Anna Katarzyna Guzik

Cel zawodowy: Tworzenie i realizowanie planów promocji, strategii marketingowych i wizerunkowych. Zarządzanie projektami.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CMS Media Microsoft Office Project Management Social Media Negocjacje Promocja Komunikacja wewnętrzna w organizacji Komunikacja zewnętrzna PR Coaching i motywacja komunikacja społeczna i kulturowa

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PERFECT
PR Manager
PR Manager zespołu muzycznego.
Zadania:
dbanie o wizerunek marki zespołu w mediach,
bieżący kontakt z mediami,
inicjowanie promocji projektów w mediach (od kreowania i zaplanowania do wykonania i rozliczenia)
autoryzacja wywiadów
koordynacja produkcji / wsparcie koordynacji produkcji materiałów promocyjnych (sesje foto, video itp)
prowadzenie strony www i fanpage’a na portalu społecznościowym
Logo
PR Manager
Music Company
Promocja trasy koncertowej Enea Perfect Tour – 35-lecie zespołu Perfect
 oraz Lady Pank THE BEST OF.
Zadania:
patroni medialni trasy wraz z ustaleniem wzajemnych świadczeń,
koordynacja i realizacja działań promocyjnych w mediach ogólnopolskich 
i lokalnych,
koordynacja kampanii spotowych w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych,
weryfikowanie budżetu promocyjnego,
weryfikacja świadczeń patronackich w mediach,
działania promocyjne ‘redakcyjne’ na poziomie lokalnym,
koordynacja tworzenia materiałów marketingowych – współpraca 
z podwykonawcami
Logo
Specjalista ds. Marketingu i PR
Sirens
KONSULTACJE MUZYCZNE - obecnie Sirens
Marketing firmy.
Zadania:
opracowanie materiałów marketingowych: prezentacji dla klientów, itp.
opracowanie i administrowanie strony www – współpraca 
z podwykonawcami,
redagowanie informacji do newslettera,
administrowanie profilu firmy na facebooku, vimeo.
Polskie Radio S.A
Menedżer ds. marketingu i PR
Promocja projektów Agencji Muzycznej Polskiego Radia.
Zadania:
zarządzanie zespołem promocji,
planowanie i realizacja działań promocyjnych,
weryfikowanie budżetu promocyjnego,
bezpośrednia współpraca z artystami,
zarządzanie działaniami zespołu promocji.
tworzenie ofert dla partnerów/mecenasów, ustalanie świadczeń 
i koordynacja ich realizacji, np. opracowywanie pomysłów na działania cross-promocyjne i barterowe, weryfikowanie realizacji wzajemnych świadczeń,
koordynacja tworzenia materiałów marketingowych – współpraca 
z podwykonawcami, np. grafik przy plakatach, bannerach, itp.; fotograf przy realizacji sesji zdjęciowej; operator przy materiałach video, lektor przy spotach radiowych,
merytoryczne przygotowanie koncepcji stron www, bieżące zarządzanie stronami (np. perfect.band),
prowadzenie profilu na portalu społecznościowym (facebook)
Logo
Specjalista ds. PR
Expert PR Consultancy
EXPERT PR CONSULTANCY
Współpraca przy organizowaniu konferencji prasowej „Rekomendacje kompleksowych zmian w obszarze profilaktyki raka szyjki macicy w Polsce”.
Zadania:
opracowywanie materiałów prasowych na konferencję
Pro Futuro S.A.
Project Manager
PRO FUTURO
Przygotowanie projektów o określonym celu.
Zadania:
- Opracowanie koncepcji i planów projektów mających na celu np. większe zaangażowanie rodziców w działanie szkoły lub zwiększenie świadomości bezpiecznych zachowań dzieci na drodze
Polskie Radio S.A
Project Manager
Kierownictwo produkcji, koordynacja projektu "Anielskie sprawki" 
i "Aniołów czas” we współpracy z Teatrem Polskiego Radia - zakres:
kierownictwo produkcji i koordynacja produkcji dwupłytowego słuchowiska na rzecz Centrum Zdrowia Dziecka „Anielskie sprawki”,
kierownictwo produkcji utworu i teledysku „Aniołów Czas”,
koordynacja organizacji premiery na sali widowiskowej Centrum Zdrowia Dziecka,
promocja projektu pod patronatem Telewizji Polskiej S.A. i Polskiego Radia S.A.
Skanska S.A.
Specjalista
Zarządzanie projektami biznesowymi oraz opracowywanie strategii komunikacyjnych projektów
• Koordynacja projektów w ramach wdrożenia nowej strategii firmy (Synergia, Senior Project Manager, reorganizacja Biur Projektów)
• Wdrożenia korporacyjnych systemów komunikacyjnych (również redagowanie zawartości, uzgadnianie i weryfikowanie standardów pracy)
• Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania dokumentacją
• Reorganizacja funkcji wsparcia w modelu korporacyjnym
- Współorganizowanie korporacyjnych spotkań kadry menedżerskiej oraz eventów firmowych, opracowywanie materiałów merytorycznych.
Komunikacja wewnętrzna firmy – zakres:
Zarządzanie intranetem – CMS:
odpowiedzialność za zawartość systemu,
zarządzanie treściami – współpraca z opiekunami merytorycznymi, publikowanie artykułów,
weryfikacja informacji zwrotnych od użytkowników i ewentualne wprowadzanie zmian,
bieżąca aktualizacja systemu.
Współorganizowanie korporacyjnych spotkań kadry menedżerskiej oraz eventów firmowych:
opracowywanie materiałów merytorycznych/prezentacji wraz z Zarządem firmy,
opracowywanie scenariusza spotkań.
Projekty biznesowe – zakres:
Zarządzanie projektami biznesowymi oraz opracowywanie strategii komunikacyjnych projektów:
- Koordynacja projektów wewnętrznych korporacji, np.: w ramach wdrożenia nowej strategii firmy (Synergia, Senior Project Manager, reorganizacja Biur Projektów),
- Wdrożenia korporacyjnych systemów komunikacyjnych (np. Nasz Standard Pracy – intranet),
- Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania dokumentacją,
- Reorganizacja funkcji wsparcia w modelu korporacyjnym.
Wdrażanie / komunikowanie zmian w modelu korporacyjnym, opracowywanie planów komunikacji.
Kontroling finansowy jednostki– zakres:
bieżąca kontrola kosztów,
przygotowywanie forecastów,
analiza budżetu.

