Wypowiedzi
-
Szukam pracy. Trade marketing, branding, zarządzanie projektami. Warszawa. Posiadam doświadczenie we współpracy z agencjami brandingowymi, reklamowymi oraz studiami architektonicznymi i firmami produkcyjnymi.
Jeśli poszukują Państwo komunikatywnego, nastawionego na cel i współpracę fachowca to zapraszam do kontaktu:)
Dziękuję i pozdrawiam
Andrzej Kowalczyk- 7.02.2017, 12:53
-
Moi Drodzy,
doświadczony specjalista od trade marketingu i brandingu szuka pracy:)
W czasie trwania mojej drogi zawodowej miałem przyjemność uczestniczyć m.in. w procesach tworzenia strategii marki metodą Service Design Thinking oraz opracowaniu koncepcji systemów identyfikacji wizualnej sieci sprzedaży. Kierowałem także pracami wdrożeniowymi stworzonych modeli. Mam również praktyczną wiedzę z zakresu komunikacji BTL i POS oraz działań outdoorowych. Posiadam doświadczenie w pracy z agencjami reklamowymi, firmami brandingowymi, studiami projektowymi, firmami outdoorowymi i drukarniami. Kierowałem również kilkuosobowym zespołem i zarządzałem budżetem na poziomie 2 mln zł.
Poniżej główne projekty, w jakich miałem przyjemność brać udział:
Udział w procesie opracowania strategii marki i kierowanie projektem opracowania księgi standardów dla spółki Grupy PZU. Partner – GreenHat Innovations i A+D Retail Store;
Koordynacja procesu rebrandingu jednostek grupy PZU - ponad 1 500 lokalizacji. Partner - Visotec Socha, Apla, Euromet, Light i Vivenge;
Udział w procesie tworzenia znaku firmowego i Księgi Identyfikacji Wizualnej Banku Pocztowego (marka Pocztowy). Partner - Totem Grupa A5;
Kierowałem projektem redefinicji znaku firmowego Banku Pocztowego i CI (powrót do nazewnictwa i zmiana charakteru postrzegania Banku). Partner - Grafia Group;
Koordynacja działań wdrożeniowych nowego SIW Banku (budowa nowej sieci i rewitalizacja obecnej). Partner - Jarniewicz Architekci, Galposter, DGI Print;
Kontynuacja wdrożenia Systemu Identyfikacji Wizualnej stanowisk finansowych w Urzędach Pocztowych w ramach Projektu DETAL - 2 000 placówek. Partner – Galposter;
Negocjacja umowy o współpracy i koordynacja internetowej sprzedaży produktów kredytowych.Partner – Money.pl;
Organizacja i nadzór otwarcia sieci salonów firmowych (event’s) Klient - C&A Polska;
Organizacja i nadzór przebiegu Gali Wręczenia Polsko – Niemieckiej Nagrody Młodzieży (event’s) Klient – Polsko – Niemiecka Współpraca Młodzieży.
Zachęcam do zapoznania się z moim profilem. Szczegółowych informacji chętnie udzięlę na priv.
Z poważaniem
Andrzej Kowalczyk -
Szukam pracy!
- 13.04.2016, 10:42
-
Rowniez miałem ta nieprzyjemność szukac pracy dłużej niż 3 tygodnie:) i kibicuje wszytkim, którzy obecnie borykaja sie z tym problemem. A nawiązując do dyskusji to wszyscy skupiamy sie na jakości kandydatów - i zgodze sie z tym ze bywa z nimi różnie, ale zapominamy o jakości ofert publikowanych przez pracodawców. Byłem na kilku spotkaniach w powaznych firmach, gdzie podczas spotkania i tak niestety okazywało sie, ze firma tak de facto poszukuje handlowca, pomimo, ze w ogłoszeniu było npisane coś zupełnie innego. Atrakcyjne wynagrodzenie to oczywiście najniższa podstawa i bajonska prowizja pisana palcem na wodzie po realizacji 1698% planu!!! Inna kategoria to firmy szukające człowieka orkiestry (tego tez dowiadujemy sie oczywiście dopiero na spotkaniu) - czyli speca od trade marketingu, e-marketingu, druków, BTL, ATL i PRowca w jednym. Takie skromne wymagania za cale 2 tys zł pensji:) No i kolejna grupa to firmy, które dzwonią i mówią - jestem z firmy XY i własnie poszukujemy ambitnych, dynamicznych osób, czy jest Pan zainteresowany spotkaniem. Myslisz, ok. A jakiego stanowiska dotyczy rekrutacja, jakie sa wymagania i warunki. Odpowiedz Pani specjalistki od HR - no w zasadzie to teraz nie wiem, zobaczymy po spotkaniu........?
Troche humorystycznie reasumujac - według mnie wyglada to niestety tak, że w dzisiejszych czasach trudno znaleźć dobra opiekunke do dziecka, ale jeszcze trudniej znaleźć dobre dziecko!:)
Pozdrawiam i trzymam kciuki za wszytkich POSZUKUJACYCH -
Moi Drodzy,
pozwole sobie ponowić wpis dotyczacy poszukiwania pracy. Niestety do tej pory nie udało mi sie znaleźć zatrudnienia. Jesli ktoś z Was moze mi w jakikolwiek sposób pomóc to bede BARDZO zobowiazany.
Z góry serdecznie dziekuje i pozdrawiam
Andrzej- 6.09.2011, 15:34
-
fakt, jak sie wchodzi to sie puka:) Zatem Witam Serdecznie!!
