Anna Adrian

Marketing Manager/ Brand Manager
Swarzędz, wielkopolskie

Umiejętności

Branding & Identity Marketing Consumer Insight Content Marketing Content Strategy RTB SEM SEO Social Media Marketing Branding Strategia marketingowa Performance marketing Kampanie reklamowe Planowanie mediów Badania marketingowe Kampanie marketingowe Marketing online Wizerunek & PR

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Fibar Group S.A.
Dyrektor Marketingu i PR
INEA S.A.
Marketing Manager
- Opracowałam i wdrożyłam nową strategię marki (misja, wartości, pozycjonowanie, CI).
- Opracowałam i wdrożyłam platformę komunikacji marki.
- Opracowałam i wdrożyłam strategię obecności marki w social mediach (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIn). Efektywność działań poparta pozycją marki w rankingach Sotrendera (najbardziej angażująca marka w kategorii).
- Opracowałam i wdrożyłam cross mediową strategię content marketingu ZaINspirowani (online, TV).
- Opracowałam i wdrożyłam strategię e-commerce. Na bieżąco nadzoruję realizację działań performance marketing (SEO, SEM, afiliacje, display, remarketing, RTB, emailing itd.) Po roku e-sales osiągnął 10% udziału w sprzedaży (wzrost z poziomu 1%).
- Opracowałam i wdrożyłam nową architekturę i design inea.pl
- Przeprowadziłam procesy przetargowe na wybór dostawców w obszarach: agencja reklamowa, dom mediowy, agencja social media, content marketing, agencja digital.
- Zarządzam procesami planowania i realizacji kampanii reklamowych ATL, BTL, e-Marketing, field marketing – efektywność poparta wynikami sprzedaży, jak i badaniami marketingowymi.
- Kreuję wizerunek marki poprzez działania ATL, BTL oraz e-Marketing, skierowane do segmentów B2C, SOHO, B2B, B2P.
- Skutecznie wspieram realizację KPI sprzedażowych oraz wizerunkowych.
- Efektywnie planuję i nadzoruję realizację budżetów marketingowych.
- Skutecznie zarządzam zespołem (5 osób).
Allegro.pl sp. z o.o
Kierownik Zespołu Marketingu
- Opracowałam i wdrożyłam strategie i plany marketingowe dla wszystkich kategorii produktowych.
- Zbudowałam i realizowałam strategię obecności marki w social media.
- Zarządzałam procesami planowania i realizacji wielu, bardzo efektywnych, kampanii reklamowych ATL, oraz e-Marketing, co było poparte zarówno wynikami sprzedaży, jak i badaniami marketingowymi.
- Kreowałam wizerunek marki poprzez działania ATL, BTL oraz e-Marketing.
- Skutecznie wspierałam realizację KPI sprzedażowych oraz wizerunkowych.
- Efektywnie planowałam i nadzorowałam realizację budżetów marketingowych.
- Skutecznie zarządzałam zespołem koordynatorów kampanii marketingowych, grafików oraz zespołem social media (15-25 osób).
Santander Bank Polska
Menedżer Zespołu Promocji Produktów i Marki
- Identyfikowałam potrzeby i preferencje klientów, nadzorowałam realizację wielu badań marketingowych.
- Odpowiadałam za wypracowanie i wdrożenie wielu strategii marketingowych, m. in. strategii segmentacji i pozycjonowania, strategii marki, strategii wprowadzenia produktów na rynek, strategii komunikacji dla poszczególnych segmentów. Współpracowałam w tym względzie w wieloma działami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi konsultantami (m. in. BCG, McKinsey).
- Zarządzałam marką - skutecznie przyczyniając się do znaczącego wzrostu parametrów marki na przestrzeni lat – zarówno wskaźników znajomości, preferencji jak i kluczowych atrybutów.
- Zarządzałam procesami planowania i realizacji wielu, bardzo efektywnych, kampanii reklamowych ATL, BTL oraz e-Marketing, co było poparte zarówno wynikami sprzedaży, badaniami marketingowymi, jak i nagrodami EFFIE (2008 – kredyt gotówkowy „Wszyscy Biorą” – złoto; 2009 – kredyt gotówkowy, John Cleese – srebro).
- Uczestniczyłam w udanym procesie fuzji WBK i BZ – odpowiadając za połączenie struktur marketingowych oraz wypracowanie strategii komunikacji.
- Odpowiadałam za prowadzenie procesów przetargowych, negocjacje i optymalizację kosztów współpracy z firmami z branży reklamowej.
- Odpowiadałam za merchandising w placówkach bankowych.
- Opracowałam i realizowałam politykę sponsoringową.
- Efektywnie planowałam i nadzorowałam realizację budżetu marketingowego Grupy BZ WBK.
- Skutecznie zarządzałam zespołem (8-15 osób).
Wielkopolski Bank Kredytowy
Kierownik Zespołu Klientów Indywidualnych i Instytucjonalnych
Wielkopolski Bank Kredytowy
Specjalista ds. Badań Rynku i Klienta

Edukacja

Logo
Zarządzania i marketing, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem