – Altkom Akademia SA (2010)
„Wprowadzenie do planowania i realizacji przedsięwzięć – MS Project” – BIZ TECH Konsulting (2008)
„Sztuka prezentacji” – House of Skills (2008)
„Negocjacje” - House of Skills (2007)
„Asertywność i wywieranie wpływu”- House of Skills (2007)
„Rozwój umiejętności komunikacyjnych” – House of Skills (2006)
„Public relations – promocja wizerunku” - pakiet szkoleń humanistyczno – menedżerskich, Politechnika Wrocławska (2000)
„Kultura masowa”- pakiet szkoleń humanistyczno – menedżerskich na Politechnika Wrocławska (2000)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
Produkcja telewizyjna i filmowa – od kulis;
Showbiznes – obserwuję, jak działania medialne osób, wpływają na ich wizerunek;
Książki - w szczególności o tematyce psychologicznej i rozwoju osobistym;
Coaching - w tym samorozwój;
Kuchnia tradycyjna – przygotowanie potraw, to wspaniały pretekst do spotkań z rodziną, przyjaciółmi;
Muzyka;
Nordic walking, miejska jazda na rowerze.
Showbiznes – obserwuję, jak działania medialne osób, wpływają na ich wizerunek;
Książki - w szczególności o tematyce psychologicznej i rozwoju osobistym;
Coaching - w tym samorozwój;
Kuchnia tradycyjna – przygotowanie potraw, to wspaniały pretekst do spotkań z rodziną, przyjaciółmi;
Muzyka;
Nordic walking, miejska jazda na rowerze.
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
CASTING
Informacje o castingach do filmów, spektakli, reklam, teledysków i zespołów muzycznych i tanecznych
event od kuchni....
Zapraszamy wszystkich organizatorów, współorganizatorów i artystów, do szczerej, choć nie zawsze całkowicie poważnej rozmowy o tworzeniu eventów. Opisujmy swoje sukcesy i przestrzegajmy przed wpadkami
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
Eventy, Integracje - Rozrywki plenerowe
Celem grupy jest ułatwienie kontaktu i nawiązanie współpracy pomiędzy osobami ( firmami) , zajmującymi się obsługą i organizacją szkoleń, wyjazdów integracyjnych , eventów, pikników i imprez
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
MORZE
Dla tych co kochaja smak, zapach i muzykę morza...dla tych co wiedza co to znaczy życie na morzu...dla tych którzy lubia szkwał, sztorm i still...dla tych którym nie straszny Jolly Roger...a