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy MTB i kolarstwo
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Banki
-
Witam Wszystkich . Od dłuższego czasu do mojego podpisu przykleiło sie hasło "szukam pracy". Z końcem maja kończe swoją przygode z Bankiem i ...... nadal niestety szukam pracy. Jęśli możecie mi w jakiś sposób pomóc to bede bardzo zobowiązany.
Młody, doświadczony marketingowiec do wzięcia od zaraz:)! Szczegóły w moim profilu lub w CV na maila.
Z góry dziekuję i Wszystkich serdecznie pozdrawiam
Andrzej- 25.05.2011, 22:14
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Doświadczony marketingowiec do wzięcia od zaraz!!!
Młody, komunikatywny, fachowiec posiadający wiedze i doświadczenie z zakresu brandingu, (kreacja i wdrożenie), komunikacji ATL, BTL i POS chętnie dołączy do Twojego Zespołu.
W czasie trwania mojej drogi zawodowej miałem przyjemność uczestniczyć m.in. w projektach tworzenia koncepcji systemów identyfikacji wizualnej oraz pracach wdrożeniowych realizowanych na dużą skale (zarówno w ujęciu zakresu prac, jak i liczby placówek). Posiadam również wiedzę z dziedziny poligrafii oraz doświadczenie w pracy z agencjami reklamowymi i firmami outdoorowymi.
Osiągnięcia zawodowe
1. Uczestniczyłem w procesie tworzenia znaku firmowego i Księgi Identyfikacji Wizualnej Banku Pocztowego (marka Pocztowy). Partner - Totem Grupa A5
2. Kierowałem projektem redefinicji znaku firmowego Banku Pocztowego i CI (powrót do nazewnictwa i zmiana charakteru postrzegania Banku). Partner - Grafia Group
3. Obecnie - koordynacja działań wdrożeniowych nowego SIW Banku (budowa nowej sieci i rewitalizacja obecnej). Partner - Jarniewicz Architekci, Galposter, DGI Print Do dnia dzisiejszego 32 placówki.
4. Kontynuacja wdrożenia Systemu Identyfikacji Wizualnej stanowisk finansowych w Urzędach Pocztowych w ramach Projektu DETAL - 2000 placówek. Partner – Galposter
5. Negocjacja umowy o współpracy i koordynacja internetowej sprzedaży produktów kredytowych.
Partner – Money.pl
6. Brand PR oraz Media Relations dla Linii Panadol oraz marki Solpadeine. Klient - GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
7. Organizacja i nadzór otwarcia sieci salonów firmowych (event’s) Klient - C&A Polska.
8. Organizacja i nadzór przebiegu Gali Wręczenia Polsko – Niemieckiej Nagrody Młodzieży (event’s) Klient – Polsko – Niemiecka Współpraca Młodzieży
Szczegółowe informacje w moim profilu lub zapraszam na priv: andrzejkowalczyk@autograf.pl
Pozdrawiam
Andrzej Kowalczyk -
Doświadczony marketingowiec do wzięcia od zaraz!!!
Młody, komunikatywny, fachowiec posiadający wiedze i doświadczenie z zakresu brandingu, (kreacja i wdrożenie), komunikacji ATL, BTL i POS chętnie dołączy do Twojego Zespołu.
W czasie trwania mojej drogi zawodowej miałem przyjemność uczestniczyć m.in. w projektach tworzenia koncepcji systemów identyfikacji wizualnej oraz pracach wdrożeniowych realizowanych na dużą skale (zarówno w ujęciu zakresu prac, jak i liczby placówek). Posiadam również wiedzę z dziedziny poligrafii oraz doświadczenie w pracy z agencjami reklamowymi i firmami outdoorowymi.
Osiągnięcia zawodowe
1. Uczestniczyłem w procesie tworzenia znaku firmowego i Księgi Identyfikacji Wizualnej Banku Pocztowego (marka Pocztowy). Partner - Totem Grupa A5
2. Kierowałem projektem redefinicji znaku firmowego Banku Pocztowego i CI (powrót do nazewnictwa i zmiana charakteru postrzegania Banku). Partner - Grafia Group
3. Obecnie - koordynacja działań wdrożeniowych nowego SIW Banku (budowa nowej sieci i rewitalizacja obecnej). Partner - Jarniewicz Architekci, Galposter, DGI Print Do dnia dzisiejszego 32 placówki.
4. Kontynuacja wdrożenia Systemu Identyfikacji Wizualnej stanowisk finansowych w Urzędach Pocztowych w ramach Projektu DETAL - 2000 placówek. Partner – Galposter
5. Negocjacja umowy o współpracy i koordynacja internetowej sprzedaży produktów kredytowych.
Partner – Money.pl
6. Brand PR oraz Media Relations dla Linii Panadol oraz marki Solpadeine. Klient - GlaxoSmithKline Consumer Healthcare
7. Organizacja i nadzór otwarcia sieci salonów firmowych (event’s) Klient - C&A Polska.
8. Organizacja i nadzór przebiegu Gali Wręczenia Polsko – Niemieckiej Nagrody Młodzieży (event’s) Klient – Polsko – Niemiecka Współpraca Młodzieży
Szczegółowe informacje w moim profilu lub zapraszam na priv: andrzejkowalczyk@autograf.pl
Pozdrawiam
Andrzej Kowalczyk -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Dział Marketingu