Szkolenia i kursy

Szkolenia i certyfikaty
„Zarządzanie projektami wg standardu PMI/PMBoK; podejście praktyczne” – Altkom Akademia SA (2010)
„Wprowadzenie do planowania i realizacji przedsięwzięć – MS Project” – BIZ TECH Konsulting (2008)
„Sztuka prezentacji” – House of Skills (2008)
„Negocjacje” - House of Skills (2007)
„Asertywność i wywieranie wpływu”- House of Skills (2007)
„Rozwój umiejętności komunikacyjnych” – House of Skills (2006)
„Public relations – promocja wizerunku” - pakiet szkoleń humanistyczno – menedżerskich, Politechnika Wrocławska (2000)
„Kultura masowa”- pakiet szkoleń humanistyczno – menedżerskich na Politechnika Wrocławska (2000)

Edukacja

Logo
Project Managment, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Paliwa i energia a środowisko, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką

Zainteresowania

Produkcja telewizyjna i filmowa – od kulis;
Showbiznes – obserwuję, jak działania medialne osób, wpływają na ich wizerunek;
Książki - w szczególności o tematyce psychologicznej 
i rozwoju osobistym;
Coaching - w tym samorozwój;
Kuchnia tradycyjna – przygotowanie potraw, 
to wspaniały pretekst do spotkań z rodziną, przyjaciółmi;
Muzyka;
Nordic walking, miejska jazda na rowerze.

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
CASTING
CASTING
Informacje o castingach do filmów, spektakli, reklam, teledysków i zespołów muzycznych i tanecznych
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
dm
dm
Grupa znajomych
event od kuchni....
event od kuchni....
Zapraszamy wszystkich organizatorów, współorganizatorów i artystów, do szczerej, choć nie zawsze całkowicie poważnej rozmowy o tworzeniu eventów. Opisujmy swoje sukcesy i przestrzegajmy przed wpadkami
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
EVENTY
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
Eventy, Integracje - Rozrywki plenerowe
Eventy, Integracje - Rozrywki plenerowe
Celem grupy jest ułatwienie kontaktu i nawiązanie współpracy pomiędzy osobami ( firmami) , zajmującymi się obsługą i organizacją szkoleń, wyjazdów integracyjnych , eventów, pikników i imprez
fotozagadka
fotozagadka
Co przedstawiają zdjęcia?:-)
Jestem Kobietą
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
MORZE
MORZE
Dla tych co kochaja smak, zapach i muzykę morza...dla tych co wiedza co to znaczy życie na morzu...dla tych którzy lubia szkwał, sztorm i still...dla tych którym nie straszny Jolly Roger...a
Muzyka na event
Muzyka na event
Grupa dla osób zajmujących się oprawą muzyczną eventów imprez itp.
Salsa
Salsa
Grupa miłośników gorącej salsy !!