Anna Furga

Kierownik ds. administracji i windykacji
Ząbki, mazowieckie

Umiejętności

Analityczny umysł – talent do ulepszania i usprawniania założonych procesów pracy, analizowania oraz określania zadań Umiejętnoś

Języki

angielski
dobry
czeski
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik ds. administracji i windykacji
Signella, Polska Korporacja Flotowa
* Załatwianie wszelkich spraw związanych z administracją
* Rozliczanie kontrahentów oraz najemców
* Wystawianie faktur oraz innych dokumentów
* Analiza rozliczeń oraz prognozowanie
* Wsparcie innych działów w szczególności działu księgowości oraz kadr (sprawdzanie zakupu towarów, kontrola sprzedaży oraz raportów kasowych pod względem formalnym, przygotowanie dokumentacji do obliczania wynagrodzeń)
* Negocjowanie: umów z dostawcami mediów oraz innych usług
Logo
Stanowisko – Asystentka Zarządu, Pomoc kadrowo-księgowa (Czterech spółek powiązanych)
Signella
* Organizowanie i kierowanie pracą kancelarii Spółek powiązanych;
* Rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących do Spółek;
* Koordynowanie agendy Prezesów Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań według skali priorytetów;
* Przygotowanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesom Zarządu;
* Zarządzanie hierarchią informacji napływających do kancelarii, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych;
* Monitorowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wyznaczonych interesantów; * Koordynowanie współpracy Prezesów Zarządu z poszczególnymi działami Spółek i ich pracownikami;
* Komunikowanie, wdrażanie i kontrola wykonania podjętych decyzji;
* Reorganizacja wszystkich działów Spółek w celu poprawienia efektywności pracy.

Jak również:
* Ścisła współpraca z działem księgowości oraz kadr;
* Wsparcie innych działów, w szczególności działu księgowości oraz kadr (sprawdzanie zakupu towarów, kontrola sprzedaży oraz raportów kasowych serwisu pod względem formalnym);
* Wystawianie faktur (zaliczek, proform, korekt) sprzedaży pojazdów oraz wynajmu pojazdów oraz miesięczna analiza;
* Przygotowanie dokumentacji do naliczania list płac, pomoc w naliczaniu wynagrodzeń;
* Obsługa i rejestracja raportów kasowych czterech spółek;
* Rozliczanie wydatków służbowych;
* Bieżące załatwianie spraw urzędowych: m.in. rejestracja pojazdów w Wydziale Komunikacji, odpisy w KRS, załatwianie zaświadczeń w US oraz ZUS-ie.

