Andżelika Otłowska

Pomysły na własną firmę - Własny Biznes Franchising
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office rekrutacja Obsługa urządzeń biurowych Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Sprzedaż Obsługa klienta Chęć rozwoju Prawo jazdy kat B komunikatywność Redagowanie tekstów Umiejętność budowania relacji z ludźmi Rozliczanie ewidencji czasu pracy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Enel-Med
Koordynator Obsługi Klienta
- bezpośredni przełożony kilkunastoosobowego zespołu recepcyjnego oraz sekretariatu medycznego
- rekrutacje oraz szkolenia wstępne nowych pracowników, wsparcie merytoryczne, ocena pracy
- planowanie, organizacja oraz rozliczanie czasu pracy recepcji oraz sekretariatu
- zarządzanie grafikami pracy lekarzy
- koordynacja procesu reklamacyjnego w oddziale, sporządzanie pism oraz bezpośredni kontakt z pacjentem reklamacyjnym
- nadzór nad sprzedażą kart podarunkowych, coaching sprzedażowy, tworzenie raportów sprzedażowych
- kontrola procesu egzekwowania nieuregulowanych płatności, bieżąca edycja błędów w rozliczeniach
- tworzenie rozliczeń bieżących przychodów oddziału
Logo
Marketing Manager
Aktrin Akademia Treningu Indywidualnego
- zarządzanie stroną internetową
- komunikacja w social mediach
- reklama
- wsparcie w trakcie eventów
Enel-Med
Specjalista ds. obsługi klienta
- tworzenie i koordynacja grafików pracy pracowników recepcji
- wsparcie merytoryczne pracowników
- wsparcie Koordynatora Obsługi Klienta, zastępstwa i wykonywanie obowiązków Koordynatora w trakcie nieobecności
- monitorowanie wyników oraz czynny udział w realizacji projektów wewnątrz firmy (e-recepcja, sprzedaż kart podarunkowych)
- szkolenia oraz wdrażanie nowych pracowników firmy
- szkolenia pracowników z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
- dedykowana obsługa pacjenta VIP/SUPER VIP
- bieżąca obsługa pacjenta w recepcji
- przyjmowanie płatności
Logo
Dziennikarz, stażysta
Pomysły na własną firmę - Własny Biznes Franchising
- redagowanie i edycja tekstów własnych
CALZ POLSKA sp. z o.o.
Sprzedawca
- profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami firmy
- identyfikacja potrzeb klienta
- dbałość o wygląd sklepu oraz dobry wizerunek firmy
- dążenie do najlepszych wyników sprzedaży

Edukacja

Logo
Law / Prawo, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego - Kozminski University
Logo
Dziennikarstwo prasowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Dziennikarska im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

- motoryzacja
- taniec
- śpiew
- dobra książka