Umiejętności
Reklama
Pisanie treści
Koordynacja wydarzeń
Copywriting
Digital Marketing
E-commerce
Ekonomika
Redagowanie
Wydarzenia
Internet
Adobe Lightroom
Marketing
Planowanie mediów
relacje z mediami
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
nowe media
Organizacja imprez
Reklama zewnętrzna
Fotografia
Press Ads
Konferencje prasowe
komunikaty prasowe
Promocje
Public Relations
Reklama radiowa
Social Media
Komunikacja w Social Media
Teatr
Adobe Photoshop
Prawo jazdy kat B
Komunikacja medialna
zawieranie umów
Photoshop Lightroom
redagowanie artykułów
tworzenie baz
organizacja konferencji prasowych
Organizacja biura
media relation
organizacja premier
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR Manager
Szkoła Wizażu i Charakteryzacja SWiCH
- kontakt z mediami;
- organizacja Dni Otwartych, praktyk, sesji zdjęciowych;
- redakcja informacji prasowych, komunikatów, notatek;
- administracja strony internetowej;
- administracja kont Social Media (Facebook, Instagram, Google+)
- tworzenie baz danych;
- kontakt z podwykonawcami związanymi z działaniami w obszarze PR;
- kreowanie kampanii reklamowych;
- organizacja Dni Otwartych, praktyk, sesji zdjęciowych;
- redakcja informacji prasowych, komunikatów, notatek;
- administracja strony internetowej;
- administracja kont Social Media (Facebook, Instagram, Google+)
- tworzenie baz danych;
- kontakt z podwykonawcami związanymi z działaniami w obszarze PR;
- kreowanie kampanii reklamowych;
PR & kontakt z mediami
- organizacja kampanii reklamowych: kreacja, planowanie, zakup mediów;
- współpraca z działem graficznym;
- animacja społeczności na kanałach social media;
- pozyskiwanie partnerów i patronów medialnych;
- redakcja komunikatów prasowych, nadzór nad treściami na stronie internetowej;
- współpraca z mediami w zakresie organizacji konferencji prasowych oraz premier teatralnych;
- koordynacja działań związanych z organizacją eventów w Teatrze;
- organizacja sesji zdjęciowych;
- współpraca z organizacjami charytatywnymi.
- współpraca z działem graficznym;
- animacja społeczności na kanałach social media;
- pozyskiwanie partnerów i patronów medialnych;
- redakcja komunikatów prasowych, nadzór nad treściami na stronie internetowej;
- współpraca z mediami w zakresie organizacji konferencji prasowych oraz premier teatralnych;
- koordynacja działań związanych z organizacją eventów w Teatrze;
- organizacja sesji zdjęciowych;
- współpraca z organizacjami charytatywnymi.
koordynator ds. promocji i PR /wolontariat/
- promocja akcji w mediach wirtualnych, marketing wirusowy, animacja społeczności na kanałach social media;
- organizacja kampanii w zakresie planowania mediów;
- pozyskiwanie partnerów i patronów medialnych;
- formułowanie ofert i komunikatów, tworzenie informacji prasowych;
- nadzór nad stroną internetową projektu.
- organizacja kampanii w zakresie planowania mediów;
- pozyskiwanie partnerów i patronów medialnych;
- formułowanie ofert i komunikatów, tworzenie informacji prasowych;
- nadzór nad stroną internetową projektu.
koordynator ds. promocji i PR /wolontariat/
ArtHolding - Fundacja Kultury i Sztuki
- pozyskiwanie patronów medialnych do IV Interdyscyplinarnego FESTIWALU SZTUK MIASTO artGOSPODARKI 2012
- pozyskiwanie partnerów do IV Interdyscyplinarnego FESTIWALU SZTUK MIASTO artGOSPODARKI 2012
- współorganizacja MIASTA PIĘKNA na IV Interdyscyplinarnym FESTIWALU SZTUK MIASTO artGOSPODARKI 2012
- pozyskiwanie partnerów do IV Interdyscyplinarnego FESTIWALU SZTUK MIASTO artGOSPODARKI 2012
- współorganizacja MIASTA PIĘKNA na IV Interdyscyplinarnym FESTIWALU SZTUK MIASTO artGOSPODARKI 2012
PR Manager
Creative Harder
Reprezentacja marek: Steinway & Sons, Drift Masters Grand Prix, Casio.
