Umiejętności
Microsoft Office
rekrutacja
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Sprzedaż
Obsługa klienta
Chęć rozwoju
Prawo jazdy kat B
komunikatywność
Redagowanie tekstów
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Rozliczanie ewidencji czasu pracy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Obsługi Klienta
- bezpośredni przełożony kilkunastoosobowego zespołu recepcyjnego oraz sekretariatu medycznego
- rekrutacje oraz szkolenia wstępne nowych pracowników, wsparcie merytoryczne, ocena pracy
- planowanie, organizacja oraz rozliczanie czasu pracy recepcji oraz sekretariatu
- zarządzanie grafikami pracy lekarzy
- koordynacja procesu reklamacyjnego w oddziale, sporządzanie pism oraz bezpośredni kontakt z pacjentem reklamacyjnym
- nadzór nad sprzedażą kart podarunkowych, coaching sprzedażowy, tworzenie raportów sprzedażowych
- kontrola procesu egzekwowania nieuregulowanych płatności, bieżąca edycja błędów w rozliczeniach
- tworzenie rozliczeń bieżących przychodów oddziału
- rekrutacje oraz szkolenia wstępne nowych pracowników, wsparcie merytoryczne, ocena pracy
- planowanie, organizacja oraz rozliczanie czasu pracy recepcji oraz sekretariatu
- zarządzanie grafikami pracy lekarzy
- koordynacja procesu reklamacyjnego w oddziale, sporządzanie pism oraz bezpośredni kontakt z pacjentem reklamacyjnym
- nadzór nad sprzedażą kart podarunkowych, coaching sprzedażowy, tworzenie raportów sprzedażowych
- kontrola procesu egzekwowania nieuregulowanych płatności, bieżąca edycja błędów w rozliczeniach
- tworzenie rozliczeń bieżących przychodów oddziału
Specjalista ds. obsługi klienta
- tworzenie i koordynacja grafików pracy pracowników recepcji
- wsparcie merytoryczne pracowników
- wsparcie Koordynatora Obsługi Klienta, zastępstwa i wykonywanie obowiązków Koordynatora w trakcie nieobecności
- monitorowanie wyników oraz czynny udział w realizacji projektów wewnątrz firmy (e-recepcja, sprzedaż kart podarunkowych)
- szkolenia oraz wdrażanie nowych pracowników firmy
- szkolenia pracowników z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
- dedykowana obsługa pacjenta VIP/SUPER VIP
- bieżąca obsługa pacjenta w recepcji
- przyjmowanie płatności
- wsparcie merytoryczne pracowników
- wsparcie Koordynatora Obsługi Klienta, zastępstwa i wykonywanie obowiązków Koordynatora w trakcie nieobecności
- monitorowanie wyników oraz czynny udział w realizacji projektów wewnątrz firmy (e-recepcja, sprzedaż kart podarunkowych)
- szkolenia oraz wdrażanie nowych pracowników firmy
- szkolenia pracowników z zakresu profesjonalnej obsługi klienta
- dedykowana obsługa pacjenta VIP/SUPER VIP
- bieżąca obsługa pacjenta w recepcji
- przyjmowanie płatności
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
- motoryzacja
- taniec
- śpiew
- dobra książka
- taniec
- śpiew
- dobra książka