Doświadczenie zawodowe
dyrektor marketingu
Jestem odpowiedzialna za rozwój marki największej grupy uczelni niepublicznych w Polsce - Wyższych Szkół Bankowych, obecnej w kilku miastach Polski.
Zakres obowiązków (m.in.):
• Budowanie i wdrażanie strategii marketingu zintegrowanego - działania online i offline.
• Współtworzenie koncepcji komunikacji i działań w okresie krótko i długoterminowym.
• Odpowiedzialność za precyzyjne mierzenie efektów kampanii (prowadzonej z wykorzystaniem różnych kanałów i systemów analitycznych).
• Skuteczna realizacja działań marketingowych udokumentowanych wynikami sprzedażowymi.
• Zarządzanie ogólnopolskim budżetem marketingowym.
• Koordynowanie prac zespołu marketingowego w centrali i 9 oddziałach w Polsce (łącznie 33 osoby).
Zakres obowiązków (m.in.):
• Budowanie i wdrażanie strategii marketingu zintegrowanego - działania online i offline.
• Współtworzenie koncepcji komunikacji i działań w okresie krótko i długoterminowym.
• Odpowiedzialność za precyzyjne mierzenie efektów kampanii (prowadzonej z wykorzystaniem różnych kanałów i systemów analitycznych).
• Skuteczna realizacja działań marketingowych udokumentowanych wynikami sprzedażowymi.
• Zarządzanie ogólnopolskim budżetem marketingowym.
• Koordynowanie prac zespołu marketingowego w centrali i 9 oddziałach w Polsce (łącznie 33 osoby).
wykładowca
Prowadzenie zajęć z marketingu internetowego w ramach studiów podyplomowych - Nowoczesny Marketing.
manager ds. e-marketingu
Posiadam 9 letnie doświadczenie specjalizując się w działaniach e-marketingowych
Zakres obowiązków:
• opracowywanie i realizacja strategii e-marketingowych
• planowanie oraz analiza skuteczności kampanii internetowych: e-mailing, display, SEO, SEM, SM
• znajomość rynku internetowego, trendów
• wykorzystywanie w codziennej pracy systemów do analizy kampanii (między innymi Google Analytics)
• współpraca przy tworzeniu serwisów internetowych (koordynacja prac projektowych, graficznych oraz programistycznych) uwzględniających cele biznesowe projektu przy równoczesnym zachowaniu zasad związanych z użytecznością (usability)
Zakres obowiązków:
• opracowywanie i realizacja strategii e-marketingowych
• planowanie oraz analiza skuteczności kampanii internetowych: e-mailing, display, SEO, SEM, SM
• znajomość rynku internetowego, trendów
• wykorzystywanie w codziennej pracy systemów do analizy kampanii (między innymi Google Analytics)
• współpraca przy tworzeniu serwisów internetowych (koordynacja prac projektowych, graficznych oraz programistycznych) uwzględniających cele biznesowe projektu przy równoczesnym zachowaniu zasad związanych z użytecznością (usability)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.