- kontakt z mediami
- organizacja i moderacja konferencji prasowych
- redakcja informacji prasowych, komunikatów, notatek
- pozyskiwanie patronów medialnych
- tworzenie baz danych
- kontakt z podwykonawcami związanymi z działaniami w obszarze PR
- raportowanie działań PR
- kontakt z mediami
- organizacja i moderacja konferencji prasowych
- redakcja informacji prasowych, komunikatów, notatek
- pozyskiwanie patronów medialnych
- tworzenie baz danych
- kontakt z podwykonawcami związanymi z działaniami w obszarze PR
- raportowanie działań PR
Asystent ds. PR i promocji
Warszawska Szkoła Reklamy
- pomoc w zakresie komunikacji medialnej szkoły,
(m.in. dystrybucja materiałów prasowych, follow up);
- promocja naboru do szkoły, na kursy i szkolenia zawodowe, prowadzenie Dni Otwartych;
- współtworzenie kampanii reklamowych WSR, zarówno w zakresie planowania mediów, jak również nadzoru realizacji koncepcji kreatywnych (w tym współpraca ze studiem graficznym);
- promocja szkoły na wystawach i targach branżowych, a także portalach internetowych o profilu edukacja, film, fotografia, grafika, wizaż;
- pozyskiwanie partnerów i patronów medialnych; nadzorowanie,
koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi;
- kreowanie i realizacja różnorodnych aktywności w szkole i przy szkole: eventów, wystaw artystycznych, wernisaży, festiwali, konkursów, spotkań ze specjalistami (branże: fotografia, grafika, reklama, telewizja), szkoleń, warsztatów otwartych itp.;
- animowanie komunikacji między sympatykami szkoły via e-mail, social media, integrowanie społeczności WSR w sieci;
- tworzenie i systematyczne aktualizowanie baz danych;
- formułowanie ofert i komunikatów, tworzenie informacji prasowych, a także pisanie relacji i sprawozdań związanych
z działalnością Uczelni.
(m.in. dystrybucja materiałów prasowych, follow up);
- promocja naboru do szkoły, na kursy i szkolenia zawodowe, prowadzenie Dni Otwartych;
- współtworzenie kampanii reklamowych WSR, zarówno w zakresie planowania mediów, jak również nadzoru realizacji koncepcji kreatywnych (w tym współpraca ze studiem graficznym);
- promocja szkoły na wystawach i targach branżowych, a także portalach internetowych o profilu edukacja, film, fotografia, grafika, wizaż;
- pozyskiwanie partnerów i patronów medialnych; nadzorowanie,
koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi;
- kreowanie i realizacja różnorodnych aktywności w szkole i przy szkole: eventów, wystaw artystycznych, wernisaży, festiwali, konkursów, spotkań ze specjalistami (branże: fotografia, grafika, reklama, telewizja), szkoleń, warsztatów otwartych itp.;
- animowanie komunikacji między sympatykami szkoły via e-mail, social media, integrowanie społeczności WSR w sieci;
- tworzenie i systematyczne aktualizowanie baz danych;
- formułowanie ofert i komunikatów, tworzenie informacji prasowych, a także pisanie relacji i sprawozdań związanych
z działalnością Uczelni.
Szkolenia i kursy
październik 2010 - styczeń 2011 - Polskie Radio - warsztaty radiowe w studiu produkcyjnym Polskiego Radia, prowadzone przez Jakuba Marcinowicza oraz Katarzynę Fürst-Wojtkowską.
