Anna Czarkowska

dyrektor marketingu, Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia
Poznań, wielkopolskie

Doświadczenie zawodowe

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia
dyrektor marketingu
Jestem odpowiedzialna za rozwój marki największej grupy uczelni niepublicznych w Polsce - Wyższych Szkół Bankowych, obecnej w kilku miastach Polski.

Zakres obowiązków (m.in.):
• Budowanie i wdrażanie strategii marketingu zintegrowanego - działania online i offline.
• Współtworzenie koncepcji komunikacji i działań w okresie krótko i długoterminowym.
• Odpowiedzialność za precyzyjne mierzenie efektów kampanii (prowadzonej z wykorzystaniem różnych kanałów i systemów analitycznych).
• Skuteczna realizacja działań marketingowych udokumentowanych wynikami sprzedażowymi.
• Zarządzanie ogólnopolskim budżetem marketingowym.
• Koordynowanie prac zespołu marketingowego w centrali i 9 oddziałach w Polsce (łącznie 33 osoby).
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
wykładowca
Prowadzenie zajęć z marketingu internetowego w ramach studiów podyplomowych - Nowoczesny Marketing.
Adam Piwek
Adam Piwek · usługodawca
wystawiono
Mieć takiego wykładowcę na zajęciach, to skarb dla każdego marketingowca na studiach podyplomowych. Zaangażowanie, pomysłowość, otwartość na potrzeby grupy sprawiają, że zawsze i o każdej porze dnia i nocy mógłbym chodzić na zajęcia prowadzone przez Annę Czarkowską
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
wykładowca na kierunku innowacyjny e-marketing
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia
manager ds. e-marketingu
Posiadam 9 letnie doświadczenie specjalizując się w działaniach e-marketingowych
Zakres obowiązków:
• opracowywanie i realizacja strategii e-marketingowych
• planowanie oraz analiza skuteczności kampanii internetowych: e-mailing, display, SEO, SEM, SM
• znajomość rynku internetowego, trendów
• wykorzystywanie w codziennej pracy systemów do analizy kampanii (między innymi Google Analytics)
• współpraca przy tworzeniu serwisów internetowych (koordynacja prac projektowych, graficznych oraz programistycznych) uwzględniających cele biznesowe projektu przy równoczesnym zachowaniu zasad związanych z użytecznością (usability)
Logo
Project manager
Agencja e-biznes i dom mediowy SYMETRIA
Zarządzanie projektami marketingowymi - koordynowanie kampanii reklamowych Google Adwords, marketing szeptany, opracowywanie i wdrażanie serwisów internetowych. Odpowiadałam za kontakt i obsługę klientów agencji oraz bieżącą realizację zleceń.
Prosystem SA
specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży

Edukacja

Logo
Psychologia zarządzania, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Technologie Informacyjne, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
Pedagogika medialna, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.
Webdesign
Webdesign
Projektowanie WWW