Anita Kot

Promocja i Public Relations / aktualnie poszukiwacz pracy
Legionowo, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Pisanie treści Koordynacja wydarzeń Copywriting Digital Marketing E-commerce Ekonomika Redagowanie Wydarzenia Internet Adobe Lightroom Marketing Planowanie mediów relacje z mediami Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word nowe media Organizacja imprez Reklama zewnętrzna Fotografia Press Ads Konferencje prasowe komunikaty prasowe Promocje Public Relations Reklama radiowa Social Media Komunikacja w Social Media Teatr Adobe Photoshop Prawo jazdy kat B Komunikacja medialna zawieranie umów Photoshop Lightroom redagowanie artykułów tworzenie baz organizacja konferencji prasowych Organizacja biura media relation organizacja premier

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
PR Manager
Szkoła Wizażu i Charakteryzacja SWiCH
- kontakt z mediami;
- organizacja Dni Otwartych, praktyk, sesji zdjęciowych;
- redakcja informacji prasowych, komunikatów, notatek;
- administracja strony internetowej;
- administracja kont Social Media (Facebook, Instagram, Google+)
- tworzenie baz danych;
- kontakt z podwykonawcami związanymi z działaniami w obszarze PR;
- kreowanie kampanii reklamowych;
Teatr Kamienica
PR & kontakt z mediami
- organizacja kampanii reklamowych: kreacja, planowanie, zakup mediów;
- współpraca z działem graficznym;
- animacja społeczności na kanałach social media;
- pozyskiwanie partnerów i patronów medialnych;
- redakcja komunikatów prasowych, nadzór nad treściami na stronie internetowej;
- współpraca z mediami w zakresie organizacji konferencji prasowych oraz premier teatralnych;
- koordynacja działań związanych z organizacją eventów w Teatrze;
- organizacja sesji zdjęciowych;
- współpraca z organizacjami charytatywnymi.
Nieformalna grupa artystyczna End of Art
koordynator ds. promocji i PR /wolontariat/
- promocja akcji w mediach wirtualnych, marketing wirusowy, animacja społeczności na kanałach social media;

- organizacja kampanii w zakresie planowania mediów;

- pozyskiwanie partnerów i patronów medialnych;

- formułowanie ofert i komunikatów, tworzenie informacji prasowych;

- nadzór nad stroną internetową projektu.
Logo
koordynator ds. promocji i PR /wolontariat/
ArtHolding - Fundacja Kultury i Sztuki
- pozyskiwanie patronów medialnych do IV Interdyscyplinarnego FESTIWALU SZTUK MIASTO artGOSPODARKI 2012

- pozyskiwanie partnerów do IV Interdyscyplinarnego FESTIWALU SZTUK MIASTO artGOSPODARKI 2012

- współorganizacja MIASTA PIĘKNA na IV Interdyscyplinarnym FESTIWALU SZTUK MIASTO artGOSPODARKI 2012
Logo
PR Manager
Creative Harder
Reprezentacja marek: Steinway & Sons, Drift Masters Grand Prix, Casio.
- kontakt z mediami
- organizacja i moderacja konferencji prasowych
- redakcja informacji prasowych, komunikatów, notatek
- pozyskiwanie patronów medialnych
- tworzenie baz danych
- kontakt z podwykonawcami związanymi z działaniami w obszarze PR
- raportowanie działań PR
Warszawska Szkoła Reklamy
Asystent ds. PR i promocji
Warszawska Szkoła Reklamy
- pomoc w zakresie komunikacji medialnej szkoły,
(m.in. dystrybucja materiałów prasowych, follow up);
- promocja naboru do szkoły, na kursy i szkolenia zawodowe, prowadzenie Dni Otwartych;
- współtworzenie kampanii reklamowych WSR, zarówno w zakresie planowania mediów, jak również nadzoru realizacji koncepcji kreatywnych (w tym współpraca ze studiem graficznym);
- promocja szkoły na wystawach i targach branżowych, a także portalach internetowych o profilu edukacja, film, fotografia, grafika, wizaż;
- pozyskiwanie partnerów i patronów medialnych; nadzorowanie,
koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi;
- kreowanie i realizacja różnorodnych aktywności w szkole i przy szkole: eventów, wystaw artystycznych, wernisaży, festiwali, konkursów, spotkań ze specjalistami (branże: fotografia, grafika, reklama, telewizja), szkoleń, warsztatów otwartych itp.;
- animowanie komunikacji między sympatykami szkoły via e-mail, social media, integrowanie społeczności WSR w sieci;
- tworzenie i systematyczne aktualizowanie baz danych;
- formułowanie ofert i komunikatów, tworzenie informacji prasowych, a także pisanie relacji i sprawozdań związanych
z działalnością Uczelni.
Adecco Poland
negocjacyjno - sprzedażowe
- opieka nad klientem biznesowym;
- rozpatrywanie reklamacji;
- rozliczenia FA
- przedłużanie umów;
- negocjacje;
- sprzedaż promocyjnych usług;
- udzielanie informacji na temat ofert, promocji, przebiegu umowy; statutu rozpatrywanych reklamacji.
Logo
Praktykant
Studio Fotografii Cyfrowej w Legionowie
Cyfrowa obróbka fotografii, zdjęcia studyjne (paszportowe, legitymacyjne, do dowodu osobistego), przyjmowanie zleceń od klientów
Logo
Praktykant
PRO-Lab, ul. Złota w Warszawie
Obsługa mini-laba