2009 Kurs na żeglarza jachtowego;
2007 Staż w TVN24 /operator kamery/
2005-2007 Warszawska Szkoła Reklamy (specjalizacja: Realizacja filmowa i telewizyjna), ul. Szolc-Rogozińskiego 3 w Warszawie / dyplom technika organizacji reklamy;
18.08’05 – 14.10’05 kurs dla Sekretarek – Asystentek w Placówce Szkolenia Kursowego Teresy Klingofer przy Al. Jerozolimskich w Warszawie.
2009 Kurs na żeglarza jachtowego;
2007 Staż w TVN24 /operator kamery/
2005-2007 Warszawska Szkoła Reklamy (specjalizacja: Realizacja filmowa i telewizyjna), ul. Szolc-Rogozińskiego 3 w Warszawie / dyplom technika organizacji reklamy;
18.08’05 – 14.10’05 kurs dla Sekretarek – Asystentek w Placówce Szkolenia Kursowego Teresy Klingofer przy Al. Jerozolimskich w Warszawie.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Public Relations
Inne
Zainteresowania
Fotografia, muzyka elektroniczna, wycieczki rowerowe, pływanie, koty.
Inne
Wrzesień 2012 - realizacja fotoreportażu dla IV Interdydyscyplinarnego Festiwalu Sztuk - Miasto artGospodarki 2012.
Wrzesień 2012 - Publikacja cyklu fotografii aktu pt. "Wena - czyli kobiecość w obiektywie" w ramach wystawy zbiorowej na IV Interdyscyplinarnym Festiwalu Sztuk - Miasto artGospodarki 2012.
Wrzesień 2011 - realizacja fotoreportażu dla Festiwalu Miasto Gwiazd w Żyrardowie. Publikacja zdjęć w albumie pamiątkowym.
Maj - lipiec 2011 - Publikacja fotoreportażu z Egiptu na wystawie zbiorowej "Portret, postać i podróż..." w Traffic Club.
Grudzień 2010 - I miejsce w konkursie fotograficznym Totalizatora Sportowego - „Wyścigi Konne na Służewcu” za zdjęcie pt. "Wielka Warszawska - News!"
Wrzesień 2010 - realizacja fotoreprotażu dla Festiwalu Miasto Gwiazd w Żyrardowie. Publikacja zdjęć w albumie pamiątkowym.
Wrzesień 2010 - realizacja materiałów video z targów Perspektywy w Lublinie oraz w Białymstoku.
Wrzesień 2012 - Publikacja cyklu fotografii aktu pt. "Wena - czyli kobiecość w obiektywie" w ramach wystawy zbiorowej na IV Interdyscyplinarnym Festiwalu Sztuk - Miasto artGospodarki 2012.
Wrzesień 2011 - realizacja fotoreportażu dla Festiwalu Miasto Gwiazd w Żyrardowie. Publikacja zdjęć w albumie pamiątkowym.
Maj - lipiec 2011 - Publikacja fotoreportażu z Egiptu na wystawie zbiorowej "Portret, postać i podróż..." w Traffic Club.
Grudzień 2010 - I miejsce w konkursie fotograficznym Totalizatora Sportowego - „Wyścigi Konne na Służewcu” za zdjęcie pt. "Wielka Warszawska - News!"
Wrzesień 2010 - realizacja fotoreprotażu dla Festiwalu Miasto Gwiazd w Żyrardowie. Publikacja zdjęć w albumie pamiątkowym.
Wrzesień 2010 - realizacja materiałów video z targów Perspektywy w Lublinie oraz w Białymstoku.
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
czas na dokument
dla wszystkich zainteresowanych filmem dokumentalnym, reportazem,produkcja filmowa, uwaznym przygladaniem sie swiatu i wyciaganiem wnioskow z przygladania sie plynacych
DO FILMU ZA FREE lub za ...
Dla robiących film, ale bez kasy żeby płacić oraz dla szukających zaczepienia w branży filmowej. Od aktora po reżysera. Od elektryka po klapserkę. DLA WSZYSTKICH.