Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Kadry i płace
MS Access
Angielski
KPiR
Power BI
weryfikacja poprawności danych
Power Query
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Analiz
sporządzanie raportów i analiz finansowych, przygotowanie okresowych i cyklicznych analiz kosztowych, kontrola kontraktów pod kątem rentowności, sporządzanie planów optymalizacji kosztów, nadzór nad bazami danych, tworzenie narzędzi do optymalizacji procesów wewnątrz działowych, bliska współpraca z działem controllingu, działem operacyjnym, zarządem, przygotowywanie symulacji zmian w kosztach i przychodach, szkolenie nowych pracowników, weryfikacja poprawności wyliczeń
Asystentka Wiceprezesa
pełna obsługa asystencka Wiceprezesa, nadzorowanie obiegu informacji w Pionie oraz pomiędzy Pionem a Prezesem, koordynowanie pracy poszczególnych Departmentów, redagowanie pism, organizacja podróży służbowych Wiceprezesa, drobne prace zlecone, tłumaczenia, współpraca w języku angielskim - przełożony obcokrajowiec
Asystentka Dyrektora Zarządzającego
pełna obsługa asystencka Dyrektora, nadzorowanie obiegu informacji w Departamencie oraz pomiędzy Departamentem a Zarządem, koordynowanie pracy poszczególnych biur, współpraca w tworzeniu okresowych raportów finansowych dla Zarządu, redagowanie pism, drobne prace zlecone, tłumaczenia
Asystentka Dyrektora Pracowni
pełna obsługa asystencka Dyrektora, obsługa korespondencji, organizowanie spotkań, redagowanie pism, obsługa biura, dbanie o właściwy przepływ dokumentów, wspieranie sekcji w wykonywaniu obowiązków, drobne prace zlecone, zbieranie informacji, tworzenie baz danych odnośnie planowanych oraz realizowanych przetargów, archiwizacja dokumentów – stanowisko nowo stworzone
Koordynator ds. marki Ibis i Etap
pełna obsługa asystencka Dyrektora Regionalnego Hoteli Ibis i Etap, koordynacja raportów okresowych, tworzenie statystyk oraz prognoz w oparciu o wyniki operacyjne, organizacja spotkań dyrektorów hoteli, tworzenie sprawozdań ze spotkań, prowadzenie samodzielnych projektów dotyczących wdrożenia ISO oraz nowego systemów badania satysfakcji klienta, tworzenie nowych narzędzi do raportowania przy użyciu zaawansowanych opcji programu Excel, zadania zlecone, tłumaczenia – przełożony obcokrajowiec – współpraca w języku angielskim
Asystentka Dyrektora Departamentu Marketingu i Rozwoju Bankowości Hipoteczne
organizacja szkoleń oraz wyjazdów integracyjnych dla pracowników departamentu – w tym szkolenia kadry zarządzającej wysokiego szczebla oraz szkolenia dla ponad 500 pracowników departamentu, prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań, tworzenie raportów z pracy departamentu, pisanie sprawozdań ze spotkań, wspieranie w pracy poszczególnych sekcji, organizacja oraz rozliczanie podróży służbowych, zamówienia artykułów biurowych, drobne tłumaczenia, zadania zlecone, nadzór nad obiegiem korespondencji, kontakt z kontrahentami, kontakt z sekretariatem Członka Zarządu, obsługa reklamacji oraz zapytań w Wydziale Marketingu
Asystentka Dyrektora Departamentu
obsługa kalendarza Dyrektora Departamentu, obsługa korespondencji, organizowanie spotkań, tworzenie raportów miesięcznych z pracy poszczególnych sekcji w departamencie, redagowanie pism, tworzenie sprawozdań z comiesięcznych spotkań, obsługa biura, drobne tłumaczenia, dbanie o właściwy przepływ dokumentów, wspieranie sekcji w wykonywaniu obowiązków, drobne prace zlecone, zbieranie informacji, tworzenie baz danych odnośnie produktów bankowych, archiwizacja dokumentów
Projekty
Stowarzyszenie Moja Narbutta
Działalność Pro Bono w lokalnym Stowarzyszeniu mieszkańców i sąsiadów z ulicy Narbutta w Warszawie, w funkcji Członka Zarządu odpowiedzialnego za finansowe rozliczanie projektu Inicjatyw Lokalnych. W trakcie projektu przeprowadzono szereg szkoleń oraz warsztatów umożliwiających mieszkańcom dzielnicy uzyskanie środków z budżetu na cele rozwoju lokalnej infrastruktury przy wykorzystaniu również własnych zasobów.
Zakres obowiązków
Rozliczenie finansowe projektu Inicjatyw Lokalnych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Mokotów, prowadzenie księgowości Stowarzyszenia, wsparcie w organizacji szkoleń i warsztatów, wsparcie codziennej działaności Stowarzyszenia.
Szkolenia i kursy
kurs specjalista ds. kadr i płac - zakończony zdanym egzaminem w roku 2020 w ramach Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Inne
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Zainteresowania
rękodzieło; literatura fantasy, sensacyjna; gry komputerowe; wsparcie osób z ADHD
Inne
zaawansowana obsługa komputera – systemy Windows, Linux; Microsoft Office - w tym podstawy BI, Power Query oraz MS Access; tworzenie zaawansowanych arkuszy w MS Excel