Szkolenia i kursy

październik 2010 - styczeń 2011 - Polskie Radio - warsztaty radiowe w studiu produkcyjnym Polskiego Radia, prowadzone przez Jakuba Marcinowicza oraz Katarzynę Fürst-Wojtkowską.

2009 Kurs na żeglarza jachtowego;

2007 Staż w TVN24 /operator kamery/

2005-2007 Warszawska Szkoła Reklamy (specjalizacja: Realizacja filmowa i telewizyjna), ul. Szolc-Rogozińskiego 3 w Warszawie / dyplom technika organizacji reklamy;

18.08’05 – 14.10’05 kurs dla Sekretarek – Asystentek w Placówce Szkolenia Kursowego Teresy Klingofer przy Al. Jerozolimskich w Warszawie.

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Warszawska Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Bolesława Prusa
Logo
Realizacja filmowa i TV, reklama, magisterskie
Warszawska Szkoła Reklamy

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Public Relations
Inne

Zainteresowania

Fotografia, muzyka elektroniczna, wycieczki rowerowe, pływanie, koty.

Inne

Wrzesień 2012 - realizacja fotoreportażu dla IV Interdydyscyplinarnego Festiwalu Sztuk - Miasto artGospodarki 2012.

Wrzesień 2012 - Publikacja cyklu fotografii aktu pt. "Wena - czyli kobiecość w obiektywie" w ramach wystawy zbiorowej na IV Interdyscyplinarnym Festiwalu Sztuk - Miasto artGospodarki 2012.

Wrzesień 2011 - realizacja fotoreportażu dla Festiwalu Miasto Gwiazd w Żyrardowie. Publikacja zdjęć w albumie pamiątkowym.

Maj - lipiec 2011 - Publikacja fotoreportażu z Egiptu na wystawie zbiorowej "Portret, postać i podróż..." w Traffic Club.

Grudzień 2010 - I miejsce w konkursie fotograficznym Totalizatora Sportowego - „Wyścigi Konne na Służewcu” za zdjęcie pt. "Wielka Warszawska - News!"

Wrzesień 2010 - realizacja fotoreprotażu dla Festiwalu Miasto Gwiazd w Żyrardowie. Publikacja zdjęć w albumie pamiątkowym.

Wrzesień 2010 - realizacja materiałów video z targów Perspektywy w Lublinie oraz w Białymstoku.

Grupy

100 wszystkich wypowiedzi
6 plusów
A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
AAART WORLD
AAART WORLD
W POLSCE I ZA GRANICA /ART/
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
::: ars longa, vita brevis :::
AUDIORIVER
AUDIORIVER
Dla ludzi tworzących festiwal, muzyków i wszystkich gości.
Baśnie. Bajki. Kreskówki
Baśnie. Bajki. Kreskówki
Bo w każdym z nas drzemie dziecko.
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie. Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
czas na dokument
czas na dokument
dla wszystkich zainteresowanych filmem dokumentalnym, reportazem,produkcja filmowa, uwaznym przygladaniem sie swiatu i wyciaganiem wnioskow z przygladania sie plynacych
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
DO FILMU ZA FREE lub za ...
DO FILMU ZA FREE lub za ...
Dla robiących film, ale bez kasy żeby płacić oraz dla szukających zaczepienia w branży filmowej. Od aktora po reżysera. Od elektryka po klapserkę. DLA WSZYSTKICH.
Dział PR
Dział PR
Działy PR