Andrzej Klukowski

Andrzej Klukowski

Menedżer ds. Rozwoju Produktu, Grupa Wydawnicza INFOR S.A.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

GRUPA WYDAWNICZA INFOR S.A.
Menedżer ds. Rozwoju Produktu
Od 2003 r. Menedżer Produktu w dziale marketingu Gazety Prawnej.

Od 2006 r. Menedżer ds. Rozwoju Produktu portalu INFOR.pl.

Główne zadania:
- planowanie i realizacja kampanii marketingowych (ATL, BTL, e-marketing, m-marketing),
- organizacja loterii promocyjnych i konkursów (posiadam zezwolenie Ministra Finansów),
- współtworzenie stron internetowych,
- współpraca z agencjami marketingowymi, domami mediowymi
- negocjowanie oraz realizacja umów z kontrahentami,
- planowanie i kontrola budżetu marketingowego,
- redagowanie tekstów marketingowych i PR’owskich,
- przygotowywanie materiałów promocyjnych – reklamy, ulotki, katalogi, inserty, gadżety, listy do Klientów, etc.
- przygotowywanie planów marketingowych oraz harmonogramów promocyjnych
- obsługa systemu zarządzającego kampaniami promocyjnymi na witrynie gazetaprawna.pl,
- przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz marketingowo-finansowych,
- uczestnictwo w organizowaniu i reprezentacja firmy podczas imprez wizerunkowych.

Edukacja

Logo
Ekonomia - Wydział Menedżerski, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i