Zarządzanie flotą samochodową:
* Administrowanie w salonie sprzedaży samochodów nowych i używanych (wystawianie faktur sprzedaży, przygotowanie dokumentów do rejestracji, itp.).
J.W. Construction Holding S.A.
Specjalista do spraw sprzedaży
* Przygotowanie ofert sprzedaży;
* Prezentowanie inwestycji klientom;
* Spotkania i negocjacje z klientami
* Sporządzanie dokumentacji i raportów;
* Aktywna analiza rynku nieruchomości.
Biuro Rachunkowe sc
Księgowa
Biuro Rachunkowe
* Prowadzenie urządzeń księgowych: KPiR, ewidencje dla potrzeb podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji podatkowych VAT-7, PIT., itp;
* Prowadzenie rozliczeń płacowych: naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i sporządzanie list płac;
* Współpraca z Urzędami Skarbowymi i ZUS w zakresie rozliczeń płacowych, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy.
* Pozyskiwanie klientów;
* Negocjacje stawek i umów z klientami;
* Aktywna sprzedaż oferty biura;
* Przygotowywanie materiałów promocyjnych i ich dystrybucja.
Logo
Specjalista ds. administracyjnych
ROBOCAM
* Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji oraz dokumentów;
* Sporządzanie pism i umów;
* Przygotowywanie zestawień kosztów i analiz;
* Realizację bieżących zadań administracyjno-biurowych;
* Koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług dla firm (kontrahenci, kurierzy);
* Wystawianie faktur oraz przygotowanie dokumentacji do księgowości;
* Współpraca z działem sprzedaży;
* Nadzorowanie zamówień;
* Aktywne poszukiwanie rynków zbytu;
* Przygotowanie i prezentacja oferty handlowej.
Logo
Pilot wycieczek zagranicznych dla turystów narodowości polskiej oraz czeskiej
Hiszpania, Costa Brava
* Stała współpraca z biurami podróży i hotelami;
* Sprawowanie, w imieniu organizatora turystyki, opieki nad uczestnikami imprezy turystycznej w niezbędnym zakresie, wynikającym z charakteru imprezy;
* Planowanie oraz prowadzenie spotkań organizacyjnych z turystami - sprzedaż atrakcji turystycznych, tj. wycieczki, imprezy lokalne;
* Przyjmowanie reklamacji od turystów dotyczących świadczonych im usług;
* Prowadzenie transferów lotniczych (zakwaterowanie i wykwaterowanie, pomoc w odprawie);
* Pilotowanie wycieczek;
* Przewóz mniejszych grup turystów własnym transportem;
* Aktywna sprzedaż oferty turystycznej;
* Prowadzenie przyspieszonego kursu nurkowania (teoria + praktyka);
* Przygotowywanie materiałów promocyjnych i ich dystrybucja.
PL Nieruchomości
Specjalista ds. wynajmu i sprzedaży
* Poszukiwanie ofert wynajmu, sprzedaży i dzierżawy;
* Zawieranie umów ze sprzedającymi na świadczenie usług biura;
* Realizacja umów pośrednictwa z właścicielami nieruchomości oraz klientami;
* Kojarzenie i prowadzenie spotkań;
* Prezentowanie nieruchomości klientom;
* Przygotowanie ofert handlowych, marketingowych jak i umów kupna i sprzedaży;
* Prowadzenie spotkań handlowych, negocjacje handlowe;
* Analiza rynku nieruchomości.
Logo
Samodzielna księgowa
STEMAR Roćko SJ
* Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych, a w szczególności ewidencja gospodarki magazynowej;
* Rozliczanie zakupów wewnątrz wspólnotowych i krajowych, przerzutów między sklepami, sprzedaży detalicznej
* Rozliczanie różnic kursowych, księgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych
* Kontrola i rozliczanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami;
* Księgowanie rozrachunków z tytułu wynagrodzeń z pracownikami w zakresie podatku od towarów i usług;
* Uzgadnianie i ewidencja sprzedaży detalicznej z udziałem kas fiskalnych, ewidencja nabyć i dostaw wewnątrz wspólnotowych, a w szczególności usług transportowych, zakupów towarów;
* Sporządzanie deklaracji VAT-UE i VAT-7;
* Umiejętność prowadzenia pełnej księgowości, ewidencji VAT i rozliczeń z budżetem.
Logo
Samodzielna księgowa
MARS-TRANS Sp. z o.o.
* Sporządzanie analiz na potrzeby kontroli wewnętrznych stanów magazynowych, poprawności wydawania i przyjmowania materiałów eksploatacyjnych w tym także paliwa.§ bieżące księgowanie operacji gospodarczych;
* Sprawdzanie dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym;
* Przygotowanie danych pod deklarację VAT-7 oraz CIT-2;
* Obsługa i rejestracja raportu kasowego, księgowanie wyciągów bankowych;
* Analiza i rozliczanie kont analitycznych dostawców i odbiorców;
* Przygotowanie faktur inwestycyjnych i rejestracja na kontach;
* Pomoc w innych czynnościach niezbędnych do prawidłowego sporządzenia deklaracji VAT-7, CIT-2 podatku od środków transportu, bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku wyniku finansowego, przepływów pieniężnych;
* Sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego: F-O1, DG-1t, SP, Z-03;§ sporządzanie informacji PFRON;
* Księgowanie operacji gospodarczych tj.: polisy ubezpieczeniowe, spłaty kredytów, rozliczenia międzyokresowe, obciążenia pracownicze z tyt. niedoborów i szkód, zakupy materiałów związanych z zapasami inwentaryzacyjnymi, likwidacja i sprzedaż środków trwałych§ opiniowanie premii, podwyżek i pożyczek zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
Mars Polska
Księgowa
* Bieżące księgowanie faktur zakupu towarów;
* Rozliczanie i analiza gospodarki towarowej hurtowni;
* Analiza kont rozrachunków z dostawcami oraz analiza stanu zapasów magazynowych;
* Rozliczanie reklamacji towarowych;
* Przeprowadzanie inwentaryzacji towarowych na sklepach oraz rozliczanie inwentaryzacji.
Biuro Rachunkowo-Podatkowe
Księgowa
Biuro Rachunkowo-Podatkowe
* Prowadzenie urządzeń księgowych: podatkowa księga przychodów i rozchodów, ewidencje dla potrzeb podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji podatkowych VAT-7, PIT-5 itp.
* Prowadzenie rozliczeń płacowych: naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i sporządzanie list płac, współpraca z Urzędami Skarbowymi i ZUS w zakresie rozliczeń płacowych, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy.

Szkolenia i kursy

2011 Kadry, Płace, ZUS z płatnikiem - Akademia pracy i rachunkowości "Cedoz" w Warszawie.

2004-2005 Księgowy bilansista - Rachunkowość Podmiotów Gospodarczych - Kurs modułowy organizowany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce o/Gorzów.

2005 Projekt „Bohaterowie przedsiębiorczości” - Zachodnie Centrum Konsultingowe „ Euro Invest” Sp. z o.o.

Edukacja

Logo
Zarządzanie przedsiębiorswtem, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Księgowość

Zainteresowania

- przemierzanie wszerz i wzdłuż naszego globu,
- fotografowanie ludzi i świata wokół,
- nurkowanie z akwalungiem oraz freediving,
- jogging, fitness, rower,
- rysowanie, szczególnie postaci

Inne

Prawo jazdy kat.B
znajomość środowiska Windows + pakiet Office;
znajomość programu księgowego Symfonia,
znajomość programu kadrowego Płatnik R2,
znajomość programu Płatnik
znajomość programu PARTNER; DORADCA; DMS.

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Bezpłatne Porady Prawne Forum Prawne
Bezpłatne Porady Prawne Forum Prawne
Co w prawie piszczy. Bezpłatna i profesjonalna pomoc prawna
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.
Siłownia
Siłownia
Budujemy nasze ciała. Kulturystyka, fitness, sport i zdrowie.